Salutare. Am si eu o problema cu masina mea . ( audi q7 2007, 3.0 tdi, 211cp. Ieri in mers a inceput sa palpaie semnul acela de bujie incandescenta.( sarma spiralata) Opresc masina si..nu mai iese cheia. Nu se mai inchide din telecomanda, decat manual. Dar de deschis merge din telecomanda cheii. Stopurile de pe spate raman aprinse ca si cum ar fi apasata pedala de frana.( asta numai cu contactul pus si in mers.) Mentionez ca am bateria cam slaba, imi arata ca ar avea 12.2 v cu motor oprit si 13.8 cu motor pornit. A pus un amic de-al meu testerul si imi da : 1, senzor maneta de viteze. 2. senzor pedala frana. 3. management baterie. Aveti idee ce sa fie ? Chiar sa se defecteze toate odata? Va multumesc anticipat. Cu stima Cornel M .
Este o problema pe sistemul electric si pot fi zeci de cauze. Mergi la electrician auto. Adica trebuie sa mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
Nucugheri, salutare. Se poate ca din cauza senzorului acela de la frana sa nu functioneze cele enumerate de mine ? Ce naiba sa nu mai iasa cheia din contact, stopuri frana permanent aprinse, nu mai inchide masina din cheie, pilot automat nu mai functioneaza. Prea mi se pare ca au ,, cazut " toate deodata. Marti am programare la service sa-i schimb de moment switch-ul de la pedala frana. Multumesc frumos pentru raspunsuri. O sa revin cu o postare dupa .
Salutare. Asa cum am promis , am revenit si cu rezolvarea cazului meu de mai sus. Schimbat senzor pedala frana , sters erori si acum masina mea functioneaza perfect. Pret senzor 35 euro +manopera +diagnoza = 88 euro.( In Spania ) Sa auzim numai de bine.
Salut, Astăzi cautam în tabloul de siguranțe de lângă volan o posibilă siguranță arsă de la priza din față pentru ca nu mai funcționează și am scos ceva mai multe siguranțe (pentru a le verifica) deoarece cele menționate în schema de pe capac erau bune. După, am văzut că martorul ESP mi-a rămas aprins iar mașina nu dă nicio eroare legată de acesta. Știe cineva de ce a rămas aprins și nu-l mai pot stinge ? Nu știu dacă sistemul funcționează sau nu, cert este că am o problemă.
Nu stie nimeni. Faci diagnoza unde ti se spune ce sa remediezi. Poate trebuie sters martorul cu VCDS-ul. Data viitoare nu te mai baga la ceva care te depaseste. De asta exista oameni specializati adica electricieni auto si nu trebuie ca noi sa stim tot si sa ne facem mai mult rau. Bafta.