1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Asta cu diesel gate care îți strica ambreiajul e o prostie. Dyno am făcut eu înainte și după resoftare și mașina are valori puțin peste ce declara fabrica, dar e o chestie valabila la toate VAG-urile. Am si eu probleme cu plecatul în șuturi după ce se încălzește puțin motorul, dar sunt sigur ca e ori volanta (deși nu da alte semne) ori disc tocit sau placa defecta. Eu am mai pățit din astea la B6 când după ce am stat pe Valea Prahovei 2h a început sa facă la fel, dar acolo problema era un disc prea subțire făcut de Atix. Și-a revenit când am pus un disc mai gros. Era reglajul plăcii dus la maxim, vorbind aici de cele LUK. La Sachs nu e cu autoreglaj.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Corect, placa presiune/ambreiaj, astea sunt semne specifice, s-a mai discutat de n ori despre treaba asta. Si daca masina are km multi luati tot kit-ul ambreiaj+volant ca sa nu umblati de 2 ori acolo. Nu exista rezolvare cu schimbat lichid frana sau mai stiu eu ce, si nici nu este o cheltuiala mare un kit de volant/ambreiaj, cand dau semne se schimba si aia e.
     
    smurff apreciază asta.
  3. hover2008 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 2.0,2010
    Salutare !
    Am schimbat la A4 B8 CAGA 6tr.manual disc,placa, rulment presiune din cauza faptului ca atunci cand calcam ambreiajul se auzea un rontait.Ridici piciorul de pe pedala si e liniste totala.
    Toata lumea spunea ca rulmentul e problema.La demontare s-a constatat ca rulmentul nu arata prea bine si am hotarat sa pun tot kitul de ambreiaj Sachs.
    Au studiat volanta si au zis ca nu are decat un mic mic joc si am lasat-o pe masina.Precizez ca masina intra usor in viteza,nu patina,mergea bine,singura problema era acel zgomot la apasarea pedalei de ambreiaj.
    Dupa montare am zis ca innebunesc, acelasi zgomot,un pic mai atenuat.
    Am schimbat si uleiul in cutie dupa si nimic.
    Ce sa ii fac,de la ce sa fie,ca deja ma inebuneste situatia ?
     
    Paul Dan apreciază asta.
  4. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Oare ce ti-a ramas de schimbat? Schimba volanta si ai sa scapi de zgomot..
     
    hover2008 apreciază asta.
  5. hover2008 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 2.0,2010
    Multumesc Cosmin.
    Citind pe forum deja ma gandeam sa nu fie rulment prin cutie,insa nu se pupa nici cu asta ca nu am alte simptome/zgomote in treptele de viteza.
    Cum de nu si-au dat seama mecanicii ca e si aia de schimbat oare ?
     
  6. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Daca tot ai umblat acolo, de ce nu ai schimbat si placa....
     
    hover2008 apreciază asta.
  7. hover2008 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B8 2.0,2010
    Ptr ca mecanicii au zis ca e buna........
     
  8. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    hover2008 am avut probleme cu rulmentul de presiune, fara nici o alta manifestare...Intr-o dimineata nu a mai intrat in viteza...dar am schimbat totul, inclusiv piesele furca, bolt ... etc. si acum nu mai am nici o problema. Vizual nu se poate stabili ca volanta este buna...probabil trebuie sa schimbi mecanicul...!
     
    Ultima editare: 1 Feb 2019
    hover2008 și smurff apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Majoritatea mecanicilor dau verdictul volantei dupa jocul acesteia.

    Obligatoriu cand dai cutia jos inlocuiesti kit-ul de ambreiaj complet + volanta.

    Daca vrei sa platesti iar 5-600 ron manopera, schimbi doar kit-ul de ambreiaj si cand vezi ca problema nu s-a rezolvat, te intorci la service sa pierzi alt timp si alti bani ca sa inlocuiesti si volanta.
     
    hover2008 și dreiutz apreciază asta.
  10. Miron Dragos Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0TDI (CAGA) Multitronic
    Bună ziua,
    Caut să achiziționez o volantă nouă pentru un A4 B8 CAGA multitronic din 2010 și nu stiu care din cele doua variante pe care le găsesc este cea noua si care este cea veche(retrasă).
    Cele două produse sunt SACHS 2295 000 325 și SACHS 2295 000 718.
    Dacă cineva are această informație vă rog să mă ajutați.
    Mulțumesc.
     
