1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Soft Top la Cabrio Audi 80 - 90 - 100 (B3 - B4) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Audi80Cabrio, 26 Aug 2009.

  1. Audi80Cabrio

    Audi80Cabrio 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti (BRAILA)
    Masina:
    Audi 80 Cabrio 2.0 115Cp 1994
    Apelez la ingeniozitatea posesorilor de "clasice" in vederea gasirii unei solutii la problema mea. Problema e urmatoarea: prelata acoperisului mi-a fost taiata, motivul "furt din autotuurisme", pagube inafara de cea mentionata "nimic".
    Solutiile pe care le am in minte sunt urmatoarele:

    -cumpararea unui hardtop -solutia cea mai eleganta (as rezolva definitiv toate problemele legate de acoperis) dar nu am gasit nicaieri

    -cumpararea si inlocuirea cu alt softtop nou (valoare aproximativa 1000 euro) o exclud si p-asta deoarece nu mi se pare avantajoasa din punct de vedere financiar

    -Construirea unui hard top din fibra de sticla (inca n-am gasit nici o firma serioasa capabila sa se apuce de-un asemenea proiect) (trebuie matrite, matritele nu se fac decat din fibra pt dimensiuni asa mari, costrurile matritei sunt relativ mari si probabil nu-si justifica intrebuintarea decat la o productie de serie

    -Coaserea soft top-ului (solutie inestetica si totodata nesigura) Nu cred ca va fi 100% impermeabila

    -construirea unui acoperis care sa respecte forma dar sa fie facut din tabla, poate chiar pe structura metalica a acoperisului existent

    Vedeti ca sunt in proportie de 80-85% sigur ca vreau sa renunt la decapotare, intrucat in Romania nu merita un asemenea sacrificiu.
    Care dintre solutii credeti ca e mai avantajoasa si din punct de vedere financiar si estetic, si pe care-ati adopta-o dac-ati fi in locul meu. Astept cu placere orice fel de sfat sau indrumare in acest sens...Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 26 Aug 2009
  2. adrian25

    adrian25 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti / piatra neamt
    Masina:
    80
    ca idee doar, nu zic solutie ca nu am ci doar idee, nu gasesti un coupe la dezmembrari sau doar o caroserie de coupe, la care sa tai cupola si sa o adaptezi la modul de prindere de la softtop-ul tau? ma refer sa o tai si sa o sudezi-lipesti cumva de scheletul sau doar de partea de prindere de la husa ta, asta ar fi varianta cea mai apropiata de proiectul tau cu fibra de sticla, si ar arata exact ca o cupola din fibra facuta perfect si pastreaza si linia originala, ce spui?
     
  3. Audi80Cabrio

    Audi80Cabrio 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti (BRAILA)
    Masina:
    Audi 80 Cabrio 2.0 115Cp 1994
    Multumesc pentru ideie! M-am gandit si la optiunea asta, insa ea a picat printre primele fiindca nu exista compatibilitate intre caroserii. Geamul lateral spate la coupe este mai mare decat la mine, iar constructia portbbagage-ului este la fel alta. Te poti lamuri privind 2 poze(una cu-n coupe si cu un audi cabriolet). Multumesc din nou pentru ideie! N-am cerut solutii ci cum foarte bine ai mentionat idei, sau mai bine zis "ce-ati face in locul meu." Repet, orice ideie e binevenita.
     
  4. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    naspa treaba, din pacate traim in romania :(

    coaserea ar fi solutie doar de moment, daca a fost taiata tare, fiindca vine sezonul rece. cu dezmembrarile iesi cel mai ieftin, dar e greu de gasit. pe internet nu ai gasit ceva? doar la 1000 euro? cam mult

    bafta
     
  5. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Pacat ca ai ajuns la solutia asta ... :(
    Sustin si eu cele spuse de Marius ... ai incercat la dezmembrari ?
    De ex un soft top pt Suzuki Vitara e maxim 400 euro.
     
  6. Audi80Cabrio

    Audi80Cabrio 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti (BRAILA)
    Masina:
    Audi 80 Cabrio 2.0 115Cp 1994
    salutare

    Cu dezmembrarile am inceput, dar dat fiind faptul ca au fost putine cumparate in Romania, dupa vreo saptamana de cautari m-am lasat pagubas. A aparut o noua solutie...Prelata de tip camion...este rezistenta termic, este destul de ieftina (6e/m patrat), impermeabila, neajunsul e ca firma care o vinde nu o si monteaza, ramane deci sa caut o firma capabila sa faca "rocada" intre cea veche si cea noua.
     
  7. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
    De ce nu incerci tu sa faci "rocada" ? :)
     
  8. Audi80Cabrio

    Audi80Cabrio 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti (BRAILA)
    Masina:
    Audi 80 Cabrio 2.0 115Cp 1994
    Nu am ustensilele necesare!
     
  9. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    strange bani si cumpara-ti un soft top original, nou sau second-hand. celelalte variante enumerate de tine mai sus nu sunt realiste.
     
