1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ASR - EDS - ESP la A4 B5 - montare ulterioara - ce implica - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Samy., 26 Mai 2010.

  1. Eugen_piano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Rover 200, 1.4L 16V, 103CP, benzina, 1999
    Salutare grup. Daca cineva cu experienta pe ABS Bosch 5.3 poate sa imi confirme pinout-ul la mufa.
    ma intereseaza pentru varianta ABS simpla sau ABS cu EDL. mersi frumos.

    Functie/PIN

    impamantare 16
    power permanent 17
    power permanent 18
    impamantare 19

    senzor right rear 1
    senzor right rear 2
    senzor right front 4
    senzor right front 5
    senzor left front 6
    senzor left front 7
    senzor left rear 8
    senzor left rear 9
    tester K line 11
    tester L line 12
    brake switch 14
    power (de la cheie; on switch) 15
    martor EBD 20
    martor ABS 21
    comunicare ECU 25
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eugen ca sa nu iti fie sterse mesajele te rog ca de urgenta, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  3. Eugen_piano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Rover 200, 1.4L 16V, 103CP, benzina, 1999
    mersi. ma uit acum peste profil. nu am Audi, ci Rover 200/25, unde sistemul de franare este tot pe Bosch 5.3 cu EBD (electronic brakeforce distribution, zic asta pt ca exista si alte denumiri). eram curios, studiind Bosch-ul, daca pinout-ul mufei este acelasi... vorbim aici de ABS Bosch 5.3 fara CANBUS, masini FWD...

    urmeaza sa schimb pompa ABS si vroiam o confirmare pt pini, sa nu fac vre-un scurt :-) precizez ca mufele noastre si pompele noastre arata IDENTIC, cel putin vizual.

    de asemenea, eram curios cum se poate aerisi pompa cu VAG COM-ul? pt ca pe Autocom nu am optiune de cycle valves sau ceva de genul.

    orice ajutor e binevenit.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Aerisirea nu o poti face integral cu vcds ci trebuie varianta clasica cu 1 pers apasa pedala si a 2a persoana deschide supapa la etrier.
    Dupa operatia asta, daca simti ca se poate si mai bine, ruleaza output test.
    Cat despre pinout nu te pot ajuta.
     
  5. Eugen_piano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Rover 200, 1.4L 16V, 103CP, benzina, 1999
    mersi. cu aerisirea clasica ma descurc bine :-) varianta cu o singura persoana, borcan, furtunul strans frumos cu soricei de plastic. (motorul pornit si pedala nu apasata pana la capat)

    intrebare: ce anume stie sa faca vag-com la abs pt aerisire? si cand ar trebui sa fac asta: inainte sau dupa aerisirea clasica?

    pt pinout, eu am gasit ieri asta:
    https://workshop-manuals.com/audi/a...rvice/abs/edl/tcs_bosch_5.3/electrical_check/
     
  6. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    De la ABS simplu la ABS cu EDS/EDL/EBC sau cum se mai numeste, nu sunt necesare modificari la fire. Trebuie tras un fir in ceasuri, dar nu este obligatoriu.

    Am avut ABS simplu si am pus ABS cu EDS fara sa modific pinout-ul. Modificari au fost necesare la pompa cu ESP.

    Cel putin asta a fost in cazul meu, B5 1.9 TDI din 98.
     
  7. Eugen_piano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Rover 200, 1.4L 16V, 103CP, benzina, 1999
    Paul14, mersi. firul care ar trebui tras in ceasuri, ce anume primeste de la ceasuri? voltaj? alt tip de semnal? am inteles ca el calculeaza incalzirea franelor. am citit ca voi il conectati si la climatronic, parca... dar n-am priceput ce merge pe pinul respectiv, 5v, 12v sau? :-)
     
  8. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu stiu exact ce tip de semnal trimite, posibil sa fie si o comunicare gen K-wire. Nu calculeaza direct incalzirea franelor ci contorizează cat timp masina se ajuta de EDS pentru a preveni incalzirea excesiva a elementelor de frânare. Merge si fara acel fir tras, dar nu mai stie cand sa se opreasca.
     
  9. Eugen_piano 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Rover 200, 1.4L 16V, 103CP, benzina, 1999
    Ok. Multumesc mult. Am instalat pompa cu EDL. Functioneaza fara probleme. Am pus masina pe cric cu o roata si am plecat de pe loc :)
     

Distribuie pagina asta