  11. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Miron Dragos Andrei apreciază asta.
  12. Badele adrian

    Badele adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Rast
    Masina:
    Audi a4 b8
    Salut, numele meu este Adrian și sunt posesorul unui audi A4 b8 2009, motor 2.0 TDI 170cp quattro
    Ieri am comandat tot kitul de ambreiaj : volanta, placa, disc, rulment + ulei in cutie și schimbul la lichidul de frâna. După ce au demontat ambreiajul vechi la care nici nu sau uitat pentru ca știau ca nu este bun și erau siguri pe ei sau apucat sa monteze noul kit cu tot cu volanta, după montaj fără absolut nici o proba, un montaj făcut de zor, au asamblat toată masina și când sa o pornească au constatat ca pedala de ambreiaj nu se călca. Pedala este tare parca ar fi de frâna când este călcată cu motorul oprit, mi au cerut 600 lei pe manopera și acum zic ca ar fi re vina Chitul ca nu se potrivește volanta cu kitul de ambreiaj și sa o facă îmi cer alți 600 lei. Ce sa fac sau ce are masina, dacă ma puteți ajuta cu informații, ma scuzați dacă am gresit la scris, este cam târziu, multumesc!
    Volanta este luk și Chitul era sachs când am dat comanda de piese operatorul a zis ca asa este pe masina adevarul ca la demontare asa am găsit!
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă citeai înainte pe aici ai fi văzut ca merg doar în pereche. LUK cu LUK și Sachs cu Sachs. Nu ai ce face decât sa dia jos și sa iei kit de ambreiaj LUK. Când nu te pricepi, mai bine lași service-ul sa comande piese pentru ca ei își asuma responsabilitatea.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
    MRR apreciază asta.
  14. Sina

    Sina 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2019
    Locație:
    Wurzburg
    Masina:
    Audi a4, 2013 2.0 TDI 143cp
    salut, si eu am aceiasi problema, doar ca la mine trepideaza si "la rece" iar ambreajul cupleaza cand pedala este aproape sus
     
  15. audia4negru

    audia4negru 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4B8 FL, CJCD 150CP, 2014
    Salut, eu merg in continuare cu masina fara sa umblu la ambreiaj, de atunci am 2 drumuri de Germania si un drum de Franta.
    Am invatat un singur lucru din 2009(primul audi) pana azi:
    -sa nu schimb piese daca doar cred ca este piesa! (calitatea pieselor noi este proasta iar calitatea mecanicilor si mai proasta)
     
    smurff apreciază asta.
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am rezolvat problema. Am înlocuit complet kitul+ volanta din dorința de a nu mai umbla prea curând acolo. Volanta nu prezintă nimic diferit fata de cea noua. Problema era data de reglajul plăcii dus la maxim din cauza discului tocit și nu mai aveam suficient control sa îl pot patina la plecare.
    Am schimbat și simering priza și palier fiindcă îmi curgea și ulei de la motor și de la cutie, și asta la 140mii km.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  17. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Salutare,

    In mare parte am cam citit ce ati scris p-aici, acum o sa va intreb si eu niste chestii. De la treapta 4 in sus imi patineaza ambreiajul daca bag piciorul in ea deci e clar ca trebuie schimbat kit-ul. Mai si trepideaza la plecarea de pe loc dar recunosc ca poate e si vina "utilizatorului" :) daca turez bine e ok

    Intrebarea mea ar fi dspre volanta, care este zgomotul unei volante stricate ? (masina are 95.000 km si ambreiajul patineaza de vreo 4.000 km) cand schimb treptele aud un zgomot mai ciudat p-acolo pe jos, nu chiar metalic, ca un fluierat

    Tocmai ce rezolvasem problema consumului de ulei si acum vad ca o iau de la capat cu altele, vad ca exista deja piese rectificate si pe partea asta .... o minunatie de masina :(
     
  18. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    @Catalin Ragea dupa ce am citit tot postul la tine e clar kit-ul de ambreiaj(patinare viteze superioare) si eventual rulmentul de presiune(trepidat la plecarea de pe loc). Asta e minim. Se recomanda totusi schimbare in tandem cu volanta plus cele 3 piese reproiectate. Am inteles ca de la modelele din 2011 ar fi remediata problema la cele 3 piese(corectati daca gresesc), nu stiu la mine (facelift 2013) daca o sa le schimb si alea, cu toate ca nu sunt scumpe. Volanta, la mine, ma omoara ca e 4000 roni :( Verifica si de lichid de frana sub pedala ambreiaj - pompa ambreiaj cu probleme . Spor.
     
  19. sorinel 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a4 cjcb 2014
    Nu mai controla nimic: schimba tot ambreiajul plus volanta. Mai intai desfaci, vezi ce marca este, cumperi totul la fel si mergi la reprezentanta sau la mecanici adevarati. Da, este o MINUNATIE de masina daca ii pui piese originale si ai grija de ea fara sa o duci la mecanici care repara pe bordura. Masina ai luat-o de noua ? Daca nu, astea sunt costuri obligatoriu asumate.
     
  20. Catalin Ragea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1.8 TFSI, 2010
    Asa o sa fac, schimb cu tot cu volanta, o sa merg la cel care mi-a rezolvat-o cu consumul de ulei.

    Nu o am de noua, am luat-o la 63.000, la 77.000 am rezolvat cu segmentarea, acum are 95.000

    Acum ma apuc iar de citit pentru ca sa notez care sunt cele 3 piese rectificate, ca sa le schimb si p-alea
     

Distribuie pagina asta