1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Salut,
    De cand am luat masina imi face figuri cu pornirea. Cand pornesc masina cateodata porneste bine dar cateodata sta cate 2-3 sau poate chiar 4 secunde pana sa porneasca porneste de parca n-ar avea vlaga sa invarta electromotorul. Am fost le service cu masina mi-a schimbat carbuni la electromotor si cablu care duce la baterie "ala gros". Acum porneste mai bine dar cateodata tot sta 2-3 secunde. Mentionez ca alternatorul incarca si bateria verificata cu masina pornita are 13 V si ceva, ma rog. Daca a mai patit cineva asa ceva, orice raspuns e bine primit. Masina este cea din profil.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cine ti-a zis ca alternatorul tau incarca daca ai 13 V la bornele bateriei cu masina pornita ?
    Nu mai apela pe viitor la acea persoana.
     
  3. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Poate nu retin exact cifrele, de aceea nu nici nu vreau sa zic ca asa este, dar mi-a spus ca alternatorul incarca si bateria este buna. Bateria este de 100 mah, am pus si alte baterii dar aceeasi treaba, o sa pun mai tarziu cifrele exacte.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Barbalata Mihai Paul Minimul acceptat este de 13.8 V, si atunci trebuiesc luate masuri pentru a creste la peste 14V incarcarea, ca totul sa fie in parametri optimi.

    Pe A4 B8 au fost montate baterii de 61, 68, 70, 75, 80, 92, 95, 105, 110 Ah.


    Nu stiu ce cauti tu cu baterie de 100 Ah pe masina. Ai BEM ? Ce codare ai ?
     
  5. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Cu motoru oprit 12.63v, cu motorul pornit clima si lumini intre 13.30v si 13.70v iar cu lumini si clima oprita 13.9v
    Nu stiu cine a pus-o dar la mine asta e. Cand am luat masina asta era bateria. Cod motor caga 143 cp 2l
     
    Ultima editare: 19 Sep 2018
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum am zis, nu e bateria potrivita pentru masina ta si incarcarea o ai slaba.
    Nu mi-ai zis daca ai BEM sau nu si ce codare ai.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie ce e ala BEM si nici codarea nu o stie :) Mai are de citit. :)
     
  8. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Nu scrie codarea nici daca e bem sau agm si bateria este de 90ah
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ne intelegem pe gaura cheii ...

    Codarea o vezi cu VCDS.
    BEM = Battery Energy Management - ai asa ceva pe masina sau nu ?
    Bateria de 90 Ah nu are ce cauta pe B8, in caz ca ai BEM.
     
  10. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Ok o sa ma uit pe vag com si o sa scriu, ce baterie ar fi recomandat? Si scuza-ma pt ne intelegere, battery energy Management scrie undeva sau trebuie sa caut tot cu vag com?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa repet ceea ce este deja scris in acest topic ?
     
  12. Barbalata Mihai Paul

    Barbalata Mihai Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2017
    Locație:
    Ludwigsburg
    Masina:
    Audi A4 B8...2l 143cp...caga...2008.
    Salut,
    Revin cu cateva poze despre baterie. Am citit si pe forum despre acea cutie neagra care ar fi deasupra bateriei ca ar fi BEM. La mine nu cred ca exista BEM, din pozele care le-am pus.

    received_468553353629928.jpeg received_890045297858205.jpeg received_467563690430270.jpeg received_2220202704935735.jpeg received_251831768852175.jpeg received_472435896604162.jpeg received_317578235490271.jpeg
     
  13. Ciortan Lucian

    Ciortan Lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI, 2011
    Va salut!

    In aprilie am achizitionat masina din semnatura si anume un B8 2.0 TDI,143 HP cod CAGA.

    Acum cateva zile am zis sa verific si eu baterie deoarece vine sezonul rece. Aici am avut surpriza sa gasesc o baterie VARTA 74 Ah 750 A.

    Am sunat samsarul de mi-a adus masina si mi-a zis ca a schimbat el bateria fara sa faca vreun fel de codare, doar aluat-o pe cea de pe masina si a pus alta, ca „cealalta l-a lasat pe drum”.... povesti de samssari.

    Masina porneste ok nu am avut probleme pana acum cu nimic pe parte electrica.

    Mentionez ca am START-STOP si am vazut ca e si modeul de BEM langa baterie.

    Am cateva nelamuriri totusi:

    1. Pe masina am vazut ca trebuia sa am o baterie de 105 Ah si 580 A - ce rau poate sa faca cea de acum mai ales ca nu e pentru START-STOP SYSTEM
    2. Pe VCDS imi apare ca codata o baterie JCB (o sa atasez poza)
    3. Planuiesc sa iau pentru iarna una corespunzatoare - ce sfaturi aveti MOLL, VARTA sau TUDOR

    Multumesc!
    IMG_5579.jpeg IMG_5550.jpeg IMG_4750.PNG
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din tot topicul asta nu ai inteles ca trebuie sa cumperi baterie originala cu functia AGM adica pentru Start/Stop si sa o codezi ?
     
  15. Ciortan Lucian

    Ciortan Lucian 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2018
    Locație:
    Târgu Jiu
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI, 2011
    Eu am inteles ca poti sa codezi si baterii aftermarket. Daca tu ai inteles ca doar originalele se pot coda inseamna ca nu citim acelasi forum
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca ai inteles prost. Mai citeste si lasa sfaturile, adresate mie. Stiu eu foarte bine ce ti-am spus si ce trebuie tu sa faci.
     
  17. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Salut,
    Am achizitionat si eu un model A4 B8 an 2010, cu funcția Start-stop dar nu imi functioneaza, apare martorul SS tăiat. La o scanare cu VCDS, apar următoarele erori din poza atașată. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ? Va multumesc frumos.

    20180919_200541.jpg
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Poate e dezactivata cu VCDS. Verifica codarea din 09 Central Electrics ch. 34
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bateria moarta in opinia mea. Cel mai bine mergi la un profesionist in electrica (sunt destui colegi in aria de prestari servicii) si sigur afli exact motivul si cauza.

    Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    oane91 apreciază asta.
  20. oane91

    oane91 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA 2010
    Funcția este activa, deoarece apare martorul de SS, dar tăiat.

    Ok, multumesc frumos Cristi.
     

Distribuie pagina asta