Salut, Am un audi TT 2.0 benzina din 2007 tfsi. Tocmai mi s-a aprins senzorul "check oil level" in bord, am verificat joja, uleiul era la minim, am completat cu ulei corespunzator, insa senzorul tot ramane aprins. Stie cineva de la ce este ? Multumesc.
NU o mai forta Si eu am tot TT 2.0 benzina din 2008, sfatul meu e sa nu o mai omori in liniute. Desi PARE a fi o masina de liniute, crede-ma ca nu este. A mea nu papa nici macar o picatura de ulei, insa nu am fortat-o mai niciodata.
Va salut Cand desfac busonul la ulei gasesc mai mereu spuma. Masina este cea din profil. Poate fi de la condens ?
Lichidul de răcire nu scade, uleiul l-am schimbat recent. Menționez ca am găsit spumă pe bușon și cu uleiul vechi dar pe jojă nu. Incă ceva ciudat: motorul pornit, desfac buşonul la ulei iar motorul începe să meargă ciudat ca și cum se află în vid ca si cand primește mai mult aer decât are nevoie si aproape că se oprește.
Săptămâna viitoare desfac capacul la chiuloasă să schimb garnitura pentru că scapă puțin ulei,bănuiesc că voi putea vedea mai bine de unde apare spuma,sper să nu fie garnitura de la chiuloasă
sub capac nu arata asa rau eu cred ca totusi din cauza condensului a aparut spuma aia urata,am cumparat masina anul trecut iar eu cred ca nu a fost vreodata capacul desfacut,nevasta conduce numai drumuri scurte pana la munca de 1,5 km.Membrana din supapa de reglare a presiunii fisurata,poate are si asta vreo legatura,o voi schimba ulterior... Se pare ca nu imi da nimeni un raspuns la intrebarile mele,din cate am citit pe alte forumuri e bine ca aceasta supapa sa fie verificata din cand in cand,considerata chiar ca piesa de schimb..
De cand am curatat capacul la chiuloasa nu a mai aparut spuma,am bagat si un drum de Romania de 3000 km si treaba-i buna,a a papat putin ulei,cred ca e normal la uzura motorului din 2007...
Pentru cei cu probleme de martori ulei aprinsi in bord care nu se mai sting chiar daca voi completati cu ulei trebuie sa desfaceti baia de ulei si sa curatati sorbul. Aveti mizerie pe site si nu mai trage ulei din baie.
Vreau sa schimb admisia cu totul pentru ca imi trage ceva aer fals si am fructuatii de turatii la relanti. Vine doar pe original si este 1900 lei tva inclus cu tot cu motoras, exista varianta sa fie reparata cea pe care o am eu ? Aveti un sfat si pentru mine ?
Cred ca schimbi degeaba admisia daca ai fluctuatii la relanti. Am avut aceeasi problema la TT si s-a rezolvat schimband aerisitorul (membrana era crapata). Ai mai jos o un link cum arata. Cauta pe codul tau de motor. O sa coste cam 100-200lei. Il poti schimba singur si ai rezolvat tot. https://www.epiesa.ro/ventil-aerisi...-bilstein-46604/24472/105862/parts-187722574/ https://www.epiesa.ro/set-reparatie...-vaico-v10-3246/24472/105862/parts-267744455/