1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor benzina 1.8 Turbo la A4 B6 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de koczigym, 22 Ian 2008.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    http://www.clubaudi.ro/pages/cse/?q...7367,fe6c509c6a9dd4abac862e04f9a24b4776d610eb

    E varianta originala de fabrica
    E varianta revizuita de fabrica, ceva mai mare
    Si mai e varianta neoficiala w940/5, care e de transporter 2.5 sau ceva de genul si este SI mai mare

    Probabil nu accepta sa le spui ce sa faca daca asa incuiati si nesimtiti au fost pana acum, eu ti-am spus cum scrie la manual ca trebuie facut (tot aici am citit si eu).
     
  2. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @Vic 296 : Daca nu iti vor pune silicon, 100% o sa curga ulei, trust me. Am aflat asta on the hard way.
    Bafta !
     
    lowlife apreciază asta.
  3. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Sincer nu stiu daca mi-au pus silicon,insa se pare ca nu mai am pierderi de ulei
    Am urcat pe Transfagarasan cu ea ,deci am forjat-o si daca era ceva vedeam.
    In schimb va spuneam ca imi suiera pompa de aer la pornire la rece.
    Cand urcam pe Transfagarasan la un moment dat a inceput sa trosneasca ceva pe dedesupt ca atunci cand ai intreruperi de transmisie.Incet incet nu a mai vrut sa traga deloc la acceleratie ,noroc ca m-am inimerit chiar in dreptul unui refugiu de parcare.
    M-am dat jos sa ridic caposa si ce credeti !?
    Iesea un fum din partea dreapta a motorului cam din dreptul catalizatorului.
    Oare problema care o are pompa de aer sa fi dus la supraincalzire din cauza ca nu scoate bine gazele pe teava de esapament ?
    Oare sa nu mai porneasca ?
    Antigelul nu a sarit de 90 grade si nici alti martori nu s-au aprins in bord.
    Sa fie simplu fapt ca e batrana si atat ?
    Acum cand o pornesc la rece pe langa suierat cred ca imi baga in habitclu si gaze caci miroase a un soi de gaze cand pornesc(masina fiind dotata si cu instalatie GPL).
    Mentionez ca la coborare nu am mai avut aceasta problema si nici pe tot drumul de intoarcere pana la Bucuresti.
    Acum va intreb ce legatura a avut acel fum cu intreruperea totala a transmisiei ? Ce ma sfatuiti ?
     
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut.
    Verifica furtunele de vacuum de sub galeria de admisie.
    Este foarte probabil ca doua dintre ele sa fie inversate sau valva de comanda sa nu mai functioneze.
    Este vorba despre valva n112 care comanda deschiderea supapei unisens de pe circuitul pompei secundare de aer.
    La mine, in urma unei reparatii la service, au inversat furtunul de vacuum de la n112 cu cel de la n249. In consecinta, valva unisens era mereu deschisa si gaze de evacuare ajungeau in pompa de aer.

    Spor ! [​IMG]

    Sent from my HTC U11 plus using Tapatalk
     
    lowlife și nucugheri apreciază asta.
  5. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am si eu o intrebare. La un moment dat am avut o problema cu pornirea la rece - nu pornea niciodata la rece. La a doua cheie pornea fara probleme. Am ajuns de am facut revizia, si i-am schimbat si filtrul de benzina, se pare ca la ultima revizie nu il schimbasem, am uitat. Dupa asta, porneste intotdeauna la prima cheie fara probleme. Dar, chiar de prima data cand am schimbat filtrul, si apoi si in diminetile/pornirile la rece urmatoare, se aude la pornire un bazait din spate dreapta - rezervor/pompa benzina (?). Ce ar putea fi in neregula acolo? Cum pot verifica pompa sau ce ar fi de verificat sa aflu de unde vine bazaitul ala? Usor usor, in mers face fade-out si nu se mai aude, dar pe de alta parte nici nu l-am mai auzit pana acum... Filtrul nou este MANN.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    S-a tot discutat, filtrul de benzina se pune OE :)
     
  7. iulian hurjui 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2017
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    a4 b6 1.8t bfb
    Din cauza filtrului de benzina bâzâie? Daca nu merg cateva zile se aude mai mult timp...

