1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Mai e o pompa Hybrid se numeste , revolutionara care a dat deja nu stiu cate failuri :wtf:. Posibil sa functioneze, trebuie demonstrata in timp validitatea acestui proiect, lucru mai greu.
    Practic cum a remarcat @kng_bv, cursa pistonului care genereaza presiunea se micsoreaza cu cativa mm buni, cum ramane cu presiunea si debitul?
    Cu siguranta debitul pompei vine micsorat. E matematica.
     
    paulkf apreciază asta.
  2. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Intervin doar pentru a semnala faptul ca daca nu mai exista acea adancitura pe noua piesa asta nu inseama ca s-a modificat cota acelui punct de minim. Toata cama pe punctele de minim poate avea aceeeasi cota cu cota de minim a camei OEM. Asisderea si pe cotele de maxim.
    In opinia mea este bine sa fim echidistanți si sa apreciem lucrurile fara patima. ;)

    My two cents.
     
    Ciprian.Mod, DeViAnS, MRR și încă o persoană apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu stiu de unde ati ajuns la concluzia ca axul modificat, modifica cursa pistonului... nu este asa! Piesa modificata are acelasi rol 100% ca si cea OEM... nimic mai mult sau mai putin. Ceea ce au facut ei este sa mareasca putin suprafata de "repaus", astfel ca boltul pistonasului la actionare sa nu mai primeasca lovituri la actionare. In plus, boltul a fost tratat printr-un proces chimic cu titan pentru a marii rezistenta la frecare.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca am inteles eu bine, nu motorina proasta este problema pompei de inalta, ci apa care se gaseste in motorina... care se pare este obligatorie. In acest video sunt expuse cele 3 pompe si defectele care apar. Nimic nu este indistructibil, toate piesele mecanice sunt supuse la uzură.

     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Da,si la noi apa exista in combustibil pe langa biodiesel-ul de slaba calitate ,si nu in procentele minime
     
  6. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare, tocmai am trecut de la a4 b8 2009 la b8.5 2013 si am vazut ca pompa este CP4S, mai exact CP4S1/R40/20-S. Din cate am inteles este varianta revizuita a pompei CP4 de pe b.8 simplu. Si la aceasta trebuie sa imi fac griji cu spanul sau s-a rezolvat problema ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a rezolvat nimic. Este aceeasi mizerie. Bafta ca ai nevoie.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Corect.
     
  9. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Referitor la pompa de inalte revizuita la facelift, nu am auzit sa se fi intamplat probleme; poate ca nu au fost sau poate ca nu au postat oamenii;
    Din punctul meu de vedere din moment ce a aparut varianta asta revizuita, o imbunatatire trebuie sa existe la ea. Ca n-o fi la fel de rezistenta ca CP3, asta e altceva. Ii inteleg si pe colegii care s-au confruntat cu failure-ul de CP4 ca nu au incredere in acest CP4 revizuit, nici eu nu sunt 100% convins ca acum totul e ok.
    In final fiecare estimeaza gradul de risc si decide daca fie il accepta fie il elimina (inlocuind cu alt CP4-periodic, sau inlocuind cu CP3).
     
    borsy apreciază asta.
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Doar volumul de motorina pe cursa s-a schimbat putin, in rest sunt identice. Eu am avut R35 pe masina, acum am R40, nu e absolut nici o alta diferenta.
     
  11. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Eu am 226 mii de km. Suna ca un bondar pompa... La fiecare schimb de ulei schimb si filtru de motorina plus ca nu stau cu motorina sub prima linie alba niciodata (sub un sfert), bag doar motorina standard ca are ungere mai buna si aia e. Speram sa nu pice. Verific regulatorul de presiune periodic pentru span
     
  12. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Toate pompele CP4 fac ca "un bondar". Am avut la test drive un Grand Cherokee Summit 2018, 3.0D cu Bosch CP4.2 care avea 3500km iar pompa (regulatorul de presiune) facea fix la fel - atunci cand o acceleram - cu CP4.1 de pe masina mea cu peste 240.000km. Imi pare ca nu am filmat.
     
  13. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Zici, in mesajul citat, ca verifici periodic regulatorul de presiune, după ce îl pui la loc, mai amorsezi pompa ?
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca verifici de span nu ai ce amorsa apoi!
     
  15. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Romy.b, cate valve ai scos in viata ta? Daca nu amorsezi o sa mearga pompa in gol 5-10 secunde pana reuseste sa faca presiune

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
    Reviver apreciază asta.
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Daca pompa merge in gol motorul nu porneste.
    Daca scoti valva de pe pompa si nu scoti motorina din ea cum sa mearga in gol ?
     
  17. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    Daca amorsezi cu VCDS , teoretic nu merge tot in gol?? Pt ca pompa e actionata electric de catre calculatorul masinii, nu?
     
  18. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Nu. Pompa de inalte - ca ea trebuie protejata de "mersul in gol", nelubrifiat - este actionata de cureaua de distributie, nu electric.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Mai multe decat iti inchipui tu!

    Daca vrei sa spui ca circuitul se dezamorseaza sau pompa se goleste ca"sa mearga pe uscat"cand scoti valva metering imi permit sa ti dau un sfat"ramai la ce stii sa faci"!
     
    Ultima editare: 28 Iul 2018
  20. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Pompa nu se goleste cand scoateti valva metering. Am scos destule si mereu a pornit instant masina. Nu va faceti probleme. In plus de indata ce dati sa porniti aveti 10+ bari motorina pe intrare, orice gol de aer vine aerisit in 2-3 secunde maxim.
     
    Reviver apreciază asta.

Distribuie pagina asta