1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de Particule / DPF si sistemul AdBlue cu SRC la Audi Q5 - curatare - inlocuire

Discuție în 'Audi Q5' creată de florinwax, 24 Ian 2014.

  1. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Iar acestea sunt codurile găsite pe care le am sters acum câteva zile
     
  2. madalin_m2001 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2016
    Locație:
    Marea Britanie
    Masina:
    Audi Q5 2.0 S-Tronic cod motor CGLB
    Rezolvat. Am schimbat senzorul de noxe. Am condus in jur de 70 km cu viteza intre 80 si 140 cu turatii intre 1.800 - 2.500 si cel mai important pilotul auto dezactivat. S-a resetat cam in 35-40 km.
     
  3. Ionuț cozma 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi q5
    madalin_m2001 aceeasi problema o am si eu. Am avut o eroare si am sters-o dar nu mai stiu exact ce era, ceva de noxe. Imi poti spune te rog ce senzor ai schimbat si cat a costat ?
     
  4. Jkl 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5
    Salut,

    Ma poate ajuta si pe mine cinveva?

    Am urmatoarea eroare:
    P246F -
    Generic Type : Powertrain - Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
    Description : Exhaust Gas Temperature Sensor Circuit Range/Performance
    Location: Bank 1 Sensor 4

    Multumesc.
     
  5. Cipoc

    Cipoc 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2017
    Locație:
    Alba-Iulia/BELGIA
    Masina:
    A4 Avant TDIe2.0 R4 CAGB
    Ce adblue folosim pentru q5 2015 ?
    E vre o diferenta de marca?


    Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
     
  6. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    Eu folosesc pe cel original. E vreo 60/70 lei (bidon 10l): cod: G 052 910 A4. Nu se consuma excesiv de repede.
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Exact, acela e codul pentru bidon de 10 L. Pentru cei care au un rulaj enorm.. merita cel de 200L (aprox 5 lei / litru).
     
  8. iulians

    iulians 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2017
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    SQ5,3L\6V-341CP,2021
    Si mai merita pentru longevitatea pompei de AddBlue. E destul de scumpa. :)
     
  9. Flavius1972 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2019
    Locație:
    Turda
    Masina:
    Audi Q5
    Buna ziua in primul rînd. Am un Q5 2013 177 cai de 2 l . Cam după aproximativ 200-300 km de mers continuu se aprinde martorul din bord de filtru particule . Daca opresc motorul se stinge si apare iar dupa 2-300 km . La test nu imi apare nici o eroare cu filtru de particule . Ce poate sa insemne si daca trebuie schimbat aveti idee cam cit costa cu tot cu manopera aproximativ . Multumesc anticipat .
     
    Costel Pomana apreciază asta.
  10. BlackViper 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Q5, 2.0 TDI CGLC, 130KW, 2012
    madalin_m2001 m-am confruntat si eu cu acesta problema si a trebuit sa schimb senzor de AdBlue care a costat o "galagie" de bani pentru ca vine insotit de un mic calculator, cica. In fine, bine ca am rezolvat.
     
    Alex 69 apreciază asta.
  11. a6vip96

    a6vip96 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi Q5 2015 190cp.audi a7 2013 245cp
    Salut
    Am intampinat si eu aceeasi problema cu senzorul AdBlue. Imi arata o cheie si ca mai am de parcurs 1000 km pana la realimentare cu toate ca facusem plinul cu AdBlue cu 4 zile inainte. Am zis sa il desfac si sa vad cata calamina are pe el inainte sa cumpar unul nou. Zis si facut. L-am desfacut se afla in partea dreapta a motorului in partea de sus, foarte usor de demontat deoarece este prins cu un surub.
    Am luat codul de pe el si am cautat in magazine. Preturile incep de la 2.250 lei in sus. Daca tot eram cu el in mana l-am pus 45 minute in aparatul de curatat cu ultrasunete asta ca sa se duca calamina din capul injectorului. Dupa, l-am suflat cu aer si l-am montat inapoi sa vad daca mai da eroarea cu AdBlue si avertizare alimentare peste 1000 km. Surpriza ... eroarea a disparut. Am facut peste 1.200 km si totul e ok . Sper sa tina curatarea efectuata. Daca imi reapare mesajul clar o sa cumpar alt injector nou daca faza cu decalaminarea nu mai tine. :) Drumuri bune.
     
