1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 Diesel la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Insurgent.max, 14 Dec 2017.

  1. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Am si eu o pb asemanatoare cu cele spuse mai sus. La un audi A5 3.0 diesel in timpul mersului mi se aprinde si palpaie spirala aceea galbena de la bujii. In momentul in care se aprinde imi taie si acceleratia.daca opresc motorul si il repornesc becul se stinge si masina merge perfect. Foarte rar se aprinde acel bec dar totusi as vrea sa rezolv pb. Ca eroare imi da,, presiune se combustibil scazuta". Mentionez ca uneori si dimineata porneste mai greu,dar nu tot timpul,in rest merge bine si porneste bine. Singura pb ce o mai are este un injector ce are o corectie de ,,-2" dar am fost sfatuit de mecanici ca nu e foarte mare pt un motor de 3.0 si cat timp merge motorul bine sa nu umblu la el. Poate fii din cauza acelui injector acea eroare?
     
  2. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    @razvan84

    Salut

    Incearca sa nu mai mergi cu ea. Primul lucru ce trebuie sa l faci este sa desfaci senzorul de pe pompa de inalte sa vezi daca are pilitura.
    Daca are plitura,o tragi pe dreapta si cauti un service in care ai incredere.
    Aceleasi lucru am patit si eu. Mai jos ti am scris ce i am mai scris unui baiat cu aceeasi problema:

    Primul lucru trebuie sa verifice daca are plitura la senzorul de pe pompa de inalte(se desface senzorul are 2 sau 3 suruburi cred).

    Daca are pilitura trebuie schimbata/reconditionata pompa(depinde ce preferi), trebuie verificate/reconditionate injectoarele daca e cazul( puse pe banc si desfacute sa vada daca au pilitura).

    Rampe de injectoare date jos spalate/curatate

    Rampa de retur injectoare( pe care vine supapa si furtunele de vin in injectoare)

    Senzorul din capul pompei si cel de vine lateral pe pompa si astea normal ar trebuii schimbate.

    Conductele de vin la injectoare spalate si curatate.

    Pomp de vine in rezervor(data jos spalata si verificata daca functioneaza si cea dinainte de filtru la fel, pentru ca are doua )

    Filtru de motorina schimbat

    Eu a trebuit sa mai schimb si capacele de vin pe injectoare (cele de ceramica ) pentru ca at cand le au dat jos ,n au fost atenti si s au ciupt garniturile si poate sa piarda presiune.

    Dat jos rezervor curatat si spalat

    Daca mai ai nelamuriri,lasa mi un pm si iti dau nr meu de telefon si iti explic la telefon.
     
  3. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Am verificat azi senzorul de pe pompa de inalta presiune si nu are gram de pilitura. In schimb la injectoarele din partea dreapta am observat un pic de umezeala la retururi.am schimbat o garnitura la unu din ele care parea mai uzata. Poate am noroc si scap de problema dar totusi cam slabe sanse. Nu stiu ce ar putea avea altceva
     
  4. Insurgent.max

    Insurgent.max 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2017
    Locație:
    Horezu-Valcea
    Masina:
    Audi A5 3.0 2009 CCWA
    @razvan84 Ai pus testerul pe masina?Pune o poza sa vad daca a dat acelasi cod ca si la mine. De pilitura ar trebui sa mai poti vedea in filtru de motorina,sa l spargi sa vezi daca are depunere in el.
     
  5. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Salut,
    Revin: mi se aprinde martorul de la bujii, masina nu mai trage si imi da eroare: "presiune scazuta de combustibil pe rampa"
    O opresc, o repornesc si totul merge normal. Dar trebuie sa o las sa stea vreo 20-30 minute pentru ca altfel la prima accelerare violenta se aprinde din nou becul. Daca o las sa stea putin merg mult timp pana se aprinde din nou, in jur de 300-400 km. prin oras nu se aprinde niciodata.
    Stiu despre roblema cu spanul din pompa, am desfacut de 2 ori senzorul acela din capul pompei, de are o sita si nu e span deloc acolo.
    Cu toate astea cei de la reprezentanta spun ca pompa face span si trebuie schimbat tot sistemul de alimentare.
    Alti mecanici spun ca e ori pompa ori un injector ce scapa presiune pe retur (mentionez ca am un injector slabit, cu o corectie de 2, dar nu am umblat la el ca motorul merge bine momentan). Problema aceasta mi-o face de aprox 10.000 km fara sa se inrautateasca sau sa se imbunatateasca ceva.
    Ce credeti ca ar fi, injectorul cu probleme sau pompa ? E posibil sa faca pompa span si sa nu fie in sita de la senzor ?
    Dar in 10.000 de km daca era span eu cred ca ar fi facut injectoarele praf si se oprea masina, cum au patit alti.
    Va rog ajutati-ma cu o parere sau daca cineva dintre voi se pricepe mai bine pot veni eu cu masina la voi pentru ca oricum am umblat in multe parti sa caut rezolvare.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a explicat de zeci de ori pe forum ce trebuie sa faci. Daca ai span in sistemul de alimentare cu combustibil te va costa reparatia in afara reprezentantei minim 2-3.000 Euro si la reprezentanta minim 6-7.000 euro. Mai departe un bun mecanim stie ce trebuie sa faci. Degeaba intrebi pe forum pentru ca nu pe forum rezolvi problema si in plus a mai fost mentionata rezolvarea.
     
