1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Eu am patit fix asa cand am dat baia jos sa fac modificare la axul balansier si s-a umblat pe la articulatie si directie.
    Am fost la un alt service unde au fost stranse unul cate unul toate suruburile atriculatiei si de atunci n-am mai auzit nici un zgomot.
     
  2. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    fix asa ce ai patit?
     
  3. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Fix asa ce ai scris tu pe pagina anterioara.
     
  4. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Le-am strans si eu si degeaba. va tin la curent
     
  5. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Acum ceva timp am citit tot pe site-uri cu masini ca cineva a gasit un capac de protectie deasupra fiecarui amortizor de pe spate si dupa ce le-a dat jos nu a mai avut acele cloncanituri pe care le am si eu. Le-am gasit si eu, le-am dat jos si observ ca nu mai cloncane. Deci cei care nu mai stiu ce sa faca cu aceste cloncanituri, sa incerce sa dea jos acele capace si .... minune!!! poate nu mai face.
     
  6. Serea Florin

    Serea Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Locație:
    Regensburg
    Masina:
    Audi a4 b8 2000cm 120cp 2010
    Salut. De curand am montat roti pe 18 si cand franez sau accelerez pe drum cu denivelari volanul tinde sa traga stanga sau dreapta . Cel mai des se intampla la semafor cand franez . A mai patit cineva ? Si care ar fi explicatia.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e normal acel comportament , rotile avand o suprafata mare de contact si carosabilul fiind denivelat.
    Tii volanul mai ferm putin si aia e.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta e dezavantajul jantelor de 17''+, mersul pe "șleauri". :)
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Florin s-a mai scris despre asta pe forum de zeci de ori pana acum in diferite topicuri. Citeste si topicul dedicat din aria Jante si Anvelope
     
  10. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salutare!
    Am o problema cam de un an la masina si nu stiu cum sa ii dau de cap. Am o vibratie in masina intre 110-150 kmh. Vibratia se simte destul de tare in masina (cateodata si in volan), nu conteaza daca e pe liber, in sarcina, in panta sau urc. Cauciucurile sunt noi (cele de vara), cu cele de iarna am aceeasi vibratie ( noi si ele). In afara de vibratia asta am si vibratie in volan cand franez la viteza peste 120 kmh. Ce am facut pana acum fara folos: schimbat cauciucuri, indreptat jante, echilibrat jante (de 4 ori in locuri diferite), verificare bucsi motor/ cutie de viteze, bucsile de la articulatie au fost schimbate la 170 000 (acum am 245 000), bucsile de la motor au fost schimbate la 90 000.
    Ce este ciudat - vibratia in masina nu este constanta, ci revine la un anumit interval (cumva constanta o data la 15 secunde cand merg cu 140kmh de exemplu), vibreaza toata masina, se simte inclusiv in podea/pedala.

    Ce ar mai trebui verificat? Inainte sa cumpar cauciucurile de vara (dunlop 55, R16,255) masina vibra foarte tare cand franam (la orice viteza), acum vibreaza doar cand franez la viteza mare. Discurile pe fata au fost schimbate la 170 000, cele pe spate nu. Am placute frana fata/spate noi ATE.

    Mersi
     
  11. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    @SFE
    Imi permit o parere. Exista posibilitatea sa ai discurile de frana ovalizate. In 75.000 de kilometri se pot intampla multe.
     
  12. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Si eu m-am gandit la asta.....insa trepidatia existenta cand nu franez? Cum ar putea fi de la discuri ...
     
  13. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Ce distanta este intre placuta si disc? Sigur discurile de pe fata sunt ovalizate. Mergi cu masina si apasa cand mai lin cand mai brusc si tot asa o sa-ti faca (sa nu confunzi cu abs-ul). Eu mi-am pus placute si discuri ceramice, sunt mai scumpe dar merita. Sigur dupa un drum cu franari repetate ai intrat intr-o baltoaca si sau ovalizat. La 75000 de km parcursi.......
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce discuri ceramice ai pus tu ?
     
  15. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    ate ceramic
     
  16. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    scuze am trei masini din grupul vag. la skoda s-a intamplat acel schimb cu discuri si placute ceramice.
     
  17. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Daca apas foarte incet pe frana la viteza peste 100kmh se simte ca si cum nu ar atinge constant, se simte in pedala ceva neuniform. Daca apas puternic...vibreaza si volanul.
    Dar nu inteleg de ce ar trepida cand nu franez? Sa fac si geometria fata/ spate? Nu am mai facut-o de 80 000km.

    Ultima data la vulcanizare mi-au spus ca unul din cauciucuri ar fi putin deformat/oval si l-au pus pe spate...desi e nou. Dar si cu cele de iarna facea la fel.
    Am schimbat amortizoarele pe dpate anul trrcut si n-am facut geometria, trebuia s-o fac?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @sorinel Tu vorbesti ca sa te afli in treaba ? Nu ai pus nici un disc ceramic pe nici o Skoda, ai pus placute ATE Ceramic. Nu mai induce lumea in eroare.
     
  19. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    m-am uitat pe factura, intradevar, se numesc ate power disc iar placutele sunt ceramice.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu sunt ceramice nici placutele sunt ATE ceramic si inseamna altceva. Incheiem aici discutia despre frane. S-a mentionat tot ce era mentionat despre ce sa verifice. Bafta.
     

Distribuie pagina asta