1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de luk, 27 Ian 2008.

  1. benkekrisztian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2015
    Locație:
    arad
    Masina:
    Audi a6.2.0tdi,2005 blb
    Multumesc.pompa de ulei nu este pe lant.verificat anul trecut. Am verificat si la etka prima data. Distributia role auxiliare curele schimbate.
     
  2. Archip Liviu

    Archip Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2009 CAGA
    Salut Albertinni,
    Ai rezolvat problema ? Si eu am aceeasi problema: vibratii între 2000 - 2500 mai ales in panta. Am schimbat volanta degeaba la îndrumarea unor mecanici "pricepuți", mi-au spus că e posibil si de la planetare sa fie dar nu sunt convinși. Le-as schimba daca as stii sigur că acolo e problema si nu s-a schimb tot asa, pe ghicite. Merci frumos.
     
  3. Albertinni

    Albertinni 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 2.0 tdi 2008
    Salut,
    La mine problema cu vibratiile a fost din cauz unui injector. Verifica valorile injectoarelor, dacă unul e cu probleme, valori scăzute, trebuie schimbat.
    L-am schimbat, am schimbat și acele o-ringuri de pe injectoare (pompe duze) și mașina merge perfect.
    Succes
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Valori scazute ? Culmea ca pentru a fi "ok pe tester", genul asta de valori ar trebui sa ai pe injectoare, scazute/mici (cat mai aproape de 0).
     
  5. Albertinni

    Albertinni 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 2.0 tdi 2008
    Mașina mea, 2.0 - 140 cp an 2008, avea -2.64 la un injector. Asta cred ca e o valoare scăzută sau asta am înțeles eu de la mecanic.
     
  6. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu stii toate valorile injectoarelor ? L-ai schimbat pe cel cu - si nu cel cu + ? Care sunt valorile dupa schimbarea injectorului ?

    P.S:
    Cand ne referim la o valoare scazuta/mica in cazul injectoarelor trebuie sa fie cat mai aproape de 0 tot ce e cu - sau cu + si trece de valoarea 1 se refera la o valoare mare.
     
  7. Albertinni

    Albertinni 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    A6 2.0 tdi 2008
    Eu n-am schimbat nimic. Mecanicul și a făcut treaba.
    Nu-s aici sa imi dau doctoratul in mecanica. Ce mi s-a spus va transmit și vouă.
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Nu esti aici sa iti dai doctoratul dar daca esti aici bine ar fi sa poti impartasii niste detalii care sa ii ajute si pe altii. E prea greu pentru unii.
     
    mariano apreciază asta.
  9. Archip Liviu

    Archip Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 2.0 tdi 2009 CAGA
    Merci pentru raspuns, dar la mine injectoarele sunt in parametri normali. Ramane sa schimb planetarele sa vad daca scap de vibratii daca nu, cu siguranta o sa scap de mașina.
     
  10. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Salut,
    Se presupune ca volanta se aliniază după 1500 turații, îmi vibrează motorul se simte in pedale cel mai mult și este și mai zgomotos motorul. Precizez ca am schimbat volanta acuma 10 mii km și ambreiajul. Dar așa vibra și înainte cu volanta veche. Și-a revenit singura mașina vreo 3-4 luni după care iara s-a schimbat sunetul la motor și au apărut vibratiile. In special între 1 700 și 2 500 se simt mai intens. Valorile injectoarelor sunt bune. Mecanicul a spus ca s-ar putea sa fie din echilibratorii de la pompa ulei. Vibreaza atât când o turez la relanti cât și in mers deci nu cred ca este cazul de planetare. Ce mai rămâne ori de la vreun injector. Ori suporti motor. O părere ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce n-ai demontat injectoarele sa le verifici pe banc ?
    Tampoanele motor daca sunt crapate sau curse, le inlocuiesti obligatoriu cu unele noi OE, inclusiv cel al cutiei de viteze.
     
    Borda Lucian apreciază asta.
  12. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    O sa fac și asta. Din nefericire pentru mine trebuie sa le trimit la Zalau pentru ca la Cluj nu verifica nimeni PD pe banc. Ce-i drept injectorul 4 înainte sa îl mut de pe 2 avea valoare ce sarea de +3 și l-am pus pe 4 acuma are maxim +0.40 restul 0.15. Se poate sa vibreze motorul de la acel injector ?
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  14. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    Azi mi s-a oprit din mers masina .Nu mai porneste deloc. La o scanare cu vcsd a dat pe engine la injectorul 1 eroare 4705 regulation range exceeded . Mi se pare curios și faptul ca nu mai aud bîzîind pompa din rezervor deloc. Pompa din rezervor nu ar trebui să apară pe test dacă ar fi defectă? Mentionez că nu a avut nici un simptom înainte de a a crăpa. Nu am nici un bec în bord aprins care sa spună ceva....
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca injectorul tau a intrat in scurt. Desfa capacul motor si vezi cablajul de la injectoare cum se prezinta si tot traseul electric al injectoarelor, asta conform diagnozei. Trebuie sa faci mai multe teste pentru a depista exact problema.

    Nu apare pe test pompa defecta.
     
    tata11 apreciază asta.
  16. tata11 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6 c6 4F 2l 2006 BRE
    Am reușit să o pornesc (scurt pe firele de la bobină) dar trebuie sa cumpăr tot setul de fire pentru ca izolatia e coapta.
     
  17. King cat 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2007
    Salut gogota_69. Injectorul cu probleme schimbat la express diesel cat a costat ? Adica toata operatiunea de verificare injectoare pe banc si test compresie. Mutlumesc.
     
  18. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Cred ca undeva intre 1000-1500lei
     
  19. King cat 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 2007
    Multumesc. Si acolo ti a schimbat si oringurile si suruburile la toate injectoarele sau doar la cel defect?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Obligatoriu se inlocuiesc O-ring-urile la fiecare injector demontat.
     

Distribuie pagina asta