1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consum de ulei - Presiune Ulei si Verificare nivel Ulei Motor DIESEL la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de claudiu24, 11 Ian 2009.

  1. Radu_Audi_A5 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2012, CGLC, TDI, 177 cai
    Dar pana acum este cineva caruia i s-a stricat motorul din aceasta cauza ?

    Zi faina !
     
  2. Lamael 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Allroad 2013
    Buna seara! Are cineva o poza cu pozitia senzorului de presiune inainte de mutare? Multumesc!
     
  3. Vio1985 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 quattro 2000 2008
    Salutare,
    Cu aceiași probleme mă confrunt si eu: nu pot sa vad nivelul uleiului. Model 2008 automat nu are joia. Cine mă poate sfătui ce pot face pentru ca de 2 luni mă chinui prin service.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se vede ca nu cititi nimic. Nu ai citit nimic din acest topic. Ca si membru nou inscris ai obligatia sa citesti fara sa intrebi nimic mult timp de acum incolo. Ai dop si poti masura in service cu joja de service sau iti cumperi joja normala. Ai fost la cei mai prosti si sigur nu ai fost in reprezentanta pentru ca orice reprezentanta Audi are joja service.
     
    Vio1985 apreciază asta.
  5. Vio1985 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a4 quattro 2000 2008
    Mulțumesc.
     
  6. an6r21

    an6r21 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 - 2.0 TDI 177HP 2013
    o.5l, nu 1l/1000km
     
    Vio1985 apreciază asta.
  7. popradu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2016
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 1.8 TFSI CDHA, 2010
    Eu la CDHA mi-am cumparat joja, nu sunt sigur dar cred ca e de Q5. Nu are nici un cod pe ea, dar tin minte ca atunci cand am comandat-o, am comandat dupa un cod de joja de Q5.

    Daca consuma 1 litru sau 500 ml la 1000 km acel motor este DEFECT. E o porcarie ce scrie in carte. De ce ? Pentru ca dupa reparatie, motorul meu consuma maxim 500 ml la schimb, asa cum e normal, asa cum ar fi normal sa scrie si in carte.
     
    smurff apreciază asta.
  8. an6r21

    an6r21 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 - 2.0 TDI 177HP 2013
    Pur si simplu, asa scrie in carte.
    Eu am ~190.000km - cod motor CGLC si am consumul la un schimb (15.000km) 5W-30 - Castrol Longlife - cam 250ml dar na..
    Oricum, stiam ca benzinarele consuma destul de mult.
     
  9. Alex Oshanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2019
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 b8 2014
    Salutare, am un audi a4 b8 din 2013 commonrail 2.0 tdi 177cp si de ceva vreme mi se aprinde senzorul de presiune de ulei. Mentionez ca am schimbat senzorul de presiune, senzorul din baie, am reglat tensiunea in alternator ca imi incarca foarte tare si tot se aprinde. Mai nou am gasit o eroare in egr care arata temperatura de -270 grade va rog sa ma ajutati cu un sfat deoarece reprezentanta nu a gasit nicio eroare mecanica sau electronica!
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Temperatura in egr? sau dpf?
    Ai codul de eroare?
     
  11. Alex Oshanu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2019
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi a4 b8 2014
    Salut,
    Temperatura aia este in EGR. Nu am notat codul de eroare din pacate.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti iti spun doar atat: cine ti-a facut diagnoza aia este praf. In primul rand mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici si la care tu nu ai fost. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Sunt in Bucuresti colegi cae te pot ajuta pentru diagnoza asa cum trebuie.
     
  13. tira 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8 Avant, CGLC,2013
    Salut,
    Am si eu problema la A4 B8 an 2013 tip motor CGLC problema cu presiunea ne ulei si mesajul "Switch off engine Oil pressure to low".
    Eu prima data am crezut ca este senzorul de presiune ulei de vina pentru ca era tras un fir în plus de la fostul proprietar sa nu apara problema.
    Am schimbat senzorul dar problema a persistat si eroarea tot a aparut.
    La un final am demontat pompa de ulei ca să o schimbam cu una noua. Când am primit pompa noua (cea mica de pe ansamblul cel mare) am constatat ca pompa de ulei cea veche ce era montata pe masina nu era ceea ce trebuia sa fie pentru aceasta varianta de B8 facelift.
    Cu noroc am scapat fara sa se strice motorul.
    Totalul reparatiei a fost 1350 lei si anume pompa de ulei Febi ~500 lei, senzorul ~ 100 lei si un suport de motor ~ 390 lei iar restul manopera.
    Problema era ca la baie unde este hexagonul de 6/8 (deja moodificat) parca este un orificiu de urcare/presiune ulei si pompa veche acoperea aprox 70% din acest orificiu.
    Azi am primit masina din service si inca este sub lupa sa vedem cum se comporta.