    asusx51r și BlackViper apreciază asta.
  12. Marcelică 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2019
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    Audi Q5 2011,2.0 170hp quatro.
    Bună seara,
    De o lună am achiziționat un audi Q5 2.0 TDI 177 cp an 2014. După ce l-am cumpărat i-am făcut schimbul de ulei și în următorii 1.400 km, face regenerare foarte des, cam la maxim 50 km. Precizez ca i-am făcut diagnoza, și nu are nici o eroare. Până acum am avut unul din 2011 și nu făcea așa de des regenerare. Vă mulțumesc anticipat pentru sfaturi.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce sfaturi vrei daca tu nu pui niste print-uri din VCDS cu valorile DPF-ului, nu ne zici ce inseamna “foarte des” pentru tine, etc. ?
     
  14. florin-manuel

    florin-manuel 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2014
    Locație:
    medgidia , constanta
    Masina:
    Audi Q 5 ,2016 .2.0 tdi. 190 cp. quattro
    Salut,
    A facut cineva curatare la DPF pentru Audi Q5, se merita sau nu ? La masina mea s-a infundat si nu mai trage deloc. Multumesc.
     
  15. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Merita sa il cureti si totodata sa identifici din ce cauza s-a infundat, probabil senzorul de presiune diferentiala, sau injector...
     
    Friend00 apreciază asta.
  16. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Am intrat si eu in clubul celor cu Audi cu eroarea " ca mai am de mers 1000 de km, dupa care motorul nu va porni daca nu adaug adblue.".
    Am bagat AdBlue, a intrat 15 litri si nimic nu a disparut eroarea, am facut resetarea din postul #4, degeaba, frectie la piciorul de lemn.

    Pe tester a dat urmatoarea eroare, nu stiu daca are legatura cu AdBlue:

    "Address 01: Engine (J623-CNHA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb
    Part No SW: 04L 906 021 CK HW: 04L 907 309
    Component: R4 2,0L EDC H23 8350
    Revision: 85H23---
    Coding: 2A254012232601080000
    Shop #: WSC 65424 001 1048576
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906021CK 002006
    ROD: EV_ECM20TDI01104L906021CK_002.rod
    VCID: 70B92C23AA22BE3B7F3-8024

    2 Faults Found:

    19226 - Particulate Trap Bank 1
    P2002 00 [096] - Efficiency Below Threshold

    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 178905 km
    Date: 2021.06.20
    Time: 14:01:26
    Engine RPM: 2399.50 /min
    Normed load value: 25.9 %
    Vehicle speed: 52 km/h
    Coolant temperature: 91 °C
    Intake air temperature: 87 °C
    Ambient air pressure: 960 mbar
    Voltage terminal 30: 14.400 V
    Unlearning counter according OBD: 30
    Exhaust mass flow of low-pressure EGR: calculated: 3.030
    Differential pressure ratio: low-pressure EGR: 27.1 kg/h
    Exh.recircul. 2: differential pres.sensor 1 bank 1: adap. value: 43.7 hPa
    Exhaust recirculat.2: different.press.sens.1 bank 1: raw value: 44.7 hPa
    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 73.27 %
    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 47.95 %
    Exh. gas recirc. 2: diff. press. sensor 1 bank 1: dyn. value: 41.5 hPa
    9645 - Reductant

    P20E8 00 [237] - Pressure too Low
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 179160 km
    Date: 2021.06.25
    Time: 17:13:09
    Engine RPM: 1751.00 /min
    Normed load value: 0.0 %
    Vehicle speed: 53 km/h
    Coolant temperature: 94 °C
    Intake air temperature: 94 °C
    Ambient air pressure: 980 mbar
    Voltage terminal 30: 13.960 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 34.5 °C
    Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: -500 hPa
    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 37.0 °C
    Reducing agent pump: activation: 50.00 %
    Sensor for reducing agent fill level: voltage: 3105.0 mV
    Readiness: 1 1 0 0 0"

    Chestia e ca am sters eroarea si nu mai apare pe masina si daca ma duc la reprezentanta aia nu gasesc nicio eroare.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
  18. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Pai bun, eroarea este pe EGR, dar de ce treaba are cu AdBlue de nu se reseteaza ?
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai eroare pe EGR cum sa se reseteze ?
    La fel cum daca ai eroare pe EGR, DPF-ul nu isi mai face regenerarea.

    Intai rezolva eroare pe EGR.
     
  20. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    Cum te face reprezentanta sa faci Adblue Of, nesimti cei de la Euro Tehno Group
     

Distribuie pagina asta