In martie 2011 am schimbat kitul de ambreiaj + volanta la masina mea, audi a4 cabrio din 2004 motor 1.8T 200cp Mersul meu e schimbat la 5 mii de ture mai mereu. Acum 2 zile am dat cu spatele dintr-o rampa abrupta si mi-a iesit asa de mult fum ca a intrat si inauntru. Miroase si acum a ambreiaj incins, insa masina inca merge. Cat o sa mai mearga ? sunt in Italia si aici preturile sunt cam scumpe la manopera. Ma mai tine inca 2 mii de km ? As vrea sa ii pun un ambreiaj sport. La ce preturi se invart ?
Ai avea 3-4 alegeri oficiale. http://www.sachsperformance.com/Sac...T-120-kW-;-07/2002-12/2004:::2_3_304_358.html
Pe ce ambreiaje mergeti cu 1.8T modificate si cat costa? vreau ceva de strada, pt mers normal fara plecari, dar care sa tina 400+ nm. Cei de la ECSTuning au facut volant SMF pt A4 B6 1.8T cu care se pot folosi placa+disc de S4/RS4 B5: - kit cu ambreiaj S4 https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES5488/ - 500lire - http://www.awesomegti.com/car/audi/a4b6/ecs-ra4-steel-flywheel-stage-1-clutch-kit-audi-a4-b6-1-8t - kit cu ambreiaj RS4: https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES5489/ - 700lire - http://www.awesomegti.com/car/audi/a4b6/ecs-ra4-steel-flywheel-stage-2-clutch-kit-audi-a4-b6-1-8t - doar volant: https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-Quattro-1.8T/Drivetrain/Clutch/ES12085/ - ar veni vreo 400lire = 2300lei.
Destul de scumpe variantele. Daca vrei SMF, foloseste volanta de 1Z si kit ambreiaj de S2 sau RS2. Practic trebuie regaurita volanta sa mearga pusa placa de 240mm apoi ansablul echilibrat. Eu am facut la Hexer in ungaria ambreiajul la B5. Practic eu am avut piesele si el (atelierul unde le duce) a gaurit din nou volanta, a echilibrat ansamblul, au pus kevlar pe disc. Eu am folosit setup-ul de pe motorul 3B ce are masa simpla fiindca asa am gasit reteta pe net. Pare si logica fiindca vine pus tot pe masa simpla si nu apar vibratii sau alte probleme. Pentru un amic Hexer a folosit placa de RS2, tine mai mult cuplu insa discul asociat e gandit pentru masa dubla. Nu stiu inca daca merge placa de RS2 cu discul de S2. Alta varianta e la ATIX Racing. Cred ca pot adapta si ei placa pe volanta si sa echilibreze. Am vazut tot felul de chestii custom facute de ei. piese: Audi S2 (3B engine) placa presiune: SACHS# 3082 919 001 disc : SACHS# 1862 625 001 RS2: 077141117L placa rs2 034141033A disc rs2 1862 651 001. asa arata fostul meu kit
Multumesc pt informatii. Am mai citit pe net de varianta cu volant 1z si concluziile au fost (1.8T GT28 300hp 410nm): Kitul ECSTuning stage2 cu ambreiaj RS4 B5 e plug and play si l-am gasit cu 630lire sau 3600lei, pe acesta cred ca o sa merg: http://www.psituning.com/product.ph...clutch_kit___stage_2___a4_b6_1_8t_2wd_quattro
a incercat cineva https://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-...o-valeo-835040/16464/100051/autoart-44133195/ ?
Valeo sunt producatori de prim montaj pentru kit-uri de ambreiaje pe mai multe marci, deci sunt ok ca si brand. De ce nu pui ce ai avut, Sachs sau LUK ?
@Dooster fi atent, acel kit Valeo reprezinta conversia la volanta cu masa simpla. Pe acelasi site, kitul LUK DMF e cu aproximativ 300 lei (logic, kitul de conversie mereu e mai ieftin). De incercat nu am incercat pe masina mea, am mers cu diverse modele 1.9/2.0 TDI cu astfel de kit, se simtea o vibratie in caroserie la relanti iar la schimbatul de trepte mai rapid se simtea mai accentuat, nicidecum confortul volantei duble. Totusi eu te-as indruma sa faci asa: gasesti pe cineva care a facut treaba asta si dai o tura cu masina. Sa sti dinainte cu ce ai de-a face. Poate esti mai pretentios si nu-ti convin (posibilele) vibratii.
@Dooster : si eu am tot stat in dubiu cu acel kit. Si cred ca am sa-l folosesc la anul, pentru ca volanta mea da semne de oboseala. Daca il pui inainte, scrie despre el cum se comporta. Sunt sigur ca vor aparea ceva vibratii dar, pe de alta parte, este motor pe benzina care oricum nu face zgomote si nu vibreaza precum un diesel. Bafta !
Ce sa vezi, dupa vreo 25.000 km a picat si ambreiajul asta. Am inteles ca merge de cod motor AWX. Care dupa logica mea, ar trebui sa tina, daca pe diesel tine 420 Nm. Acum, discutia e alta, tine 420 Nm la 2000 rpm si oare tine macar 320 NM la 3-4000 rpm ? A doua intrebare e daca merge sa cumpar doar kitul de ambreiaj si sa il pun pe volanta mea care sunt sigur ca e buna dupa doar 25.000 Km de la schimbare.