  7. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Pai tocmai ca nu stiu daca am span. Am desfacut regulatorul acela de presiune,sau senzor din capul pompei,ce are o sita,si acolo nu era span. Daca as fii sigur ca are span normal ca stiu ce e de facut,dar daca eu cu ochii mei nu am vazut span.....tocmai de aceea sunt in dubii si am scris aici
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi nu putem din fata tastaturii sa-ti rezolvam problema. Intelegi asta ?
     
  9. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Inteleg ce vrei sa spui,dar in ideea ca pe acest forum se uita multa lume,poate se gaseste cineva care a avut aceeasi pb si imi poate da niste sfaturi. Pt ca nu as vrea sa ma apuc sa schimb pompe,injectoare..etc...si pb sa fie doar regulatorul de presiune de la pompa sau vreun alt senzor.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pana nu te apuci de schimbat nu rezolvi nimic, din pacate. Bafta
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In prima faza, rezolva problema injectorului. Ideal ar fi sa le dai pe toate jos si sa le verifici pe banc.
    Senzorii de pe rampa au fost inlocuiti ? Cel din capul rampei este regulator de presiune, cel de pe lateral este senzor de presiune.

    Cu astea ar trebui sa incepi, nu este sigur ca iti vor rezolva problema dar macar incepi cu ce e mai ieftin, nu te arunci direct in pompa.
    Cat despre pompa, in 10.000 km se agrava sigur.

    Daca tot cauti rezolvari, zi-ne macar anul fabricatiei masinii si codul motor.
     
    A5-14 apreciază asta.
  12. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Anul fabricatiei este 2008 cod motor CAPA. Nu am schimbat momentan nimic pentru ca la reprezentanta mi-au pus doar testerul, au vazut eroare "presiune scazuta in rampa" si au zis ca e totul praf si trebuie sa schimb pompa, injectoare, rampe, pompa rezervor, etc.
    Alti mecanici care s-au uitat la masina au zis ca este ori pompa ori un injector dar sa mai merg asa cu ea pana se agraveaza sa ne putem da seama. Am facut 10.000 de km si nu s-a agravat nimic. Mi se aprinde martorul bujii doar dupa ce fac cateva sute de km fara oprire. De aceea am scris aici ca nu stiu cu ce sa incep pentru ca sincer parerea mea e ca daca pompa facea span in 10.000 km trebuia sa fie totul praf.

    Am atasat poza dupa certificatul de inmatriculare cu codul motor si seria sasiu.
     
  13. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Completeaza-ti corect profilul (ai trecut A6 2.0 2006)
    Corect CAPA 3.0
     
  14. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Cred ca am rezolvat problema cu spirala aprinsa in bord si eroarea de presiune scazuta pe rampa. Spun cred deoarece se aprindea rar, dar acum tinand cont ca am facut cateva drumuri mai lungi si nu s-a aprins cred ca e ok. Am schimbat pompa de inalte si injectoare, dar la fel facea masina.
    Nu stiu sigur care a fost cauza ca in final am schimbat in acelasi timp regulatorul de presiune de pe rampa si debitmetrul de aer. De atunci masina merge altfel si nu mai apare nici acea eroare. Chiar daca e greu de crezut, tind sa cred ca debitmetrul a fost problema. Masina mergea din ce in ce mai rau, nu mai avea putere la turatii mici, scotea fum si spirala parca se aprindea tot mai des. Intr-o zi m-a lasat debitmetrul de tot, am scos mufa de la el si am mers cateva zile asa.
    Masina mergea mai bine si spirala s-a aprins doar o data la un drum de 700 km, deci mult mai rar ca inainte.
    Dupa ce am schimbat regulatorul de presiune si debitmetrul nu s-a mai aprins deloc.
    In concluzie ca sfat pentru cei care intimpina astfel de probleme, sa verifice daca au span in senzorul de la pompa, eventual pot verifica si la regulatorul de pe rampa, daca nu au span sa lase in pace pompa, injectoare .. .etc.. Chiar daca problema asta cu spanul este foarte des intalnita exista si cazuri, cum a fost cazul meu, cand sunt alte piese defecte: regulator presiune, senzor presiune, debitmetru ...etc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asta se intampla cand nu faci un log in mers inainte, schimbi piese "la ghici".
     
