1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. Flo1980

    Flo1980 Bronze Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Franta
    Masina:
    A4 avant 2016
    E vreo 220 euro n Franta, procedura e oarecum noua, cutie aparuta prin 2014 ... probabil ca n Franta au vazut mai multe astia, asta daca nu te blocheaza "les gilets jaunes" :).
     
  2. NicuCnk

    NicuCnk 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a7 2011 3.0 tdi quattro 245cp
    Salut,
    Stii de la ce anume ti-a dat eroarea ? Ai rezolvat-o ?
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    NicuCnk,eu am avut aceeasi eroare si a fost din cauza modulului de comanda al cutiei de viteza.A fost schimbat si facut un upgrade de soft si acum totul merge perfect.Nu stiu cit a costat deoarece totul a fost suportat de catre dealerul de unde am cumparat masina,fiind in garantie.
     
  4. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Am rezolvat-o. 1800 euro reparatia :)))) De atunci am mai facut vreo 4-5000 km cu masina, incepand sa imi apara din ce in ce mai des eroarea. Pana la urma am dus-o in service si am schimbat tot ce se putea schimba ca si consumabil. Am vreo 45-50 000 km de atunci si merge perfect. Azi e mai simplu....au aparut diverse kituri unde se schimba doar piesa defecta. Pe vremea cand am reparat-o eu trebuia sa schimbi tot ca sa primesti garantie
     
  5. Marius2901 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2018
    Locație:
    Panciu
    Masina:
    Audi A6 Ultra Limousine motor 2000 150 cp fabricatie 2015
    Salut,
    Am și eu am aceeași problemă la un A6 C7 2 litri 150 cp din 2015. Spune-mi te rog daca ai reusit sa rezolvi problema și care a fost rezolvarea.

    Sa detaliez un pic: am achiziționat recent un Audi a6 ultra euro 6 din 2015 motor de 2 litri 150 cp cod motor CSUD și întâmpină o problemă care apare sporadic la masina mai ales de când a venit frigul. Mai exact la prima pornire dimineata imi apare in bord "Gearabox malfunction shift to P from N" asta desi masina este in modul parcare. Daca opresc masina, deschid portiera și pornesc din nou aceasta porneste fără probleme dar imi apare mesajul "start&stop function unavailabel ".
    Curiozitatea e ca daca opresc din nou masina si o pornesc din nou dispare și acest mesaj. Mentionez ca in rest masina se comporta perfect, cutia schimba fără probleme și în modul normal,pe sport sau pe sport manual
    Am efectuat o diagnoza cu tester Vag cu un electrician de la reprezentanta Audi și a apărut eroarea pe care incerc sa o atașeze in poza (sper să și reusesc)
    Dacă a mai întâmpinat cineva aceasta problema va rog sa ma ajutati si sa ma îndrumați spre ce am de facut. Mentionez ca masina are 163.000 km la bord. Multumesc
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Marius2901, pe facelift am inteles ca exista in senzor in cutie care se mai strica si creaza probleme. Au facut o rechemare pentru acesta. Verifica la reprezentanta daca masina ta este implicata.
     
  7. Marius2901 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2018
    Locație:
    Panciu
    Masina:
    Audi A6 Ultra Limousine motor 2000 150 cp fabricatie 2015
    Multumesc o sa verific sa vad exact despre acest subiect. De verificat in rest am verificat la reprezentanta și nu apare nimic
     
  8. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Am facut azi schimbul la s-tronic. Am dat baia jos schimbat amandoua filtrele si am scurs si uleiul de pe furtunele ce merg la racitor. Am bagat 5 litri ulei pana la nivel dupaceea am facut operațiunea din elsa cu adus temperatura la 30 grade ,plimbat schimbatorul prin toate pozitiile cate 10 secunde. După asta am mai băgat un litru pt aducere la nivel. Am folosit kit Meyle ,contine 7 litri ulei ,filtru intern,filtru extern cu 2 capace pt filtru pt ca sunt 2 modele și depinde de care ai nevoie,garnitura și șuruburi baie ulei,buson ,șaibe,magneti,oringuri tot ce ai nevoie. Operațiunea se face bineinteles cu jugul de sub cutie demontat și masina susținută pe punctele pt cric laterale. Nu se lasa pe roți pt ca se deformează jugul care tine motorul si cutia.
     
