1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Nu am apucat sa fac log cand se regenereaza DPF-ul si o ia razna: Asta e eroarea:
    Ar putea fi N75,actuator turbo sau actuator boost din galeria de admisie ,asta am inteles din p0299.
    Dupa regenerare merge perfect.
     
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Din cate stiu eu asta e eroare de geometrie blocata. Sigur ai dat-o jos, curatata si refacut planeitatea.
     
  3. Dan Adrian audi 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    blaj
    Masina:
    Audi A4 2.0 2007
    Ms mult de INFO !!
    Nu am umblat la turbo
     
  4. andrix 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI BRD
    Salutare!!am tot citit pe forum dar nu am gasit o problema ca a mea...am un A4 2007 Brd 170 cp cumparat din Germania personal.Am avut probleme cu un injector care l-am schimbat ulterior.Masina mergea ok pana cand a inceput sa nu mai traga,sa trepideze uneori si sa consume.Am dus-o la mecanic si era infundata de funingine admisia si egr-ul.Acum nu mai consuma si trage cat decat,dar in acceleratie de la 2500rpm trage intrerupt.Pe diagnoza nu da nici o eroare.Ce ar putea fi??multumesc!
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Un log in mers i-ai facut ?
     
  6. andrix 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI BRD
    Astazi o duc sa fac un log in mers!
     
  7. andrix 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI BRD
    Am dus-o la mecanic si mi-a zis ca sigur e un injector,doar ca nu-mi poate spune care e...pe vag nu-i da care e...am inteles ca injectoarele astea sunt piezo si nu se pot repara.Asa este??
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acum se pot repara. Intradevar, a fost o vreme cand nu se putea repara. Vezi ca avem pe forum (in aria de prestari servicii) una din cele mai mari firme din Romania care repara injectoare.
     
  9. andrix 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI BRD
    Multumesc!Din pacate am inteles ca nu repara la astea cu doua axe cu came.
     
  10. Dan_co 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI 170 CP, BRD, 2008
    E
    Din ce am citit eu pe sectiunea dedicata, am văzut ca se ofereau servicii pentru repararea injectoarelor, atat Siemens, cat si Continental pentru A4 (BRD). www.reconditionariinjectoare.ro
     
    Ultima editare: 17 Oct 2018
  11. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    I-a fost greu sa iti spuna ce valori au fiecare? Pe canalul 23 ce valori ai? Problema injectoarelor piezo este cunoscuta pentru BRD, exista si o actiune la reprezentanta. Poti verifica daca masina a beneficiat de ea.
    Cauta un service, cu recenzii bune, care repara injectoare piezo si verifica-le pe toate pe banc. Eventual poti cauta si la dezmembrari daca doar unu face figuri.
     
  12. andrix 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi A4 2.0TDI BRD
    Nici nu stiu ce sa mai cred si cum sa procedez.am vorbit la buzau la aia cu injectoarele sa mi le testeze pe banc si au zis ca nu isi asuma responsabilitatea sa mi le testeze ca s-ar putea sa crape in timpul testului.Ca sa bag 100 de milioane in 4 injectoare noi nu prea imi convine.Sa le iau second nu stiu ce garantie imi da cineva....
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Ai intrebat la reprezentanta de actiune pe masina ta?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sorin actiunea s-a inchis, nu mai este aplicabila.
    In alta ordine de idei, andrix nu ai ce sa faci. Iti trebuie injectoare, daca sigur problema care o ai provine de la ele, din pacate. Asta este si trebuie sa bagi mana adanc in buzunar. Masina asta care o ai, am tot repetat: este scumpa la intretinere si cand o cumparam trebuie sa ne facem bine calcule inainte de achizitie. Bafta.
     
  15. FDS115AM

    FDS115AM 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,2.0 TDI ,2007
    Salut,
    Am și eu o problema ....cred cu A4-ul meu, cod motor BRD, 2.0 TDI , 170 cai. Mașina are 228000 km originali, de curând am schimbat distribuția cu pompa de apa și toate cele plus absolut tot ce este in carter(modulul acela , pompa se ulei , într-un cuvânt totul) Dup ce am luat mașina de la mecanic ( un mecanic foarte bun și cu experiența) se aude grohăituri acela( undeva la 1800-2000 rotații)ca și cum ar refula aer.Nush dacă. E ceva sa m-a sperie sau ceva normal.Chir acum am vorbit cu mecanicul și a rămas sa merg sa audă acel zgomot. Mulțumiri anticipte
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu e ceva normal sa grohaie motorul, intoarce-te la mecanic.
     
    FDS115AM apreciază asta.
  17. FDS115AM

    FDS115AM 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,2.0 TDI ,2007
    Audi66
    Am fost la mecanic....a dat o tura cu mașina și a auzit și el acel șuierat ... A zis ca enposibil un furtun de aer sau ceva la filtru....după cum se aude dar marți o sa m-a duc sa o urce pe elevator sa vadă mai bine despre ce este vorba. O sa revin cu noutăți.
     
  18. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Daca grohaitul ala se aude in zona filtrului de aer si doar pe revenire (deaccelerare) e ok. E refularea turbinei, asa se intampla la acest tip de motor. Poti verifica geometria daca agata sau merge lin.
    Ce avans ti-a iesit dupa distributie (presupun ca ti-a pus-o la punct)?
     
  19. FDS115AM

    FDS115AM 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 ,2.0 TDI ,2007
    Nu știu ce avans. Sincer nu pricep nimic de mecanica, e pusă la punct, mașina toarce perfect. Problema mea este ca înainte sa ii schimbe distribuția și pompa de ulei și ce i-a mai schimbat nu avea acel groahait (șuierat) și asta m-a cam speriat.

    Se aude doar pe accelerare, după ce trece de 1800-2000 de turații. Dacă iau piciorul brusc după acceleratie nu se mai aude, dacă imediat revin și accelerez revine zgomotul.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Si iti e greu sa intrebi mecanicul ce avans a iesit dupa distributie?
    A.... și se aude doar pe accelerare.... după ce trece de 1800-2000 de turații - se aude incontinuu oricat ai accelera?
    Insist sa verifici avansul si geometria.
     

Distribuie pagina asta