    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
     
  8. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    De 2 ani am pus Mann - Mahle, fara niciun fel de problema. O sa iau un OE, sa vad daca e vreo schimbare. Dar, OE ce producator face? De obicei, acelasi produs e mai scump sub "OE" fata de marca producatorului...
     
    iulian hurjui apreciază asta.
  9. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.
    Am si eu inca o problema.
    De cateva zile ,cand plec de pe loc cu masina are intreruperi foarte dese si de scurta durata adica intr-un metru se intrerupe de doua trei ori.E ceva de genul ca atunci cand te joci cu frana si o apesi din secunda in secunda.
    Mentionez faptul ca am si GPL pe ea montat,insa pornirea e in totalitate pe benzina si chestia asta cu intreruptul transmisiei se intampla la rece ,inainte sa treaca pe GPL ,deci cand ea foloseste ca si combustibil,benzina.
    Dupa cateva accelerari sustinute dispare complet acest simptom
    Sa fie de la benzina?
    Sa fie ceva infundat?
    Sa fie de la faptul ca au scazut temperaturile si sa o incalzesc mai mult?
     
  10. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut !
    Poti sa incepi prin a alimenta cu ceva benzina noua, pe cat posibil mai de calitate.
    Daca tot persista problema, poti verifica : bujii, bobine, filtru benzina, injectoare benzina, clapeta acceleratie (sa nu fie murdara).
    Bafta !
     
  11. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Multumesc mult.
    Se pare ca am de lucru ceva la ea.
     
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Filtrul de benzina
     
  13. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Salut.
    Sincer,nu stiu in ce topic sa postez ca sa nu mai imi stergeti comentariul si sa pot fi inteles.
    Asa cum am scris in comentariul de mai sus ,am o problema la pornirea la rece ,la relantii se intrerupe transmisia de multe ori pana apuc sa o accelerez mai puternic si pana se incalzeste motorul.(Poti sa incepi prin a alimenta cu ceva benzina noua, pe cat posibil mai de calitate.
    Daca tot persista problema, poti verifica : bujii, bobine, filtru benzina, injectoare benzina, clapeta acceleratie (sa nu fie murdara).

    Recunosc ca nu am apucat sa verific recomandarile de mai sus
    In urma cu ceva timp daca va mai amintiti spuneam ca imi suiera pompa secundara de aer ,dimineata la prima pornire la rece.
    In urma cu cateva zile am avut probl.cu servodirectia ,ca tot scartia masina rau cand trageam de volan,am pus ulei si a disparut.
    Abia ieri mi-am dat seama ca de cand am pus ulei la servo,nu mai suiera nici pompa de aer dimineata.
    Se pare ca nesuierarea pompei a dus si la disparitia unui sunet ciudat de tabla goala de la toba intermediara,atunci cand micsoram viteza .
    E un cerc vicios si vreau sa inteleg daca suieratul pompei de aer a avut legatura cu lipsa uleiului din servodirectie.

    Mentionez ca de cand am problema cu intreruperile la plecarea de pe loc,masina scoate mult mai mult fum pe tevile de esapament,inclusiv dupa ce opresc motorul scoate fum.
    Sa inteleg ca atata timp cat scoate fum pe esapament ,pompa functioneaza?
    Deasemenea spun ca sondele Lambda nu au fost schimbate niciodata si catalizatorul e cam pe duca,lucru confirmat de cei de la reprezentanta Porsche.
    Acum totul se contureaza in jurul evacuarilor de gaze!!????