    Ultima editare: 29 Dec 2018
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Esti sigur pe uleiul ala ca e ce trebuie in combinatie cu cel original ramas in instalatie?
     
  10. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Ținând cont de vechimea litrului de ulei ramas care oricum și-a pierdut proprietățile. Chiar dacă băgam Audi original tot nu se pupau. Macar uleiul Meyle are culoarea apropiata cu cel dinainte galbui spre transparent, chiar daca nu conteaza culoarea. Am cumparat pe original tot pt un s-tronic si era verde. Deci nici audi nu prea respecta uleiurile. Original pt s-tronic poate fi transparent sau verde acelasi cod in etka depinde de unde il cumperi. Meyle face kit-uri pt toate automatele mărcilor de top, kit-uri complete cu absolut tot ce ai nevoie. Acum vb aia niciodată nu stii ce bagi. Eu il schimb la 40000 km.
     
  11. NEAMTZU

    NEAMTZU 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Bochum
    Masina:
    Audi A6.3TDI-CRTD.quattro/272. Audi A4. 2Li-ALT.131
    Salut..In dec 2018 a fost schimbata pompa de apa pe garantie si de atunci cutia schimba treptele in mod Comfort,Auto ca si in Eficiency..maxim 2000 de ture la toate treptele,merg cu 900 de turatii in treapta 7 cu 65km..Sunt nemultumit si vreau sa stiu dac pot vedea la ce data a fost facut ultimul UPdate, ptr ca banuiesc,mecanicii de la service sa ii fi modificat ceva la soft-ul curtiei desi eu nu mi-am dat acordul ptr a se face ceva Update...Masina are rechemare in service ptr a se face Update la softul motorului ptr emisi. Rechemare pe care am refuzat-o cu semnatura. Multumesc
     
  12. Radu Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320 hp Tiptronic 2016
    Si eu sunt interesat daca se poate da un "downgrade" la software-ul cutiei, deoarece dupa ce de buna voie am vrut sa am ultimul update la software la motor si la cutie, schimba prea devreme si sta subturata mai mereu, nefiind pe stilul meu de condus, inainte de update fiind mult mai "pe placul meu". Daca aveti vreun sfat, e bine primit (update ul a fost facut la reprezentanta Cardinal din Constanta)
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Tine-o mereu pe sport.
     
  14. Radu Iordache 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 BiTdi 320 hp Tiptronic 2016
    Asta oricum fac mai mereu sau sa merg pe manual. Dar totusi ma intereseaza si atunci cand o tin pe Auto sa fie mai “sportiva”, cum era inainte de acest update cand schimba totusi peste 2000 ture. Multumesc pentru raspuns oricum ;)
     
    Danyelnr1 apreciază asta.
  15. D@ni3l

    D@ni3l 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7.5 2016 Avant 2.0 Ultra 190 CP
    O intrebare pentru cei ce cunosc mai in detaliu cutia s-tronic de pe modelele FL Ultra: cele 3 valve se mai jos sunt angrenate in vreun fel de uleiul cutiei ?
    Foarte rar la plecarea de pe loc am un soc ca si cand ambreiajul ar cupla dintr-o data si nu progresiv, desi o las sa plece singura, fara acceleratie, fara auto hold activ. In TSB-ul fabrici se recomanda recalibrarea valvelor N215 si N216, lucru facut cu vcds-ul cu succes (clutch valve calibration+distance sensor calibration).
    Dupa recalibrare comportamentul a fost ok dar din cand in cand mai o apuca. Nu am putut sa identific un tipar.

    Mai am 15.000 km pana la schimbul uleiului dar parca l-as schimba acum. Cei 15.000 probabil ca ii voi face in urmatoarele 8-10 luni.
     
