Buna seara tuturor, Vin si eu cu o problema si poate stie cineva ce ar putea fi: Este vorba de un Audi Q5 2014 Quattro 2.0TDI cod CGLC si cand incerc sa dau cu spatel si e putin in panta nu reuseste si se aude un pocnet ca si cum ar iesi din marsarier si trebuie sa ies din reverse si dupa ce o pun o ia da foarte greu, dar in linie dreapta nu are nicio problema. Am fost la diferiti mecanici si fiecare si-a spus parerea: ori uleiul din cutie, ori volanta, ori kitul de mecatronic. Oare a mai avut careva aceasta problema sau similar si ma poate ajuta si pe mine cu un sfat? Specific ca nu imi apare nicio eroare in bord sau pe vcds. Multumesc mult si o seara faina tuturor
Face cumva si o vibratie la mersul inainte ? De obicei se schimba ambreiaj +mecatronic (care se reconditioneaza ) .am avut ceva similar si am schimbat ambreiajul si am necondiționat mecatronicul . Încearcă totuși sa schimbi uleiul si filtrul prima dată,poate scapi cu atat
La mersul inainte nu are nimica merge perfect normal si schimba perfect vitezele, doar ca uneori am senzatia ca porneste mai greu de pe loc ca si cum s-ar tura si dupa ar porni. O sa ma interesez de ulei si filtre si vad ce imi spune si mecanicul. Multumesc mult de raspuns :D
Buna tuturor, Revin dupa multe luni cu problema la CV, acum cateva zile, intr o intersectia la semafor, stand pe loc in D, dupa vreo 2 smucituri(eu eram cu piciorul pe frana) mi-a aparut o eroare in bord de toata frumusetea, ceva de genul : NO REVERSE you can .... ;si doar D1 imi functiona. Dupa repornirea motorului eroarea a disparut si a functionat okay. In cazul meu se pare ca ar fi mecatronicul. Mecatronicul merita reconditionat sau ar fi mai okay sa iau altul nou? Am atasat o poza facut azi la eroare Ms.
Salut. Majoritatea îl reconditioneaza si chiar si asa ,e foarte scump, peste 1000 euro cu tot cu manoperă, Nou probabil e mult mai scump
Salut, Problema rezolvată, schimbat kit mecatronic, ulei si filtru (2.800 €uro) la reprezentanta Audi in Austria. Dar cu toate astea stand la semafor pe loc în D simt un miros de ulei ars. Cand am dus-o la ei au spus că poate fi de la cutie sau de la clima. Masina este in garantie am dus-o la ei si dansi au dus-o la reprezentanta Audi. Tare imi este sa nu cumva sa fi facut doar schimb de ulei. Eroarea nu mai apare merge si schimba perfect doar am miros de ulei. Imi pun niste semne de întrebare ? Are cineva idee ce ar putea fi, oare de la cutie sa fie sau de la alceva ? MULTUMESC.
Exact acelasi miros l-am avut si eu dupa schimbul de ulei, dar la o lună m,-a lăsat mechatronic ul . Eu am schimbat mecatronicul si ambreiajele ,bineinteles ulei si filtru . Acum merge perfect, fără miros .cred ca indicat ar fi fost sa fi schimbat si ambreiajele .mirosul acela e exact miros de disc de ambreiaj are. Pe mine m-a costat 11500 lei in bucuresti
Teoretic at fi ambreajul ,mirosul apare stan pe loc în D, dar nu e un miros specific ambreajului , sau ma înșel, nu e ca la manuală
Mirosul asta de care vorbiti se simte in interiorul masinii ?! Am avut si eu un miros similar dar il simteam doar cand coboram din masina. Dupa ce am schimbat uleiul de la diferential si un simering uzat am scapat de problema asta.
Salutare! Am si eu o problema, Q5 3.0 240CP 2011-CCWA , se da urmatoarea eroare: 5604 - Park/Neutral Switch Input Circuit P0850 00 [039] - Open or Short to Plus - se pune contactul, dar nu porneste - a fost inlocuit senzorul electro-magnetic (cu unu SH de pe masina cu 80k, verificat de mecanic - ok ) dar tot nu porneste - mufa, cablaj, sigurante - ok..
Salut, de curand ( 1 zi ) am achizionat un Q5 2010 125KW CAHA , insa astazi mi-a aparut eroarea "Gearbox malfunction" cateva secunde si a disparut. In acesta seara am facut o testare si mi-a dat eroare 8040 / P17D800. Am sterso, am mai mers putin cu masina si nu a mai aparaut. Am nevoie de sfatul vostru. Multumesc
Răspuns: e mecatronicul dar vine la pachet cu ambreiajele. De vina e ambreiajul, dar vine reparat la pachet cu mecatronicul.
11.500 lei am platit asta vara la Automatic in Bucuresti. Acum poate diferă putin prețul daca o faci in alte părți, dar sunt ok baietii acolo.
Salut ! Am exact aceeași problemă ca a ta pe un Q5 din 2011 3.0Tdi Cutie automată S tronic As vrea sa stiu care a fost problema si cat a costat reparația. Multumesc frumos.
Încercați cu un schimb de ulei băieți, poate scăpați doar asa , daca problema nu se rezolva nu prea exista alta solutie decat înlocuirea ambreiajelor care e o treaba destul de minuțioasă și nu o face oricine, iar ambreiajele cam vin la pachet cu mecatronic , deci suma se duce in sus .
Exact la fel am pățit și eu , cam la o lună după schimbul la cutie au inceput problemele , incearca totusi poate or fi si alte probleme rezolvabile in alte moduri , cu un update la cutie de ex, daca nu tot la schimbarea ambreiajelor ajungi
Și update-ul la cutie cum se face ? Mecanicul mi-a facut o calibrare, e tot acelasi lucru ? Tin sa mentionez ca e prima mașina cu cutie automată si nu stiu prea multe.