    Filtrul de benzina e schimbat recent de trei luni.
    Sa fie ceva legat de EGR?
    Multumesc
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Deci... e o masina veche cu pretentii (piese scumpe). Nu cred ca reusesti sa rezolvi problemele vorbind cu noi sau mai rau ignorandu-le pana dai de altele si tot asa. Pe bune acum, intrerupe, trosneste, suiera, iese fum si tu o conduci in continuare, mai pleci cu ea si pe munte :)

    Daca ai necazuri doar pe benzina, inseamna ca problema vine de pe partea de alimentare cu benzina unde ai pompa, filtru, injectoare, poate si releu/siguranta pompa? Verifica-le pe toate cu mentiunile de s-au facut pe topicul asta unde nimeni nu citeste ce e inainte de mesajul cu problema lui. Pompa te uiti pe diagnoza ce presiune face, eventual o pui la 12-14v si vezi cati litri scoate pe ora, filtrul benzina il iei original, injectoarele le pui pe stand si vezi cum scuipa.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    VIC pe langa faptul ca tu esti praf privind reparatia si intretinerea unei masinii si in special cu privire la masina pe care o ai nici nu intelegi un lucru elementar: masina nu se repara pe forum ci la un mecanic profesionist.

    Iti mai spun ceva pentru ultima oara: Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Cand ti se sterge un mesaj nu comentezi sub nici o forma ci iei lucrurile ca atare fara sa comentezi. Daca nu intelegi asta nu o sa mai ai mesaje vizibile pe acest forum si o sa iei si o pauza mai lunga de la a putea scrie pe forum.

    Ultimele 3 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise inutil si pentru ca tu in loc sa citesti si sa aplici tot ce este scris in topicurile existente despre tipul tau de motor in mai multe arii pe acest forum tot pui intrebari aiurea si inutile.
     
    lowlife apreciază asta.
  16. Vic 296 Banned

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    Cvgfddfhvcvvv
    Masina:
    Hdd bhjhfdccbjodz
    Mereu te superi dl.Cristi.
    Acum vin cu intrebarea:
    Ce se intampla daca mergi cu masina 5-6 km fara busonul de la ulei motor pus?
    Am reusit si performanta asta.
    Cand am ridicat capota,ma asteptam sa fie plin de ulei moturul,insa nu erau decat cativa stropi.
    Ori motorul nu s-a incalzit puternic ,ori pompa de ulei e defecta si nu urca uleiul la axul cu came?
    Multumesc pentru intelegere.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ma supar dar nu este normal sa pui asemenea si atat de multe intrebari fara sa faci nici cele mai elementare teste si verificari
    Nimic deosebit. Mascaresti cu ulei compartimentul motor si atat. In plus nu este normal pentru ca acel capac (buson ulei este pe baia de ulei si pe acolo iese uleiul) pe unde se toarna mentine presiunea in motor (carterul motor).
     
  18. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, am si eu o problema cu masina. Sunt in Bucuresti si am nevoie de ajutorul unui mecanic. Va scriu de pe telefon, si de aici nu am posibilitatea de a trimite cuiva un mesaj privat - voiam sa ii scriu lui Cristi, asa ca te rog Cristi sa stergi mesajul dupa ce il citesti :(
    Am o scurgere de antigel, din ce vad pe undeva pe sus pe la vasul de expansiune si am nevoie, daca mai e cineva disponibil dupa ora 18:30 care se poate uita, preferabil cat mai aproape de Unirii. Nu stiu daca ajung inapoi in Ploiesti in seara asta...
    Multumesc de intelegere si ajutor
    L.E. Sau pe ruta dintre Unirii si iesirea spre Ploiesti
     
    Ultima editare: 19 Noi 2018
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    @bx3m : Iti raspund eu pana o face Cristi.
    Daca iti curge pe la vasul de expansiune ai doua posibilitati :
    - S-a defectat ventilul (supapa) din capacul vasului de expansiune
    - Garnitura de chiulasa -> presiune mare in circuitul de racire -> deschide supapa din capac si se elimina lichid.

    Sper sa fie prima varianta.
    Bafta !
     
  20. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Salut, da, eu cred ca e prima varianta, am gasit ud sub vas dar nu imi dau seama pe unde se scurge. Oricum, eu voiam sa iau legatura cu Cristi, pe altcineva nu stiu, doar pentru a face rost de un contact, nu pentru a incerca sa caut rezolvarea aici, normal ca nu se poate, variante sunt multe... Temperatura agentului oricum nu a crescut, stiu ca daca ajunge la chiulasa e nasol si nu ajungeam pana aici...
     

Distribuie pagina asta