1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 avant 1.9 TDI AWX

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Raul_X, 26 Sep 2017.

  1. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    In weekend am avut putin timp si am curatat EGR-ul (nu a fost imbacsit), inclusiv schimbat oringul sugerat de nucugheri (cel vechi intr-adevar era destul de "obosit" asa ca multumesc inca o data de sugestie). Ramane de vazut daca mai lacrimeaza. Nivelul de ulei a fost maxim si dupa 15.000 km (inainte sa il schimb) deci nu papa ulei, probabil EGR-ul "arunca" doar ceva gaze dar o sa urmaresc daca se mai umezeste. Am schimbat amortizoarele de la haion (nu mai faceau treaba cele originale) si stergatoarele cu unele tip lamela Bosch. Ramane senzorul ABS de pe dreapta spate si pentru confortul vizual o sa schimb si blocul de lumini, butoanele de geamuri de pe usa soferului/pasagerului, nuca de la schimbator.
     
    nucugheri și arazvan2002 apreciază asta.
  2. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Ai procedat foarte bine ca ai schimbat acel oring/garnitura, asemenea si al meu cand am curatat egr am observat ca devenise din rotud..plat :)
    Odata cu schimbarea lui am observat ca nu mai "lacrimeaza", a trecut aprox. 1 an si este curat.Nu stiu daca te-ai ocupat si de galeria de admisie..dar este ok sa o curati si pe ea.Ideal ar fii sa schimbi toate garniturile odata cu aceasta curatare.
    Senzorul ABS..si eu am avut probleme cu cel de pe stanga, am luat unul nou aftermarket(Vemo)..o mizerie..bineinteles ca nu a functionat, am pierdut 4 mil cu drumuri si schimburi in service..etc..a fost prima si ultima piesa AFM cumparata.
    Am rezolvat cu un senzor second original...aprox 80lei..l-am schimbat eu in fata blocului, vezi ca mufa este sub bancheta din spate...se schimba in 20min.

    Bafta
     
  3. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Si a mea era tot plata, m-am uitat de doua ori daca am cumparat ce trebuie :D daca o mai am ii fac o poza. La galeria de admisie am curatat cat am putut prin gaura dinspre EGR, dar cum nu era depusa calamina aproape deloc nu m-am gandit sa o dau jos.

    Acum vreo 12 ani am avut un Passat B5.5 AVF si tot asa am avut probleme cu senzorul de sub bancheta. Pe atunci s-a rezolvat cu un spray de contact. Am si uitat ca e acolo, ma gandesc ca nu strica sa incerc un spray de contact si acum iar daca rezultatul e 0 o sa incerc sa gasesc unul original second nu pentru cei 20 lei castigati la diferenta dintre ele dar am mai auzit/citit ca se plangeau si altii de unii senzori AM noi. Multumesc de mesaj K3nT. :salute:
     
  4. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Iti dai seama ca prima data i-am dat si eu cu spray ...dar fara efect :).
    Eu m-am lecuit cu piesele AFM..pretul a fost aprox. 200lei..am luat ce era mai scump dintre AFM..dar nu a fost sa fie ce trebuie, poate sunt eu mai ghinionist.
    Problema nu este de bani ci de timpul pierdut si nervii acumulati mai ales in ziua de azi cand toti suntem depdendeti de masina.

    Bafta
     
  5. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Asa arata egr inainte sa il dau jos si asa a aratat oringul. Si o poza cum lumineaza becurile H1 in lupe tip Morimoto. Mai trebuie sa le reglez putin fata de faza lunga ca bate prea jos cea lunga.
     
    alanb1 apreciază asta.
  6. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Asa arata acum masina (stickerele alea cu sigla Audi de pe lateral vor fi date jos candva cand voi avea timp):
     
  7. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Am pus rotile de iarna (anvelope Conti winter contact 830 ts). Dupa 3000 km de la schimbul de ulei, acesta e tot la maxim pe joja. Perfect multumit de masina. Ma gandesc la un schimb de ulei in cutia de viteze cu ocazia asta.
     
  8. Raul_X 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI, AWX, 131 CP, 2003, Avant
    Un mic reminder legat de masinuta mea de cand o am si pana acum (1 an si aprox 3 luni)

    - schimbat suspensia sport reglabila (aftermarket noname, nici nu am gasit nimic despre ea pe net cu una oem de pe un B7
    - schimbat kit distributie + pompa apa + curea accesorii Conti (in urma sfatului colegului Kspic)
    - schimbat kit ambreiaj + volanta Luk (in urma sfatului colegului Kspic)
    - achizitionat covorase (montate cu prinderea originala a celor de material) + tavita portbagaj de cauciuc aftermarket
    - schimbat buzzerul de la senzorii de parcare
    - reparat actuatorul de la deschiderea porbagajului (conform instructiunilor de pe forum)
    - schimbat de 2-3 ori uleiul (Valvoline Synpower MST C3 5w40, dupa sfatul colegului Kspic) si toate filtrele de fiecare data (Mann, Mahle, Bosch)
    - retrofit la lupe tip Morimoto cu xenoane aftermarket H1 si 4000k + reglajul profesional aferent(in urma lamuririi pe forum de colegi, multumesc si audi66, K3nt pentru ajutor)
    - schimbat un capat de bara, o bieleta antiruliu, o fuzeta pe stanga ("mecanicul" a taiat cu flexul fuzeta de aluminiu sa scoata surubul de la prinderea bratelor de sus in fuzeta inclusiv burduful de la bratul fara joc), 3 brate superioare (2 stanga, unul dreapta), un brat inferior (cel curbat) pe dreapta, bucsa din bratul inferior curbat de pe stanga, bieletele antiruliu, bucsile de la bara stabilizatoare
    - curatat EGR si schimbat oringul aferent (multumesc nucugheri de sfat, chiar mi-a rezolvat curgerea de ulei)
    - schimbat suport cutie viteze (febi)
    - schimbat T apa din spatele chiulasei + antigel Hepi G12+
    - achizitionat 2 seturi de jante oem de B7 pe 16" cu anvelopele aferente (second) 205/55 de vara si 205/60 de iarna
    - stergatoare tip lamela Bosch
    - curatat compartimentul de sub baterie a doua zi dupa achizitie (scurgerile erau infundate cu frunze)

    Ca planuri pe anul ce vine cam aceleasi:
    - de schimbat din cauza unor probleme mici de ordin estetic bloc lumini, butoane usa sofer, buton usa pasager, nuca schimbator
    - schimbat ulei cutie viteze

    Am parcurs aprox 25000 km cu ea. Dupa un drum de 1800km a consumat 5 pe cb si 5.2 la pompa. Nu bate, nu troncane, nu nimic deci ce as putea sa ii cer mai mult?
     

Distribuie pagina asta