1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Debitmetru Aer (MAF - Mass Air Flow) motor DIESEL la Audi A6 C6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de audi66, 27 Iun 2014.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In legatura cu debitmetrul, trebuie schimbat tot ansamblul sau este de ajuns sa schimb doar senzorul MAF (am gasit aici senzorul la 98€ si aici debitmetrul complet la 146€).
    Ce ma sfatuiti sa iau ?
    Debitmetrul original se pare ca este Hitachi.

    P.N debitmetru original Hitachi : 059 906 461 K
    P.N senzor MAF Hitachi : AFH 70M74
    Astea le am acum pe masina.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Iun 2014
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    parerea mea este ca e de ajuns numai senzorul , nu totul. la mine ca era in garantie au schimbat tot ansamblul.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    O sa schimb numai senzorul, nu are rost sa iau si carcasa, pot sa o curat pe asta si la acelasi rezultat ajung.
    O sa ii sun maine sa vad daca este senzorul original, desi scrie Prodotto Originale, nu prea cred. :)
     
  4. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Salutare colegi, nu am nici o eroare dar masina trage f prost uenori. Pe canalul 003 am 500 la specificat si 400 la masurat la ralanti. Canalul 011 are 850 mbar specificat si 870 mbar masurat tot la ralanti. Cu putin timp inainte turbina era in norme adica undeva in jurul valorii de 1000mbar la fel si egr 250 specificat si 270 masurat. Sa se fi dus debitmetru iar turbina intra in protectie? Am scos mufa de la debitmetru si nu se schimba nimic. Nu stiu daca pot sa ma duc cu ea la plimbare cu mufa scoasa fara sa stric ceva. Ce ma sfatuiti?
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Sa faci un log in mers pe grupurile 003/010/011 un BS pe 003/011 sa te uiti ce valori afiseaza in grup 010.
     
  6. remus31 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2014
    Locație:
    Lombardia - Italia / Iași - România
    Masina:
    audi a6 3.0tdi 2011 CDYA
    Ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestui log va rog?

    Aveti aici log facut pe canalele 003,010,011 si 001,022,023. Auto nu prezinta erori. Va rog idei.
    log 1.png
    log2.png
     
  7. Dumi RS6

    Dumi RS6 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A6 C6 2,7tdi quttro 2006
    Cum se poate de testat daca functioneaza, in afara de testare comp....
    Care sunt modificarile..

    20180211_132444.jpg 20180211_141357.jpg
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce vrei sa faci punte intre fire ca la Dacie sau cum ? De ce ai pus poza cu mufa ?
    Daca ai debitmetrul stricat, cu mufa scoasa masina ar trebui sa mearga mai bine. Daca merge la fel, debitmetrul este bun.
     
  9. Dumi RS6

    Dumi RS6 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    Audi A6 C6 2,7tdi quttro 2006
    Cu mufa pusa sau scoasa schimbari nu apar. Dar am observat ca s-a marit putin consumul. De la 6,2 la 7,3 pe autostrada la viteza de 120, 130

    Am mai cautat si am vazut asta.. 0.980 pina la 1.2#1.3 este perfect. Daca arata mai mult sau mai putin , trebuie de schimbat.
     
  10. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Mai bine fa un log in mers.
     
  11. GSergiu

    GSergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2017
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi A6 C6 , 2.0 , 2005
    Salut,
    Ieri mașina a început sa meargă ciudat: accelerație constantă dar când ajunge turația la 1900 - 2300 mașina parcă merge sacadat. Am facut diagnoza și am următoarele erori atasate.

    IMG_20180902_203107.jpg IMG_20180902_203117.jpg
     
  12. GSergiu

    GSergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2017
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    Audi A6 C6 , 2.0 , 2005
    Am rezolvat,pentru prima eroare cu MAF a fost fisurat răcitorul de gaze iar pentru a doua eroare a fost crăpat furtunul ce iese din turbo și intră în intercooler.
     
    Ultima editare: 6 Sep 2018
  13. SB23KTA

    SB23KTA 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Medias - Romania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0tdi 2007
    As avea o intrebare: la debimetru e defect doar senzorul sau tot debimetrul ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Debitmetrul este format din senzor + carcasa.
    Carcasa nu da eroare.
     
  15. SB23KTA

    SB23KTA 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Medias - Romania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0tdi 2007
    Multumesc Audi66. Am sa comand unul nou sa il schimb.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ultima editare: 18 Sep 2018
  17. SB23KTA

    SB23KTA 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Medias - Romania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0tdi 2007
    Nu stiu Audi66. Nu am trecut codul pe carte sau talon din cate vad. Eu am vrut sa schimb doar senzorul, nu tot debimetrul.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce ?

    Ca sa schimbi doar senzorul iti trebuie o cheie mai speciala sa desfaci cele 2 suruburi.
    Abia dupa ce il demontezi o sa vezi pe el un cod care incepe cu F00.... iti notezi codul respectiv si cumperi aceeasi piesa obligatoriu BOSCH, nu altceva.
    Stai linistit, nu economisesti mare lucru daca inlocuiesti doar senzorul, plus ca anumite modele sunt cam greu de gasit in RO.
     
  19. SB23KTA

    SB23KTA 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Germania / Medias - Romania
    Masina:
    Audi A6 4f 2.0tdi 2007
    Am i teles.multumesc mult pentru sprijin si timpul acordat.am sa merg maine sa comand un debimetru nou si sa il schimbe la un service.
     
  20. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Salut. Am o problema cu partea de recirculare gaze la un motor BRE respectiv am cantittatea de aer proaspat prea mare si motorul scoate fum negru la plecarea de pe loc iar regenerarea se face prea des. Din cauza asta am cumparat un debitmetru nou ,Bosch dar problema persista. La relanti valorile in grupa 003 sunt bune, 260 cu 260, dar cand fac Basic setting pe grupa 003 am niste valori care nu sunt ceea ce ar trebui sa fie. Va atasez un log pe grupa 003. Am demontat si EGR -ul si l-am curatat si tot asa se prezinta problema. Astept niste pareri din partea voastra. Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta