1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    Oare este cineva capabil la noi in tara sa contruiasca asa ceva? Pentru cine nu si-a dat seama, aceasta piesa intermediara, are rolul de a prelua flow-ul de motorina din pompa de inalta, a-l filtra inainte de a ajunge la regulatorul care o trimite in pistonul care face presiune si trimite motorina in rampa de injectie-injectoare.
    In felul acesta, chiar daca rola s-ar intoarce si ar produce span/pilitura, aceasta ar fi retinuta in filtru si n-ar mai contamina tot sistemul de injectie, rampa, injectoare. Se strica pompa, o schimbi doar pe ea impreuna cu filtru si asta e tot.
     
    Reviver, Ciprian.Mod și asusx51r apreciază asta.
  2. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Pai din ce vad piesa se monteaza pe cp4, regulatorul si furtunele de tur/retur prin ea. Doar ca practic nu rezolva nimic, rola cand se rasuceste si face span il trimite direct in rampa. Teoretic inainte de rampa ar trebui un filtru, doar ca la 1800-2000b+ este imposibil de filtrat. Spanul apare in interiorul pompei, dupa regulatorul de presiune, faptul ca se poate observa atunci cand se scoate regulatorul este pt ca mereu ramane motorina in pompa.
     
  3. DeViAnS

    DeViAnS Gold Member

    Înscris:
    15 Sep 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4, CGLC, 2013 - Quattro
    @Clauu, bypass-ul respectiv blochează flow-ul motorinei care vine dinspre rola producătoare de span. Astfel, in regulator si mai departe in pistonul care face presiune spre rampa, ajunge doar motorina curata pe care i-o dai direct din filtru. Daca rola se intoarce si produce span, motorina contaminata se duce doar pe retur, unde poti monta un filtru suplimentar sa o rețină in drumul ei spre rezervor.
     
  4. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Solutia exista pe masina ta deja. Monteaza regulatorul ala de presiune ca sa reduci la 0.5bar pe intrare si ai rezolvat problema.
    Am studiat cu @kng_bv problema si suntem siguri de solutie. Ziceai ca l-ai comandat in china. A venit si "caldura". De ce nu il pui sus?
     
  5. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Confirm retrofitul la CP 3. Nu aveam nicio problema. In urma părerilor de pe forum am vrut sa fiu in siguranță.

    Kitul de la Mac iar lucrarea executata personal. Sunetul și eventuala dauna au fost eliminate.

    In schimb menționez un consum crescut de carburant și un trepidat al motorului după 3000 de ture ceea ce nu mă lăsa să cresc in viteza. Știți cumva ce ar putea fi ? Nu am nicio eroare pe VCDS. Va rog daca aveți vreo idee ce ar putea fi ?
     
    DeViAnS apreciază asta.
  6. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Fara diagnoza si loguri detaliate nu ai cum sa-ti dai seama. Vezi ca ai in vcds procedura de adaptare electrovalva relief, incearca asta.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  7. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010

    Posibil sa nu fie pusă bine distributia.
     
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    De regula masina cu cp3 are un consum putin inferior, testat de mai multi clienti .
    Fa un log pe treapta 4 de la 1500rpm la 4500rpm cu urmatoarele:
    engine speed, high fuel pressure actual si specified , fuel metering valve sau quantity control measuring valve
    Doar astea 4. Trimiti pe mail la mac@racingparts.ro si vedem cum stau lucrurile.
     
  9. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    salut!
    la motoarele euro 6 CNHA 190 cp, mai sunt probleme cu pompa de inalta presiune?
    multumesc!
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Teoretic da, dar inca nu au fost cazuri, desi s-au depasit si 400.000 km.
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Celor care inca mai cred ca pompele CP4.2 nu au probleme, le recomand sa vizioneze acest videoclip:

    si un filmulet cu diferentele constructive dintre CP3 si CP4:
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Toate pompele CP4 sunt praf si pulbere. La un moment va lasa cand va e lumea mai draga si cum va e norocul. Nu s-a remediat nimic, pe nici un model din grupul VAG, referitor la aceasta problema.
     
  13. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    O situatie foarte neplacuta pentru niste masini atat de scumpe, asta e, o sa ma apuc sa bag ulei 2T.
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nici 2T-ul nu te scapa de problema
     
  15. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Asa am luat eu Q5, CP4.2 cu span , pompa gripata complet si injectoarele distruse.
     
  16. Dragos florea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2018
    Locație:
    Italia / Slobozia
    Masina:
    Audi A4 B8 CAGA
    Un cod pentru regulator pompa cp3?
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Bosch: 0928400643.
     
  18. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Stimati colegi, ma confrunt deja de 2 luni cu urmatoarea problema la un Audi A6 2014, 2.0 TDI 190 cai..masina a intrat in limp pe autostrada si de atunci nu mai vrea sa porneasca. Eroarea care aparea era P0087 Fuel Rail/System Pressure: Too Low si sub nici o forma nu a mai vrut sa porneasca...decat ca tot invarte in gol.

    Motivul pentru care scriu acest mesaj este sa enumar (aproximativ) ceea ce s-a incercat pe masina fara rezultat pana in momentul de fata si poate, din experienta voastra imi puteti da anumite sfaturi pe care le pot discuta mai departe. Masina a stat 1 luna si ceva intr-un service autorizat (unde s-au incercat cele descrise mai jos) si de 2 saptamani e in service la Audi unde nu cred ca au facut nimic..de fiecare data primesc acelasi raspuns: "Nu i-am dat de capat".....sincer deja parca toti sunt ori diletanti ori neseriosi.

    Ce s-a facut pana acum in service autorizat:
    - verificat instalatia si pompa - nici urma de acel renumit span.
    - pompa de inalte data jos, si testata separat - nu apar erori.
    - pompa de inalte inlocuita cu una din dezmembrari (cu tot cu senzori)
    - pompa de inalte inlocuita cu una noua (cu tot cu senzori)
    - pompa din rezervor inlocuita
    - filtru de motorina schimbat
    - rampa de presiune inlocuita (inclusiv senzori)
    - regulatorii schimbati
    - schimbat ECU !!!!(activat la Audi)
    - etc...

    Dupa toate aceste inlocuiri, masina face in continuare la fel, la pornire toata motorina e data de pompa inapoi pe retur...

    Daca nu am descris foarte tehnic pasii imi cer scuze, nu sunt in domeniu, doar ca dupa atatea incercari deja e chiar frustrant si chiar nu stiu incotro sa ma indrept cu investigatia. Multumesc mult pentru rabdare.
     
  19. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @vladone Siguranta pompei din rezervor a fost verificata inainte de a schimba toate piesele enumerate?
     
    Dumy69 apreciază asta.
  20. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Este foarte usor de diagnosticat masina de care spui ... chiar foarte usor. Nu inteleg cum o reprezentanta Audi nu are un tehnician capabil sa faca o diagnoza competenta si doar schimba piese la ghici. In fine.. O sa incerc sa descriu aici strategia de start asa cum o face ECU motor, in asa fel sa o intelegeti si domniile voastre. Sa presupunem ca softul din ECU motor nu este alterat si ca instalatia de alimentare de joasa presiune cu motorina este amorsata, actionam starterul (dam la cheie). ECU actioneaza un releu ce comanda starterul, iar acesta invirte motorul cu aproximativ 200 - 250 RPM.
    Atunci ECU primeste semnale de la senzorii de pe arbore, respectiv axa cu came. Daca " vede " aceste semnale sincronizate, adica distributia este la punct trimite comanda in pompa de motorina din rezervor si mai trimite semnale ce comanda cele doua electrovalve care gestioneaza sistemul de inalta presiune (rampa comuna).
    Buun, pana aici toate bune si ar trebui ca presiunea in rampa sa inceapa sa creasca. In momentul care atinge o valoare de minim 200 de Bari ECU (daca vede in continuare in regula toate semnalele de mai sus si sunt corelate corect intre ele ), atunci trimite impulsuri modulate catre injectoare, iar acestea se deschid si incep sa pulverizeze motorina in camera de ardere. In acel moment motorul ar trebui sa porneasca.
    Toate descrise mai sus se intampla in cateva secunde, iar procedura este ceva mai complicata, eu am simplificat descrierea mai pe intelesul romanului, consider ca nu toata lumea are cunostinte tehnice avansate.
    Lipsa oricarui senzor sau semnal de la senzori (oricarui din senzorii de pe motor) ar trebui sa genereze imediat erori la diagnoza pe care tehnicianul de service sa stie sa le interpreteze si sa actioneze in contextul lor. Deci ... cum spuneam ... este simplu.
    Multa bafta va doresc si-mi cer scuze daca v-am plictisit.
     
    airden, ilky, MajeStik și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta