1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B6 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de opreanuy_19, 16 Aug 2008.

  1. Enache Laurentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 2004
    700lei cu manopera? sa stiu ca pe aici mecanicii pun ce preturi vor ei, sa stiu la ce ma astept
    Va multumesc pentru raspunsuri!
     
  2. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Unii s-au usurat de 700 ron altii de 400ron. Si tu poti da jos turbina daca ai ceva scule. Problema e sa o stii curata.
     
  3. Voxxx 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2003
    Salut! Am și eu problema la un 1.9 awx, nu trage cum trebuie și se limitează la 130 km/h si 3000 ture...pe tester dădea low pressure sau ceva de genul...ieri i-am scos furtunasul de la actuatorul de la turbo și nu face vacuum deloc pe furtunasul ăla...daca suflu pe el se aude un fâsâit undeva jos și se suflă ușor, este furtunasul spart sau e normal sa poti sufla pe el?
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Verifica circuitul de vacuum, inclusiv supapa unisens și ștutul de la pompa tandem.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    Voxxx apreciază asta.
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voxx ai pe forum toate solutiile dar tu nu ai citit nimic nici macar acest topic. Exista tot pe forum inclusiv un topic de 100 pagini despre probleme turbina la motoare diesel adica acesta; http://www.clubaudi.ro/threads/turbina-defecta-cauze-probleme-si-rezolvari.443/ si mai sunt si alte topicuri in alte arii. In plus pe internet este documentata problema ta in zeci de mii de locuri. Trebuie doar sa citesti si sa te ajuti singur asta inainte de a scrie ceva.
     
    Voxxx apreciază asta.
  6. Voxxx 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 tdi, 2003
    @Cristi Scuze, am citit pe forum(alte topicuri, nu îl văzusem pe cel recomandat de tine) știu că exista mii de cazuri pe internet, dar există și zeci/sute de cauze, majoritatea mai au și alte simptome pe lângă a mea, și mă gândeam că a avut cineva aceleiași problema(fara fum, fara check aprins), nu am avut intenția să umplu forumul degeaba.
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Crezi tu ca exista zeci sute de cauze:laugh: low presure e clar ca ori ai spart ceva furtun / supapa / pompa tandem.
    High pressure n75 / turbo blocat de calamina. Deci unde-s alea zeci / sute de cauze?

    Problema e ca sunt zeci chiar sute de pagini cu informatii foarte utile si nu le citeste nimeni..
     
  8. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Ma baga in lipe mod in jurul a 3 mii ture.Cand acelerez sau las aceleratia se aude un zgomot la turbina. Curatat turbina de 2 ori . Prima dată minunea a durat o lună. A doua oară 2 zile a durat minunea. Mi sa scrutat cursa la actuator si am mers un an jumate asa dar cu zgomotul produs de turbina cateodata . Acuma iar ma baga in protecție motor am dat egr si galerie jos si le-am curatat depunere multa si ulei la găurile 1 si 4 care intra in blocul motor din galerie. Am atasat o poza cu testerul care imi da presiune mare pe turbina. Tin sa mentionez masina trage ok. Si am verificat ax turbina nu are joc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu aveti nici o treaba. Doar intrebati fara sa cititi nimic. Bataie de joc la adresa celor care au scris pe forumul asta si au scris degeaba. Citeste pe forum ce inseamna deviatie pozitiva, fa ce trebuie si pe urma mai scrie dar iti spun eu ca nu mai e nevoie.
     
  10. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Da cristi stiu de la actuator dar actuător functioneaza face cursa intreaga.
     
  11. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca tot zici ca e curata si ai umblat si la actuactor schimba n75. Daca cu n75 nou face la fel ori ai stricat reglaju actuactorului ori turbina e infundata din nou. Cine ti-a curatat turbina? Eu am curatat turbina cu tutoriale de pe net si nici in ziua de azi dupa 20.000km cu masina "noua" si vreo 40.000km cu cea veche nu a intrat in limp mode. Undeva ai gresit.. doar din Basic Settings ne dam seama.
     
  12. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Da turbina mia fost curățată la service de asa zis specialiști în baia mare. Dar nu cred ca au facut planeitatea ei si de acea reapare problema.
     
  13. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Vezi ca stii! S-a tot repetat, de N ori, se reface planeitatea dupa curatare.
     
  14. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Egr blocat si galerie murdară tare pot sa influențeze tare consumul la diesel in special pe oraș sau nu 1.9 131cai
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    E o intrebare sau o afirmatie?
     
  16. AlexandruDIMA

    AlexandruDIMA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2009
    Locație:
    Berlin
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI AVF, Multitronic, 2004
    Buna ziua,

    Din pacate revin cu o problema la care de 2 luni nimeni (4 service-uri) nu reuseste sa-i dea de cap :(((( problema e cam asa: pornit motor - totul ok, relantiul nu oscileaza, fara vibratii, doar putin fum... pus in D ( multitronic ) -> dupa ce plec de pe loc ( normal ) incepe "masajul"... o trepidatie ciudata, pe care nu am mai intalnit-o pana acum ( parca sta sa sara de sub capota) , iar masina scoate fum si nu are putere... in primavara i-am refacut turbina, curatat egr-ul... saptamana trecuta schimbat cutie multitronic si volanta ( dupa o diagnoza gresita )... Am reusit singur sa fac doua log-uri... sper sa se inteleaga ceva din ele...
    Sper ca am postat bine in aria aceasta...
    Va multumesc :)

    log1.jpg log2.jpg
     
  17. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Log-ul se face de la 1400-1500RPM cu pedala blana. :rulez:
    Din ceea ce se vede in ce ai atasat nu iti face presiunea ceruta decat pe la 2900RPM. Ce ai facut, mai exact, la turbina?
    Nu stiu daca de acolo vine trepidatia (desi fum si fara putere poate fi de acolo). Ce fel de fum:negru?
     
  18. AlexandruDIMA

    AlexandruDIMA 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2009
    Locație:
    Berlin
    Masina:
    A4 Avant, 1.9 TDI AVF, Multitronic, 2004
    Sorin87 mersi de raspuns.
    Cand am reparat turbina i-am schimbat "miezul" si curatat geometria variabila. . Tworetic au ramas doar vanele si carcasa din turbina veche.. Fumul este negru.... Din pacate nu am avut pe nimeni cu mine sa fac logul corect si mi-a fost cam dificil singur... Sper sa reusesc zilele urmatoare sa fac un log corect... Sa fie oare iar murdara geometria...?
    O seara buna
     
  19. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu face overboost, face tarziu, deci geometria e ok. Suspectez miez "China".
    Stii cumva ce marca de miez ti-a pus?
     
    RdcAlex apreciază asta.
  20. slay3rexe

    slay3rexe 6th Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    A6 C6 Avant 2.0 TDI - 2008 [BRE]
    Va salut prieteni! Am facut si eu un log in mers la a mea masina si nu inteleg decat ca ar face prea multa presiune (asta inseama MAF.. nu?) :blink:
    Ma puteti ajuta va rog cu o interpretare? Multumesc

    upload_2018-11-13_14-47-1.png
     

Distribuie pagina asta