1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie si Perne de Aer la Allroad A6 C5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C5 (1999 - 2005)' creată de hai-hui, 9 Ian 2008.

  1. shaolin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2014
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2.5 tdi, 180 CP, 2004
    Pierderi bineinteles ca sunt. Perna spate dreapta este explodata si pierdea aerul pe acolo. Intrebarea era cum pot verifica senzorii sa vad care este defect, ca atunci cand voi schimba pernele, sa nu explodeze iarasi. Va spun si de ce zic pernele ..... Masina am achizitionata de curand, cu perna dreapta spate explodata. A explodat la vechiul proprietar in timp ce era la semafor ( sau cel putin asa a spus ). Eu am reusit performanta sa ii bubui si perna stanga spate. Am luat masina asa cum era cu perna explodata si cazuta pe toate 4 rotile. Practic am venit cu ea pe amortizoare fara nici un pic de suspensie. Ce m-am gandit la un moment dat ? Sa ii ridic celelalte roti la care erau pernele bune. Am dat roata dreapta spate jos, am scos conducta de la perna explodata si am infundat-o ( cu un holtzsurub potrivit ). Am pornit si masina s-a ridicat pe treapta 1 celelalte roti cu pernele bune ( la cea cu perna explodata era pe cric. ) Am dat pe treapta 2 , s-a ridicat , compresorul s-a oprit si vazand asta, am pus roata inapoi, cu gandul sa merg asa cu suspensie pe 3 roti. Dar surpriza. Cand am lasat cricul, a coborat si dreapta fata, ramanand sus doar pe partea stanga ( fata-spate ). Cu toate ca pe fata stanga, in treapta 2, parca se auzea cum pierde aer. Am zis sa merg asa si dupa aproximativ 400 - 500 metri ....... boooom si stanga spate. Care este explicatia ? Daca ii schimb pernele defecte, cu perne bune, nu exista cumva riscul sa le bubuie din nou ? E plauzibila explicatia ca au explodat din cauza unui senzor defect ?
     
  2. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut
    Cred ca trebuie sa le schimbi pe toate. Masina sa comportat corect daca nu a avut aer perna dreapta spate cantarul a avut alta valoare fata de cea din fata si automat ecu a sesizat si a coborato si pe cea din fata ca sa echilibreze masina. Ca ai avuto pe cric cu roata scoasa bratul sa lasat mai in jos ca nu mai avea greutatea masinii. Inca o data iti zic din cauza la cantare nu are cum sa explodeze perna daca e electric apare la diagnoza si pe IC eroare. A explodat din cauza imbatraniri ei. Pui pernele si faci calibrarea la cantare. Numai bn
     
  3. munuku 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2500tdi, 2004
    Buna ziua! Ma poate ajuta cineva cu un cod original de senzor nivel dreapta fata? vreau sa cumpar din dezmembrari si nu as vea sa iau teapa. Multumesc!
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia-ti codul din pdf.
     
  5. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Aici ai toate codurile.
    Screenshot_20180611-213108.jpg
    Normal îți trebuie piesa nr. 3, dar nu are cod separat. Posibil sa fie același senzor ca la B5/C5 simplu pentru faruri cu xenon.
    E de preferat ca senzorul să fie nou pentru că de la dezmembrări poți să iei altul la fel de prost.
     
  6. munuku 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 Allroad, 2500tdi, 2004
    Va multumesc amandurora!
     
  7. Izabella 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2017
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audi a6 allroad, 2.5, 2004
    Buna,
    Oare cand trebuie setat senzorul de nivel ?si cand se calibreaza pernele de aer?
     
    Ultima editare: 24 Iun 2018
  8. AlexandruFiran 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    AUDI ALLROAD 2.5
    Buna ziua !
    Am o problema cu un Allroad 2.5 TDI , 2001 , am schimbat compresorul de la sistemul pneumatic si acum nu mai porneste deloc, masina este lasata jos , nu mai are aer in instalatie :


    arata urmatoarele erori :
    00805
    00807
    00808
    01772



    Ma poate ajuta cineva cu un sfat, ce pot face ?

    Multumesc!
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    00805 - Suspension Strut Valve; Left Front (N148)
    00807 - Suspension Strut Valve; Rear Left (N150)
    00808 - Suspension Strut Valve; Rear Right (N151)
    01772 - Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01772

    Posteaza erorile complete, No communication, Implausible Signal, Short to Ground, etc.

    G291 este incastrat in blocul de valve.

    upload_2018-7-12_14-43-35.png
     
  10. AlexandruFiran 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    AUDI ALLROAD 2.5
    Am schimbat blocul de valve , dar nici o schimbare , am desfacut modulul J 197 ce se afla in parte stanga spate sub capitonaj , o sa incerc sa il schimb poate am noroc .
     
  11. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Buna ziua,
    Ma poate ajuta cineva cu amplasarea filtrului cu silicagel si cum se poate inlocui silicagelul din filtru?
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu daca este in topic SSP-ul asta, il atasez pentru informare.
     
    catalin1970 apreciază asta.
  13. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Va salut din nou
    Au reapărut problemele cu suspensia la allroud-ul meu
    Fenomenul ciudat este ca nu pierd pernele în staționare ci în mers. Am văzut în alt topic ca se poate scoate mufă la modulul de control al suspensiei după ce ai setat-o pe un anumit nivel (ex. 3) și mașina rămâne asa cu orice viteza ai merge. Întrebarea este, unde este poziționat acest modul? Asta pana găsesc și elimin pierderea de aer. Sau poate o siguranță ceva?
     
    Ultima editare: 19 Dec 2018
  14. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    Buna seara,
    Am si eu o problema legata de suspensii apar urmatoarele coduri
    02538 Function restriction due to overload Mechanical failure
    01400 Level control sistem Open circiuit
    01577 Swich-off due to nexcessive temperature Mechanical failure
    01772 Sig.wire rom level ctrl pressure sensor Open circuit
    00774 Left rear control system sensor Open circuit, scanate cu xdiag.
    Masina este pe burta cum s-ar spune.
    Clipeste ledul verde de la nivelul 1 si cel galben din bord, dupa care cal galben ramane aprins.
    Se poate sa imi spuna cineva spre ce sa ma indrept cu cautarile senzor,perne,compresor.
    Multumesc.
     
  15. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Verifica dacă compresorul funcționează: pornește motorul și asculta în partea din spate a masinii dacă se aude un huruit, ăla este compresorul funcționând. Din ce vad cred ca s-a blocat compresorul. Și verifica senzorul stânga spate de pe brat. Oricum trebuie verificat tot, perne, conducte, să nu ai pierderi, dar asta după ce pornește compresorul și bagă presiune în perne.
     
  16. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
    Multumesc.
    Compresorul cred ca functioneaza deoarece incearca sa umfle si apoi intra in eroare. Voi verifica maine.
     
  17. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
  18. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Asa este. Dar nu mai este Allroad, va fi A6 Quattro.
     
  19. catalin1970 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a6 c5 allroad 2.5tdi BAU 2004
  20. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Pana la urma stie cineva unde este pozitionat calaculatorul pentru suspensie sa pot scoate mufa?
     

Distribuie pagina asta