1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tuning la motorul 1.8 Turbo

Discuție în 'Motor' creată de A3quattro1.8t, 3 Apr 2008.

  1. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    Eu m-am tot chinuit ceva cu k03sul, am destul de multe add-onuri pe el si nu cred ca scot mai mult de 230cp. La ultima masuratoare, cu evacuare completa pe 63, fmic cu traseu pe 63, vacuumuri anulate, open filter am scos 220cp.
    Acum mai am in plus galerie de evacuare portata si polishata, admisie siliconica G-plus, pompa noua benzina 4bar in rezervor, MAF nou, iar dupa inregistrarile pe vcds in sarcina inregistreaza cam 187g/s MAFul, fata de 179 cand am masurat masina, deci ar trebui sa mearga undeva la 230cp.
    Problema e alta: cand am desfacut galeria, turbina de la temperaturi atat de mari a cam inceput sa aiba crapaturi serioase - parerea mea, nu merita, e prea sugrumata la puterea asta. Si temperatura asta o ai cateva runn-uri, chiar si cu intercooler frontal, pur si simplu turbina e extrem de mica si produce foarte multa caldura. Sunt interesat si eu de o conversie la k04.
    Mai cunosc persoane, dar majoritatea spun ca nu merita trecerea, adica costul pentru 20-30cp nu merita si ca mai bine incerci altceva. Pe mine ma intereseaza mai mult cum merge masina, vreau sa traga de jos si sa mearga undeva la 270 cp.
    Din ce am mai citit si am mai vorbit, majoritatea cu k04 swap am vazut ca sunt pe la 250-255cp iar pe mine m-ar interesa putin mai sus.
     
  2. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Pai poate aveai pb.Eu am scos 217 cu benzina 95 si 77 grade in admisie.Modificari :filtru k&n in cutia originala si evacuare goala( handmade ). Cu ce injectoare ai scos 230 de cai ? Eu intervin si cu inj BAM , regulator 4 bar si pompa suplimentara de benzina.
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Uita-te pe pagina fb PowerTech ca e cel putin un TT cu K04 270-280.
    Sau poti pune turbo K04-064 de TFSI, hibrizi TTE sau BeachBuggyTurbos.
     
  4. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    Ma gandeam la un k280-k300 de la BBT, dar nu stiu cu fiabilitatea cum stau...eu o folosesc ca masina daily. Nu as vrea ca dupa 15k sa inceapa sa fumege, pentru ca eu km astia ii fac in 7-8 luni de zile

    Injectoarele sunt stock de Auq, 317cc cred. Merg undeva pana la 235cp injectoarele dar cu duty cycleul aproape dr 100%
     
  5. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Si eu tot daily folosesc masina doar ca imi place sa ma mai si distrez cu ea.Si daca te uiti pe pagina de fb a celor de la powertech vei vedea destule AUQ cu K03s puteri intre 230 si 250 de cai cu un grafic foarte frumos asezat.Tocmai de asta nu intervin cu alta turbina.Daca vroiam neaparat k04 imi luam pana acum.Deja am toate piesele achizitionate si urmeaza ca in martie sa ma duc la resoftare dupa ce am vb cu Ginel.

    Ca si probleme la MAF voi opta pt maffless daca am probleme.
     
  6. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    Cel mai bine Mafless. Asa poti pune si dv atmosferic, nu esti blocat doar pe recirculare. Daca tot te apuci, verifica si actuatorul turbinei sa fie in parametri (deobicei se cam strica).
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Nu cred sa fie probleme de fiabilitate, e drept ca nu stiu pe nimeni cu asa ceva, dar pana acum nu am citit de probleme. TTE are un prieten si e ok de 2 ani/15-20k km.

    Pt fiabilitate: k04-064 :)

    De ce ziceti ca mafless e mai bine? O fi mai usor pt tuner, dar in ce privinta e mai bine?
     
  8. andreicioranu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2017
    Locație:
    TL
    Masina:
    A3 1.8T AUQ
    E mai bine din punct de vedere al fiabilitatii si cu faptul ca poti rula un blow off (cum ar fi un hks de exemplu), cu open cone filter cam arzi MAFul, dar clar e mult mai bine cu MAF on pentru computer, ca se regleaza in functie de cat aer primeste. In general am vazut rezultate mai bune cu MAF de S3 fata de softurile facute mafless.
     
    lowlife apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  10. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    @andreicioranu eu sunt cu k04-064 doar ca momentan nu sunt cu softul facut. Montajul hardware nu e asa usor, doar daca alegi placa adaptoare pe chiuloasa cumparata noua sau facuta la un CNC. Am ales turbina asta datorita faptului ca incarca mai de jos (boost 0 la 3000 incepe iar varful il face undeva la 4000-4500 iar capatul e departe..) Din ce mi-a zis de unde am luat turbina ar trebuii sa faca 330@1.5bar
     
  11. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    @vlad_vpv ceva nu inteleg, cum adica varf de boost la 4000-4500? La mine e full boost (1.6-2.0 bari in functie de setari) la 4000 rpm si e o turbina mult mai mare si cu mai multa inertie decat k04-064.
     
