1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Pai asta zic, dupa 2012 nu mai consuma asa mult ulei ( adica modelul facelift). Al meu e 2012 facelift adica la fel ca si cel din 2013, 2014, 2015. Acum sincer, la un motor turbo pe benzina am inteles ca ar fi normal sa pape putin ulei bineinteles nu ca in cazul motoarelor pana in facelift ( zicea cineva aici pe forum la un A5 2010 2.0 TFSI ca ii consuma 1 Litru /100 km adica da, 100 km nu 1.000)
     
  2. Dan.o

    Dan.o 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Q7,3.0 TDI DHXA, 2019
    Da, m-am ingrozit cand am citit in spate de consumu ala de 1 Litru/100 km. Motoru ala era rebut din fabrica, sincer nici nu trebuia sa vada lumina zilei. Nu ma speria ceva consum de ulei ca si actualul 1.8T consuma putin da nici prea mult. Multumesc pentru confirmare.
     
  3. Cătălin Ch

    Cătălin Ch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A5 cupe 1.8 tfsi 2011
    Înainte de segmentare 500 ml la 300 km, după segmentare nu știu exact. Am 897 km parcurși și pe MMI îmi arata mai puțin de jumătate din acea eprubeta. Nu știu câte sute de mililitri întra pana la maxim. Cred ca 300 ml, voi vedea în curând. Din cate stiu intre minim si maxim stiu ca este 1 litru.
     
    SnickersSNK apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu s-a remediat nimic. Va rog eu sa incetati cu intrebarile si cu alte comentarii deja mentionate. Cine isi cumpara acest motor isi asuma niste cheltuieli pentru reparatie, daca vrea sa-l repare. Nu trebuie sa intrebati nimic avand la dispozitie nu numai in acest topic toate explicatile. Multumesc pentru intelegere.
     
  5. SnickersSNK 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5,1.8 TFSI,2012
    Cristi.. cum am spus anterior.. in 15 000 km.. aproape 2 l de ulei.. fata de altii cu 1L la 100 km.. sau 300 km.. eu cred ca e o mare diferenta. Am un prieten cu un A4..acelasi motor.. 1.8 CJEB.. 2013.. si la fel.. nu ii consuma..
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti spun doar atat, esti norocos si iti mai spun ca nu s-a rezolvat nimic privind consumul de ulei. Incheiem aici discutia. Multumesc pentru intelegere.
     
  7. Icemix 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI, 2008
    Pe baza de ce informatii zici asta Cristi?
    Pe facelift, nu mai are problema cu consumul de ulei din cauza pistoanelor! Din alta cauza, poate sa iti manance ulei, dar problema raspandita a fost rezolvata. Cine vrea sa afle mai multe: SSP 436 si SSP 606. Pe langa asta: eu am motor CABD (EA888 stage 1), care s-a produs inainte de modificarea pistoanelor, iar fratele meu are CJEB (EA888 stage 3). Nu avem probleme cu consumul.
    Modelele EA888 stage 2 care apar in SSP 436 sunt:
    CDHA, CDHB, CDAA, CDNA, CDNB, CDNC, CAEA, CAEB, CCZA, CCXA
     
    Bogdan20cj și lowlife apreciază asta.
  8. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Tind sa te contrazic, CJEB papa ulei. Nu mult, dar papa.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    :) Eu ii lasa in pace :) Le place sa se imbete cu apa rece. :)
     
  10. dragoman95 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 Coupe 2.0 TFSI 2009
    Salut sunt nou pe aici si nou posesor de A5. Cand am luat masina am banuit la ce ma bag dar acum as vrea sa ii fac o segmentare pt a scapa de tot de probleme. Nu prea ma pricep si as avea rugamintea la voi daca are cineva rabdare sa imi spuna si mie fiecare piesa in parte care trebuie cumparata(daca are cineva si coduri ar fii senzational) pentru remedierea problemei. Masina in cauza este Audi A5 2.0 TFSI Multitronic 180cp cu motor CDNB. Va mulțumesc si sper ca n am deranjat pe nimeni.
     
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Daca citesti topicul, vei gasi tot ce ai nevoie.
     
    lowlife apreciază asta.
  12. Icemix 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI, 2008
    Nu am zis ca nu poate manca ulei deloc. Am zis ca s-a rezolvat doar partea la pistoane. Cel putin din SSP-uri asa reiese. Eu am incredere in documentatiile tehnice, nu vorbe in vant
     
  13. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Eu nu vorbesc “in vant”, vorbesc in cunostinta de cauza, conduc un A5 cu acest motor zilnic. Una este ce scrie pe hartie, alta este experienta practica.
     
  14. Icemix 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI, 2008
    Nu la tine m-am referit. in fine. Hartia si experienta sunt lucruri diferite, ai dreptate acolo. Eu doar vroiam sa clarific ca motivul cel mai raspandit pentru care mananca ulei motorul TFSI, conform hartiilor s-a rezolvat la modelul facelift.
     
  15. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Tocmai asta spun, nu s-a rezolvat.
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Cred ca e vorba de un consum inerent designului care se mentine pe durata exploatarii masinii, nu ajungi la 100k km sa consume exponential.
    Adica cred ca atat o sa-ti consume si la 300k km, ceea ce cred ca e normal pt regimul de exploatare, putere.
     
  17. Icemix 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2018
    Locație:
    Carei
    Masina:
    Audi A5, 1.8 TFSI, 2008
    dar tu esti sigur ca iti mananca ulei la pistoane si nu altundeva? ai facut test de compresie? ai verificat PCV, turbo?
    Toate TFSI mananca ulei, dar alea mancau excesiv din cauza pistoanelor proiectate prost.
    "As we have stated previously, a low percentage of older 2.0 TFSI engines fitted to certain models have been exceeding the factory oil consumption tolerance of 0.5 litres per 1,000 kilometres (approx. 620 miles). Changes were made to the production tolerances of the pistons and rings in this engine from mid-2011 onwards, and customers with 2.0 TFSI cars produced after this date should not have any cause for concern."
     
  18. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Daca pierdea pe undeva as fi vazut.
     
  19. Stratone Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8, 2012, 2.0TFSI CDN 211CP
    Buna ziua! Am urmatoarea problema cu un 2.0tfsi CDN, 211cai. In idle, are niste vibratii care se simt in toata masina, in sarcina nu se simte nimic, motorul trage bine, fara ezitari, fara erori. Am vazut ca sunt mai multe discutii, cei mai multi sugereaza schimbarea PCV-ului Am schimbat PCV, dar nu s-a remediat problema. Multumesc!

    Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
     
  20. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Erori pe tester are? Bujii, bobine schimbate?
     

Distribuie pagina asta