Salut colegi, Detin un Audi A7 3.0 TDI 2015 272 CP, cod motor CRTD. De ceva timp am observat un tacanit in partea stanga a motorului indiferent ca este motorul rece sau cald), sunetul este la fel ca in ). De asemenea este un TPI = TSB (service buletin) de la Aud: https://www.cars.com/articles/2011-...aTz6pZK6yGYKtkybLvYsQLzV7pgUPXntZBatFS4vSfjPk. Puteti sa imi spuneti va rog daca a mai avut cineva aceeasi problema si cum a fost rezolvata - costuri piese, costuri manopera, etc. ? Multumesc
Salut, la mine face la fel. Am fost la reprezentanța Audi am pornit un alt A7 cu puțini km in bord si făcea la fel.
Salut. Multumesc pentru raspuns. Ideea e ca acum 3 luni nu se auzea tacanitul asta. Unii mai zic ca poate fi de la injectoare (trebuie schimbate oringurile/ saibele). Am fost la mecanic am verificat injectoarele, totul pare in regula. Mecanicul a zis ca e sunet normal dar eu cu siguranta nu am auzit sunetul asta si acum cateva luni.
Când e capota închisă nu se aude tacanitul. Poate acuma câteva luni nu ai băgat tu de seamă. Am mașina de 11 luni si cand am cumpărat-o am auzit tacanitul ăla. Am dat fuga la reprezentanța Audi si am pornit altă mașina să văd dacă e normal sa facă așa si ... surpriza că si aia făcea la fel identic. Nu știu dacă e normal sau nu. Motoarele de 3.0 diesel au probleme cu axele cu came si intinzatorul de lanț. Dar tacanitul asta nu cred să fie de acolo.
Am pus pe google drive filmuletele: https://drive.google.com/open?id=17liM_cdUGKBjbjsNa-ZrpP9s3bdwQNgd Sunt 2 facute acuma ( pe intuneric) si unul facut cand am adus masina in tara ( cel pe zi). Fata de cand am adus masina mie mi se pare sunetul mult mai pronuntat.
@caiac stai linistit săptămâna viitoare ma duc la reprezentanța audi si am sa pornesc mai multe mașini să văd cum sta treaba ca m-ai făcut curios acuma.
Salutare azi am fost la audi si am pornit un a6 si un a7 3.0 TDI .Unul 38.000km si unul 52.000.Amândouă au acel tacanit!Deci cum spunea si colegul toate 3.0 diesel au acel tacanit.
Salut! Multumesc frumos pentru ajutor. Miercuri ma duc la mecanic. Am studiat problema si am discutat cu alti mecanici problema pare ar fi cauzata de oring uri le si saibele de foc de la injector. Le schimb miercuri si revin, sa va spun rezultatul. O seara buna!
Salut. Am fost la mecanic si saibele de foc erau duse. Am schimbat saibele de foc, oring urile cel de sus si de la mijloc plus surubul iar sunetul a disparut. Multumesc frumos pentru ajutor. O zi buna
Salut. Am stat ieri undeva la 2-3 ore. Piesele au costat 150 Ron ( marca Bosch) si manopera 50 ron / per injector.
@caiac pot sa te rog sa faci un filmulet acum dupa ce s-a rezolvat? Sunt curios cum se aude acum comparand cu cel dinainte. Merci mult
Salut, O sa revin cu filmulet zilee astea. Ideea e ca motorul se aude mult mai bine. Asa cum ati spus si voi asa se aud motoarele 3 L doar ca la mine se auzea tacanitul din masina. Cu siguranta conteaza si inregistrarea cum e facuta. Dar acuma sunetul motorului e mult mai ok dupa ce le-am achimbat. Seara buna
Salutare , un astfel de zgomot si vibratii am si eu cand opresc la semafor, de ex, si tin piciorul pe frana in treapta D . Odata ce pun pe treapta N zgomutul se diminueaza si nici vibratiile nu mai sunt ! Altfel, cand masina ruleaza e foarte silentioasa! Bun se aude v6 -le ca un v6 de 3 litri..nu ca un 4 in linie de 2litri. Dar e enervanta vibratia si baraiala aia cand stau cu piciorul pe frana in treapta D , de aceea la fiecare stop la semafor bag in treapta N . O fi aceeasi poveste cu Oring-urile si saibele de foc ?
La fel face si la mine in d cu piciorul pe frana, iar daca o pun in p se diminuiaza zgomotul. Am observat ca este normal, verificand si alte masini.
Nu, nu este normal deloc. Verifica imediat nivelul de ulei din cutie pt.ca riscati sa se defecteze si mecatronicul.