  12. vlad_vpv

    vlad_vpv 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A3 1.8T AGU '98 k04-064
    Asta am vazut pe a 2-a ca in 4000 face varful..pe celelalte trepte nu am incercat ca imi detoneaza iar cand nu detoneaza, face overboost pe a 3-a. E posibil sa am strans si wastegate-ul la maxim. Ma voi uita mai atent, eventual sa revin cu o filmare...si sa iti dai cu parerea, poate gresesc.
     
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    La avj, in carcasa stock, care este limita de citire a debitmetrului?
     
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Aveti idee daca se poate copia softul de pe un BFB 2003 (5 trepte) pe AVJ 2001 (5 trepte)? am mers cu masina unui prieten si se cunoaste diferenta de cai si cuplu :)
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca e același tip de ecu (hardware) cred ca e posibil, dar vezi sa nu fie diferente fizice între motoare, senzori, axe, injectoare, actuatoare etc....
     
    lowlife apreciază asta.
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Merge fara problemă
     
  17. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Va salut din nou,
    Sa revin la ce postasem eu mai demult: am facut tot ce am zis. Soft la Ginel 222 cai si 360 nm, foarte multumit. Dupa 3 luni a cedat turbina (3 fisuri pe corp, galerie, bucsa de la "banut" inexistenta, era de asteptat la o turbina de 270.000 km si cata fugareala a primit de la mine).
    Am luat turbina noua , facuta hibrid , pompa suplimentara de benzina , injectoare BAM iar soft la Ginel 248 de cai si 355 Nm si mai multumit dar aveam o mica " problema" sa spunem: undeva intre 3.000 si 4.000 rpm aveam un fel de intrerupere, care s-a dovedit a fi o pierdere de boost de fapt dar masina dupa 4.000 rpm se comporta bine. Am schimbat N75 cu unul OE dar cu litera E la sfarsit si masina mergea mai rau.
    OK, am cumparat un N75 SH cu litera F la final si suprizaaa ... masina tragea mult mai bine , 1.6-1.65 overboost si 1.49 bar stabil exact cum cerea softul facut de Ginel. Clar sunt si mai multumit de ce a iesit din investitia facuta de mine in masina.
    In seara asta, in timp ce fugaream masina, la un moment dat la o schimbare de treapta din 2 in 3 la 6.500 rpm a aparut aceeasi problema: masina pierde boost nu face mai mult de 1,25-1,3 bar. Pe drum catre casa am constatat ca masina s-a intors la problema ce o aveam acum 3 saptamani.
    Simptoma (parerea mea, vizibil si pe ceasul de boost, fluctueaza presiunea ca si cum nu ar tine-o si ar scoate-o afara si iar face presiune iar o pierde etc.).
    Cateva intrebari am: s-a intalnit cineva cu o problema de felul asta ? Sa pice 2 supape N75 in 3 saptamani, masina sa nu ruleze cu alt cod pe supapa in afara de F ? Sa incerc sa montez un boost controler manual ? Pot sa il montez eu fara sa imi dau peste cap turbina ? As aprecia daca ma puteti ajuta sa gasesc rezolvare ca deja imi da batai de cap chestia asta si nu m-am bucurat de puterea masinii decat aceste 3 saptamani. Multumesc frumos.
     
    F33lings și DonDoneL apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Si eu am tot n75E pe masina si cand ajung in treapta 3 ,4, 5 dupa 5500 ture imi fluctueaza boost ul. M-ai făcut curios sa incerc un F
     
    F33lings apreciază asta.
  19. BooGyBoy

    BooGyBoy 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    EX :Audi A3 8L, 1.9 TDI ASZ , 2001 ~250hp ACC : Seat Leon 1M 1.8 20vt FR
    Eu mi-am rezolvat problema.Am fost la alt tuner : am alt soft , ecu si masina a scos 269 de cai si 382 Nm tot cu 1.5 bar presiune , fara overboost ( de la ginel am plecat cu 248 de cai si cu mentiunea ca nu stie ce are dar masina nu poate mai mult) dar cu aceeasi problema. Cel mai important lucru nu l-am luat in calcul : am montat un actuator turbo de la forge si toate problemele mele s-au rezolvat , merge foarte foarte bine acum. Urmeaza sa ma reintorc la tuner pentru un nou dyno si sa o mai asezam putin dar dupa ce se termina nebunia asta .
     
  20. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Felicitari pentru cifre. Actuatorul l-ai montat inainte sau dupa soft?
    Ce turbina hibrid ai? Cumva bazata pe k04-001? Ai luat-o din tara?

    Daca nu e secret, unde ai facut softul si ce costuri a implicat. Imi poti trimite si pm daca nu vrei sa postezi asta public.
     

Distribuie pagina asta