    Mai jos sunt poze
    1 poza cu orificiul acoperit
    2 poza cu pompa ce a fost pe masina cea defecta
    3 poza cu pomapa montata azi cea buna
     
  14. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Arborii de echilibrare din poza 1 nu par de la un audi an 2013
     
  15. tira 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8 Avant, CGLC,2013
    Salut,
    Sigur este de pe masina mea eu am facut poza si am fost acolo cand au demontat pompa.
    Ce a fost facut de vechiul proprietar este tija de hexagon in 2 trepte.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta cu presiunea nu are nici o legatura cu pompa de ulei. Este bine ca ai primit o pompa de ulei reconstruita (cu imbus construit in 2 trepte) dar repet, citeste topicul pentru ca problema ta nu are nici o legatura cu pompa de ulei.
    Ce ai incercuit tu este un sistem de fixare si este normal ca pompa aia mica sa il acopere complet. Sunt praf mecanicii la care ai fost daca nu stiu asta. Cand va reparati masinile mergeti la cineva competent nu la toti prostii
    Ne repetam aiurea si inutil cu aceleasi raspunsuri dar voi nu cititi nimic, din pacate. Oricum despre pompa de ulei exista topic dedicat care chiar daca este inchis ai toate explicatiile detaliate in acel topic si nu trebuia sa deschizi aici acest subiect.
    Nu in ultimul rand ai cumparat cea mai proasta pompa de ulei adica mizeria aia de FEBI si trebuia sa cumperi doar originala obligatoriu.
     
    robertosandu și marius uba apreciază asta.
  17. tira 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8 Avant, CGLC,2013
    Mersi Cristi pentru informatii si am citit toate comentariile din acest topic. Eu doar am vrut sa impart ce am gasit.
    In legatura cu sistemul de fixare am facut eu cercul mai mare, din pacate. Langa sistemul de fixare este o gaura mai mica aia a fost acoperit cand s-a montat pompa. Momentan cand ajunge motorul la 90 grade nu mai apare mesajul cu presiune redusa de ulei eu sper ca aceasta a fost problema la mine.
    In legatura cu service-ul am fost la firma serioasa nu la orice mecanic de la coltul strazi dar nu am de unde sa stiu daca mecanicii sunt priceputi sau nu. :(
     
  18. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Fata de CR-urile mai vechi pompa de ulei de FL are doua supape: una cu cu bila și arc (supra-presiune) identica si la motoarele precedente si inca una cu cilindru si arc (presiune la cerere).
    Acel canal de ulei pe care l-ai gasit obturat deschide supapa 2 care face legatura intre sorbul pompei și parte de refulare spre motor. Reduce presiunea in anumite conditii. Nu stiu valori exacte pentru ca nu am găsit niciun SSP care sa ma lamureasca. La motoarele de 3.0 aceasta este comandata electronic (pressure on demand valve). Nu are nici o influenta asupra presiunii uleiului la ralanti.
    Am facut si eu printre altele teste cu acest canal obturat-neobturat. N-are nici o influenta. Oricum problema nu-i de la pompa.
    Problema este in chiulasa, naiba stie unde insa nu la tachetii hidraulici. Au fost inlocuiti de un coleg de pe forum si nu a rezolvat problema.
    Tu acum ai presiune pentru ca uleiul este proaspat. Nu vreau sa te dezamagesc insa dupa ~1000km, mers pe autostrada, temperatura ulei 104 grade... se schimba situatia. Sau cand o apuca o regenerare la semafor.
     
    cata181 apreciază asta.
  19. tira 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    satu mare
    Masina:
    A4 B8 Avant, CGLC,2013
    Salut
    Momentan asa se pare ca la mine asta era problema. Am uitat sa mentionez ca cu pompa veche a doua poza cand s-a masurat presiunea era 0.4, 0.5 bari fata de 0.8 asa mi-au spus mecanicii. O sa vedem mai incolo cum se comporta.
     
  20. biju2000

    biju2000 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 8.5 Allroad, S-Tronic, 2.0 TDI 177CP, CGLC, 2014
    Problema este aceeasi la toate CGLC fabricate pana in 2014. Nu exista diferente.
     
    cata181 apreciază asta.

Distribuie pagina asta