    Ultima editare: 20 Ian 2019
  16. MarioD

    MarioD 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 1997 diesel 2010
    Buna seara, de curand mi-am achizitionat un audi A6, 3000 diesel, din 2012, si am ceva probleme la cutia de viteze
    Imi apare Gearbox maldrving, un semnul exclamarii incercuit de o roata dintata. Imi da suturi cand plec de pe loc, nu mereu , dar imi da.
    Astazi am fost la tester, si am urmatoarele erori, le voi posta aici.
    Mecanicul de acolo mi-a zis ca banuieste ca este ambriajul dus, sau mecatronicul. Trebuie data cutia jos pentru a observa care este problema.
    Postez aici, pentru ca am vazut ca multi dintre voi va pricepeti, si as vrea sa aud si alta opinie.
    Eu sunt paralel cu mecanica... Masina dupa ce o opresc un minut, isi revine.
    Seara buna

    N435_8R_34_0B5_20_0408_21_00021 3

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0002

    P17D400: Valve 3 in partial transmission 1 mechanical malfunction

    N439_8R_34_0B5_19_0408_21_00021 4

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0002

    P17D500: Valve 3 in partial transmission 2 mechanical malfunction

    E53_8K_96_____1_0906_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0042

    VAG00914: Rear left window lift switch, driver side

    E107_8K_96_____1_0906_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0052

    VAG02110: Window regulator switch

    M81_4G_94_____1_0210_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0046

    VAG03193: Right rear turn signal bulb 2

    V155_4H_55_____1_1108_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0046

    VAG02616: Unlocking fuel tank cap

    V155_4H_55_____2_1108_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0046

    VAG02615: Locking fuel tank cap

    V240_4G_87_____1_1109_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0008

    B10D221: Right B-pillar/footwell shut-off flap motor Lower limit not reached

    E265_4G_87_____1_1109_21_00021

    Unauthorized

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0028

    B10C707: Button in operating unit mechanical malfunction

    V316_4G_87_____2_1109_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0028

    B10D421: Right rear upper body vent motor Lower limit not reached

    0028

    B10D422: Right rear upper body vent motor Upper limit exceeded

    E221_4H_94_____1_1008_21_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0016

    VAG02071: Local data bus

    SYS_4G_J533_X_5_0310_21_ant_gen_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0019

    U010000: Lost Communication with ECM/PCM

    J431_4H_94_____1_0309_21_Reisemodus_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    0055

    C108000: Left-/right hand driving switch-over active

    J794_8X_91_____1_1109_21_RMC_Taste_klemmt_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    005F

    VAG02244: Button in control head jammed

    SYS_8X_91_____1_1109_21_RMC_SVM_pruefen_00021

    Error list:

    Control unit address

    Error

    005F

    VAG03276: Checking software version management



    Function tests
     
    Ultima editare: 21 Ian 2019
  17. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    MarioD, ca un sfat: incearca sa postezi log-uri facute cu VCDS, in limba engleza.
    Cat despre eroare, se pare ca este vorba despre cele doua electrovalve care comanda ambreiajele. Ori ele au probleme (desi este cam greu sa se defecteze deodata), ori sunt probleme cu presiunea, ori cu ambreiajele...
     
  18. MarioD

    MarioD 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2015
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A5 1997 diesel 2010
    Multumesc pt raspuns, eu am dat copy paste din pdf-ul care l am primit de la mecanic, scuze.
     
  19. Dragos2195 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 140 CP model 2010 facelift
    Salutare! Eu am avut o problema asemanatoare la un Audi A7 2012 3.0 tdi s-tronic. Pleca in suturi de pe loc si cand trecea din treapta 3 in 2 iar sut. Problema a fost ambreiajul, dar eu nu am avut erori deloc.
     
  20. George_TGC

    George_TGC 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2018
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI 177CP 2013
    Simt miros de ambreiaj ars in timpul mersului, de 2 saptamani, dar dispare in cateva minute. Uleiul a fost schimbat in urma cu 20.000 km la cutie. Sa apelez la un cunoscator ?

    A6 C7 2013 2.0 TDI Multitronic (200.000 km)
     

Distribuie pagina asta