    Ultima editare: 11 Sep 2009
  10. mihai_ghe 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2009
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi 80, 1,6 E, 1994
  11. Vicii

    Vicii 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.7 V6, 2005
    Problema la decapotare AUDI B4 Cabrio

    salutare, am un audi 80 din 1996, motor 2.0 benzina cu problema la pistonul hydraulic pentru decapotare(se ridica foarte putin si imi da erroare la bord - licare becul rosu pentru decapotare)

    poate sa fie din cauza pierderii de ulei ?

    care ar putea fi problema-rezolvarea ? pls help
     
  12. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    si eu am un b4 cabrio din 95 si imi clipeste becul pt decapotare dar se decapoteaza fara probleme.. sio tie ti s-a intamplat asa inainte sa nu se mai decapoteze? eu ma gandeam ca ii ceva eroare cel putin la mine..
     
  13. Vicii

    Vicii 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 , 2.7 V6, 2005
    Am schimbat uleiul din telescop si merge perfect si nu mai da nici erroare!!!!
     
  14. Stanley

    Stanley 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi b4 Cabriolet 2.0E
    Salut.. saptamana trecuta am incercat sa imi decapotez masina si surpriza.. nu se mai decapoteaza decat pana la jumatate.. cand trebuie sa deschida capacul unde intra prelata nu il mai ridica complet ci doar il deschide:( tin sa mentionez ca decapotare functiona perfect in urma cu vreo luna.. in ultima vreme imi clipea in bord beculetul cu decapotarea.
    Sa fie si la mine problema cu uleiul?

    Vicii - ai schimbat singur uleiul din telescop?
     
  15. Bogdan.C 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    audi cabriolet
    Am o problema la sistemul de decapotare: functioneaza pana la un moment dat apoi se opreste ca si cum ceva siguranta ar opri sistemul. Aveti idee care ar putea fi problema ? Multumesc
     
  16. Piglet80Avant 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    audi 80 avant ABK
    Pai ... se decapoteaza pana la un punct si apoi ramane in pozitia aia pana ce ?!? Pana o dai cu mana , adica o fortezi sa se deschida sau o capotezi la loc .
    Ai gresat si tu toate sistemele de basculare ? Imbinari , balamale .
    Ai pierderi de ulei acolo unde este sistemul ?
    Sistemul cand se blocheaza , face un sgomt specific de blocare sau se intrerupe pur si simplu ?
    De obicei sistemele de la cabrio , fie el ori ce model , nu sunt service-ate . Adica la o perioada de timp , ca la schimbul de ulei , asa si la asta , se verifica de pierderi , de cabluri corodate , de rugina , de bucsi uzate e.t.c.
    E mai simplu sa apelezi la cineva care a facut cabrio , nu care isi da cu parerea . Pentru cabrio , se acorda o atentie sporita la sitemul de decapotare .
    Spor .
     
    MihaiBogdanIon apreciază asta.
  17. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Salutare. Am intrat iar intr-o încurcătură. Am comandat geamul spate crezând că sunt toate la fel, si anume cu acea prindere cu fermoar însă când am deschis pe interior la mine, am observat că nu am fermoar. Vechiul geam e doar cusut.
    Ce sa fac? Ce alte posibilități sunt pentru a schimba geamul?
    Opinii, păreri, idei?......
     
  18. Lucian_kel

    Lucian_kel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Trento - Italy / Iași
    Masina:
    Audi 80 cabrio 1994, 2.0 benzină ABK
    Detaliez cum am rezolvat temporar in legatura cu problema cu geamul spate. La mine e o situatie mai delicata, fiind nevoie de o rezolvare cat mai urgenta pentru a o putea inscrie la vehicule istorice. Asadar am ales sa cumpar o bucata de plexiglas (cea mai subtire ce am gasit-o) pe care am taiat-o fix cat sa se incadreze in rama. Am lipit o banda dubla adeziva (transparenta, poate era mai bine neagra) pe marginea vechiului geam, pe care l-am taiat fix pe langa aceasta, dupa care am lipit bucata de plexiglas. A trebuit sa acopar cu izoler negru marginea intrucat se vedea destul de urat lipitura. Asta e o solutie temporara si de urgenta. Daca voi reusi sa rezolv problema cu geamul original, voi posta aici.
     
  19. MihaiBogdanIon

    MihaiBogdanIon 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi 80 Cabriolet, 1.8, 2000
    Va salut! A schimbat cineva cilindri hidraulici de la mecanismul de decapotare la un Audi 80 Cabriolet 2000
    Cei din partea de jos. Pe schema din poza pozitia 31 si 32 . Am cumparat 2 pistoane SH pt ca cele vechi au scurgeri sper sa fie ok .Orice sfat ajuta . Solutii mecanici etc. Se pot inlocui fara a da tot mecanismul jos. Masina este momentan un UK.Va Multumesc
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Care schema din poza ?

    Este vorba de reperul #14 ? Fac pariu ca ai dat pe cele SH mai mult decat costa unele noi de calitate, sunt extraordinar de ieftine.

    upload_2018-6-23_8-58-43.png
     
    MihaiBogdanIon apreciază asta.

Distribuie pagina asta