1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La CAGA se schimba tot capacul si are cod 03L 103 469 L pentru masinile fabricate pana in 06.04.2009.
     
    silviu8x apreciază asta.
  2. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    audi66 Respect.

    Îmi poți comunica și codul pentru garnitură ? Mulțumesc mult pentru ajutor.
     
  3. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Salut am desfacut senzori de presiune de pe pompa de inalta presiune si acum nu mai porneste ,banuiesc ca o tras aer, dar am descarcat 2 baterii si tot nu porneste. Trebuie amorsat cumva sau ce sa ii fac ?
     
    paulkf apreciază asta.
  4. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Salut! Detin un Audi A4 2009. Cod motor : CAGB
    Atunci cand o accelerez pe liber se ridica pana la 2500 rpm iar cand las piciorul de pe acceleratie ,la sfarsit, se aude un cârâit destul de urât. O idee cu ce ar putea sa fie ? Pe tester am o eroare de la clapeta de acceleratie. Posibil sa fie de la aia?
     
  5. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Amorsarea se face cu VCDS. Este recomandat sa repeti procedura de amorsare de 2-3 ori. Ai verificat cumva daca nu ai ,,ciupit" oringul de pe regulatorul de presiune al pompei de inalta presiune si daca este strans bine pe pompa ?
     
  6. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Da este in regula oringul dar tot nu porneste, cu vcds am incercat dar imi da eroare ca nu stiu ce cifre si time imi cere si atunci nu pot
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Uite aici procedura de amorsare a sistemului de joasa presiune cu VCDS:

    Urmezi procedura conform protocolului: UDS sau nonUDS
     
  8. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Mersi mult o sa mai incerc desi mie numi da atatea optiuni sa selectez aia cu pompa
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Vezi ca tu ai doua pompe de alimentare pe circuitul de joasa presiune: una in rezervor si una sub masina, in dreptul pasagerului.
     
  10. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Stiu dar masina mergea perfect pina am desfacut senzoru de pe pompa, si acum nu mai porneste
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Slabeste conducta la un injector pentru a permite aerului din instalatie sa iasa si refa procedura de amorsare de 2-3 ori, sau de cate ori este necesar pana iese numai motorina fara bule de aer. Foloseste niste carpe ca sa absoarba motorina purjata. Verifica si presiunea din rampa in momentul in care incerci pornirea. Presiunea trebuie sa fie in jur de 240 - 280 bar (240.000 - 280.000 hPa) pentru a porni.
     
  12. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Ok o sa incerc
     
  13. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Poti sa imi spui cum sa verific presiunea in rampa ca tot nu porneste, iam facut amorsarea de 3 4 ori si nimik
     
  14. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Slăbește conductele de alimentare ale fiecărui injector și apoi folosește foarte puțin spray de pornire în capete de accelerație. Exact același lucru mi s-a întâmplat și mie.

    s8
     
  15. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Gata am pornit-o cu greu si cu putin spray. Multumesc pentru sfaturi
     
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Nu prea inteleg cum de nu mai porneste dupa ce desfaci acolo, am umblat de m.am plictisit la conducte/pompa/regulatoare chiar si in rampa taiata din ea schimbat senzor/regulator insa nu am patit niciodata asa. Mereu am amorsat si a pornit fara probleme.
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @adrian a4, este foarte posibil ca pompa de inalta presiune sa fie pe duca si sa te lase cat de curand.
     
  18. adrian a4

    adrian a4 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b8 cod motor caga. model 2008
    Clauu
    Eu nu am am aerisit-o dupa ce am umblat la senzor si o intrat aer mult. Doua baterii am descarcat si a iesit fum din electromotor dar nu a pornit. Chiar atunci dupa ce am pus senzorul inapoi o pornit 2 secunde si atat o fost, iar dupa, nici sa o omori.

    Am comandat alta pompa preventiv sa o schimb si vedem starea ei la cea de pe masina pentru ca o pastrez, sunt curios cum arata in interior
     
  19. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Dupa o nepornire intr'o dimineata si apoi 2 sau 3 intreruperi in mers, am desfacut si eu regulatorul de presiune de pe pompa, si acela a fost sfarsitul pentru pompa. Nu a mai pornit nici in ruptul capului. Nu stiu ce era daca nu desfaceam atunci regulatorul de presiune.
    Dupa o experienta foarte proasta cu baietii de la reprezentanta Audi din Oradea, care au spus ca nu pot masura pe Odis ce presiune face din pompa inalte, am suit masina pe trailer si dupa 2 ore dupa ce a ajuns masina la un prieten mecanic, verdictul a fost: pompa facea sub 20 bari.
    Adica, in veci pomenirea ei.
    Asta a fost in martie 2017, 300k.
     
  20. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    Totul este posibil. Dar nu trebuie speriat omul. Eu am mers peste 15000 de km după ce am pățit exact același lucru, iar de atunci nu am mai întâmpinat nici o problemă asemănătoare (ba chiar am mai scos o dată senzorul de pe pompă și a pornit fără probleme). Sigur a avut aer în traseul de alimentare.
     

Distribuie pagina asta