  16. razvan84

    razvan84 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A 5,3.0 tdi,2008
    Nu a avut cine sa imi faca.am fost la mecanici in timisoara,cluj,deva, reprezentante ramnicu valcea si cluj.nimeni nu mi-a facut un test in mers.toti cand au vazut eroarea ,presiune scazuta pe rampa, au zis ca e o pb cunoscuta la motoarele astea si sa schimb pompa,injectoare, pompa rezervor,rezervor..etc. Le-am spus ca am desfacut eu senzorul de la pompa si nu e urma de span,au zis ca poate nu a facut in momentul acela sau nu am vazut eu. Le-am mai spus ca am facut 10000 de km de cand am pb asta,daca era span pana acum trebuia sa cedeze injectoarele sau pompa de tot,sa se opreasca in drum,au zis ca urmeaza cat de curand :)). Nu mai vb de cei la reprezentanta,care aproape ca m-am pus in genunchi sa ii rog sa verifice mai bine,dar nu au clintit nici macar un surub de la motor,au zis ca ei lucreaza doar dupa carte.la eroarea ce o am eu in carte scrie ca trebuie sa schimb pompa,injectoare,rampe, pompa rezervor si rezervor.
     
  17. Gabi_bidi

    Gabi_bidi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi a5, 3.0 TDI, 2008
    Salut, am si eu o problema cu un Audi A5 3.0 TDI din 2008 cod motor: CAPA. Imi fasaie un injector de cateva luni. Pana acum nu am avut nici o problema, dar de ceva timp a inceput sa imi tremure putin si la relanti. In rest masina nu are alta problema. Se pot schimba oringurile si la acest tip de motor? Daca da, unde as putea sa ma duc sa verific exact ce trebuie reparat? Pe VCDS nu am nici o eroare si daca incerc sa verific valorile injectoarelor nu imi apare nimic de genul "amount deviation". O cunostinta mi-a spus ca probabil masinii i s-a schimbat softul si probabil d'aia nu mai imi apar valorile injectoarelor. Va rog, ajutati-ma cu o indrumare catre cineva ce ma poate ajuta cu problema mea in Ploiesti sau Bucuresti. Multumesc!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se pot schimba, cumperi asa :

    059 130 519 - saiba cupru - 6 buc.
    WHT 000 884 - O-ring - 6 buc.

    Daca iti picura motorina si pe langa furtunul de retur ce vine fixat pe injectoare, cumperi si :

    WHT 007 480 A - O-ring - 6 buc.

    Pentru service cauta si gasesti in aria Prestari Servicii.
     
    Gabi_bidi apreciază asta.
  19. Gabi_bidi

    Gabi_bidi 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi a5, 3.0 TDI, 2008
    Multumesc mult pentru raspunsul prompt.
     
  20. Călin21

    Călin21 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI quattro
    Salut! Am si eu o problema cu masina mea Audi A5 3.0 TDI quattro transmisie automata. Mi se aprinde check engine si aveam doua erori:
    -P0544 senzorul 1 de temperatura G235
    -P0401 Insufficient flow EGR
    Am schimbat senzorul si a ramas eroarea pe EGR. Am verificat cu VCDS si EGR-ul functioneaza, inchide, deschide. Problema este ca se aprinde check-ul dar dupa cateva porniri se stinge. Am citit pe aici pe forum si spuneau unii ca au rezolvat prin curatarea traseului EGR-admisie si curatarea clapetei de acceleratie. Mentionez ca EGR-ul meu a fost verificat si fizic, adica este curat nu avea gram de depuneri pe el. Este cineva care a intampinat problema asta si cum a rezolvat-o ?

    20180925_203544.jpg
     
    Ultima editare: 25 Sep 2018

Distribuie pagina asta