1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Ionutz, 6 Sep 2008.

  1. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Is de acord cu tine. Dar fiind la mai mulți mecanici care toti mi-au dat impresia ca ar fugi de a se baga la masina si cu păreri diferite unul ba calorifer, altul ba pompa altul ba aer in instalatie. Atunci ma apuc si schimb toată masina si poate raman si cu problema. De acea am întrebat poate sunt uni care au pățit ca mine si a reusit sa ii dea de capat
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E chiar un capat de lume sa cumperi o pompa de apa, un calorifer si niste antigel ?
    Inteleg ce vrei, punct ochit/punct lovit, din din pacate nu se poate intotdeauna.
     
  3. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Audi 66 sunt de acord cu tine dar daca e garnitura de chiuloasa atuncea nu am facut nimic înțelege daca as sti sigur ca nu e garnitura maine as schimba calorifer si pompa
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si tu practic astepti ce ? Raspuns la un lucru care nu ti-l poate da nimeni din fata PC-ului ? Nu avem nici un glob de cristial si nici puteri supra-omenesti.
    Ca idee, si un termostat defect poate da aceleasi simptome.
    Noi nu avem de unde sa stim in ce stadiu se afla pompa ta de apa (daca s-au desprins paletii de pe ax sau daca s-au rupt), la fel cum nici nu putem ghici daca ai probleme la garnitura si/sau chiulasa.
    Si cum o problema nu are o singura cauza, este irelevant ce au patit altii, la tine poate sa difere 100%.

    De obicei cand nu ai incotro si trebuie sa o iei prin eliminare, incepi cu piesele ieftine, nu ?
    Dar daca la tine constituie o problema inlocuirea unei pompe de apa sau macar manopera pentru demontat/montat pompa sa vezi in ce stare este inseamna ca tu cand ai cumparat masina te asteptai sa se repare singura in urma unei defectiuni.
     
  5. ionutz019@YAHOO.COM 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi 2002
    Ok rezolvat cu o spălare radiator habitaclu cu oțet si instalatie golită si băgat apa cu furtunu pe ea.

    Am observat ca furtunul care intra spre termostat de la vas este rece gheata furtunul retur vas s-a incalzit greu si furtunul până la radiator incalzit un pic greu asta cu radiatorul rece si temperatura motor 90. Mâine schimb si termostatul comandat altul sa vad de ce nu isi face circuitul cum trebuie. Mai exact doar circuitul mic ar functiona
     
  6. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Salut baieti ma confrunt cu o problema care nu ii dau de cap. Masina nu prea baga cald dar este caldut dau pe HI baga rece eroare nu am pe clima, am scos motorasele si la fel baga caldut , caloriferu arzand.
     
  7. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Nu trebuie sa scoti nici un motoras. Trebuiesc calibrate si apoi vezi cum baga.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    alecsdani este ca era greu sa citesti acest topic unde ti-a fost mutat mesajul ? Crezi ca dupa atatia ani de forum nu s-a scris niciodata cum sa rezolvi problema la masina ta privind caldura ?
     
  9. Unicull88

    Unicull88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    Mogoșoaia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI 163 hp 2004 BDG
    Va salut , am și eu o problema cu,caldura;
    Când stau pe loc nu mai bagă caldura , numai in mers, apa sta la 90 grade nu scade când stau pe loc?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Reciteste topicul asta integral si reciteste toate topicurile despre caloriferul de caldura existente pe forum.
     
  11. Unicull88

    Unicull88 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2017
    Locație:
    Mogoșoaia
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 TDI 163 hp 2004 BDG
    Cristi ,nu trebuie sa m-a cerți , ca nu Am citit toate topicurile din lume.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu te cert. Citeste pentru ca problema ta s-a mai discutat de zeci de aici aici si in alte topicuri mentionate. Daca faci tot ce este mentionat acolo rezolvi problema.
     
  13. Sebi.Seb

    Sebi.Seb 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4, 1.9 116 HP, 11/2004
    Salutare!

    Detin un Audi A4 B6 2004 1.9 diesel, cod motor BKE.

    Am o problema, cam de cand a venit frigul, nu mai baga caldura. Am avut o problema cu instalatia de antigel, in sensul ca a avut murdarie pe instalatie, am fost la un mecanic, mi-a bagat o substanta de curatare, am mers 2 zile sa recircule le toata instalatia dupa care a desfacut borcanul, a curatat toata instalatia, a bagat antigel, totul e bine. In schimb, m-am gandit ca din cauza murdariei de le instalatie, sa nu se fi infundat caloriferul de bord deci, m-am dus la acelasi mecanic sa-l curete. Speram ca asta sa fie problema din cauza careia nu imi baga caldura. Dupa ce l-a curatat, mi-a zis ca nu e asta problema si ca ar fi pompa de apa sau garnitura la chiuloasa. Din ce mai stiu si eu, la garnitura de chiuloasa sunt diferite semne precum bolborositul in borcan, respectivul mecanic a zis ca pana nu desface, nu imi poate spune sigur.

    Ideea e ca astazi, la 5-6 grade afara, mers cam 40 de min cu masina, nu mai urca temperatura la apa si am zis ca poate n-o fi chiar garnitura de chiuloasa ci mai degraba termostatul dus..

    N-as vrea sa dau 700-800 lei manopera sa descafa motorul sa ajunga la garnitura si sa nu fie aia problema, prin urmare cer parerea celor care au mai auzit de problema asta sau ar avea o idee despre cum as putea sa o rezolv.

    Mica precizare: termostatul l-am schimbat in iulie, anul asta pentru ca nu urca mai mult de 70 grade. cu toate astea, pana sa-l schimb, baga caldura.

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 2 Ian 2020
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai ce curata. Se schimba direct. Dupa ce il schimbi mai scrii pe forum si ne spui daca s-a rezolvat. Chiar daca te costa manopera cat nu face, asta trebuie sa faci. Il cumperi marca Valeo, Denso, Hella, NRF sau original.
     
  15. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Salut,
    Are cineva o schema cu caloriferul din bord (pentru a-l schimba) la un A4 B6 2.5 tdi 180 cp cod motor AKE ? Nu mai gasesc suruburi pentru a demonta bara de sub bord. Pe partea soferului se misca putin dar nu stiu unde sa mai caut. Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Uite aici:

     
  17. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Multumesc. Am gasit 2 suruburi pe partea soferului (2 suruburi mici) undeva inspre fata masinii dar nu am cum sa le desfac am incercat si pe deasaupra dar nici o sansa.
     
  18. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Salut,
    Am gasit rezolvarea:
    La A4 B6 2.5 tdi 180 cp cod motor AKE, schimbătorul de căldură (caloriferul din bord) se desface pe partea șoferului. Lângă pedala de accelerație cu o tubulara de 6 e un capac de plastic și sub același capac sunt conductele de la lichidul de răcire.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acest lucru era posibil si daca citeai tot topicul, mai exact pagina 5 unde sunt descrisi pasii.

    Dar na, 10 pagini “e multe”.
     
  20. Afigbg 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 .2500 tdi.AKE.180 CP 2003
    Da, asa este.
     

Distribuie pagina asta