Salutare , dupa lungi cautari cautari am decis ca asta sa fie noua achizitie , masina la care visam de 2 ani ) Ca si dotari mititca e aproape full , inafara de trapa . Pentru moment am sa o duc un pic la doctor ca am de gand sa ii schimb distributia si sa vedem ce mai doreste dumneaei , iar pe urma mici retusuri , dupa care o sa inceapa munca grea ( la design exterior ) . Daca aveti pareri , sugestii , sunt doar ochi si urechi . Salutari !
Bine ai venit! Ai o masina frumoasa, sa o stapanesti sanatos! Cat despre Full.....esti pe un forum dedicat marcii.Inteleg ca are piele, insa un A3 poate avea mai multe dotari. Sent from my iPhone using Tapatalk
Multumesc ! Mnah , nu am spus'o ca pe o lauda , doar din ce am vazut la altii , dar am timp sa invat .
Bine ai venit colegu' cu geamana . Arata bine dar e un aproape departe de full. Dar poate rezolvi pe parcurs treaba asta
Bun venit in grup ! Nu mai venise de mult timp um A3 8p ! Referitor la dotari, după cum a zis și Cătălin mai e de munca pana la full, dar nimic din ce nu ai putea face ulterior - comenzi volan, bare longitudinale, jante pe 18 un pachet S-line și deja e alta mașina !
Multumesc Cosmin ! Ti'am citit tot postul cu masina ta si cred ca de la tine o sa ma inspir ^_^ Foarte faina
@Czrr atât @Cosmin ZKG cât mai nou și @mirceacml au niște mașini întreținute exemplar pe care le-au transformat de la stadiul de cenușăreasă la stadiul de vedete balului. felicitări pe achiziție și mulți km fără probleme
Mersi fain ! Mă bucur ca dau idei pozitive pe mai departe ! Important e ca ai o baza foarte buna de unde poți porni, ideile vin pe măsura ce adaugi bani in cont Personal as începe cu jante, privacy look windows, și alt volan, după aceea mai apar altele ...
Bogdan . Czrr, daca ar fi a mea, as scapa de volanul ala in 4 spite cat mai repede. Si folii pe geamuri, ca dau un alt aspect masinii, plus ca ii creste levelul antihoti ))) Apoi baga o resoftare ca se merita. Vei avea alta masina, crede-ma.
Multumesc ! O sa vina mai multe poze cand am sa incep lucrul la exterior , primordial e sa vad ca functioneaza in parametri normali , chiar maine o duc sa ii schimb distributia plus ce mai trebuie .
Foarte bine, step-by-step Apropo, sa vezi ce-i cu DPF-ul 1. daca-l mai ai ; 2. ce grad de incarcare are(recomandat sa fie sub 75%); 3. cand si-a facut ultima regenerare. Daca mai ai DPF, vezi sa alimentezi cu motorina buna, nu ciorba de la moldoveni sau din aia ieftina. Si uleiul de motor sa aibe "Low SAPS"(ash coefficient 0.5%, 0.8%) C1, C2, C3. Si in plus iti recomand sa faci o reconditionare la turbina. Vad ca esti din Iasi, mergi la baietii de la Turbolider, fac treaba buna.
Salut :D si baietii astia de care spui tu , se ocupa doar de turbine sau se baga la orice ? As vrea sa sa faca o inspectie totala sa stiu daca daca am de bagat in ea , sau ma apuc de cosmetizare .
Fac si diagnosticari de tot felul, geometrie roti, schimbul de lichide. Dar specializarea lor sunt turbinele. Eu in primul an cand am luat masina, prioritar a fost partea mecanica, sa stiu ca masina merge ceas. Bine printre randuri mi-am mai facut cate un moft, dar fara excese...o sa fie timp si de alea
Tot pe principiul asta merg si eu , de exemplu astazi am schimbat distributie , filtre , ulei + diagnoza pe motor ( cica nu am nici o eroare ) . Cu toate ca taica'miu ( el detine un a4 ) merge doar la Service'ul respectiv si de fiecare data i'a laudat pe baietii astia , eu sunt asa putin sceptic , inafara de faptul ca mi'au zis ca bate un pic volanta , dar daca nu plec cu 4000 ture de pe loc ma ma mai tine 3 ani )) In rest au spus ca totul e ok , masina e in parametri normali . Consumul de exemplu mi se pare maricel , undeva la 10 prin oras , si rar ajung in 2200 turatii , fac comparatie cu un e90 care l'am fugarit vreo 5 luni , si aluia ii dadeam si tot cam pe acolo consumul .. daca ai avea pe cineva sa smi recomanzi sa se uite omu in detaliu si sa mi'o dea pe bune as fi recunoscator .
Eu nu am avut vreodata mai mult de 8, si am mers si prin Bucuresti. Si acum tot in oras circul, dar la mine e invers putin... rar sub 2200 turatii. Nu cu a 3-a la 1200 ture, don't be that guy , mai bine treapta a 2-a si turata. EGR, turbo, DPF si altele iti vor multumi.
Ehe, eu vin de pe benzinar, si am talpa grea la mine vede doar ture intre 2000-3500... Chiar si asa consumul meu a scazut considerabil odata ce am curatat EGR, Turbina, si inlocuit DPF...Iasi - Borsec am scos un consum mediu de 7.2%, mers constant. Ca service iti recomand baietii de la MoldoCar(Damian Marius), deja i-am obisnuit cu BMM-ul . Si ei numai de diesel-uri se ocupa, deci daca are ceva masina sigur o sa-ti spuna Marius. Stiu de consumul mediu ridicat, asa aveam si eu inainte sa-i fac curatenie.