1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.8 Benzina la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de edwardmihail, 4 Mar 2011.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Scrie seria de caroserie aici.
     
  2. gfv

    gfv 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2016
    Locație:
    urziceni
    Masina:
    audi a6 c5 aml 2001
    Asta este seria caroseriei
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai motor cu codul ACK .

    Ti-am atasat aici 2 pdf-uri cu codurile si dotarile masinii din fabrica.
     
  4. rvaler2010

    rvaler2010 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Weissenhorn
    Masina:
    Audi A6 4B2 C5 2.8 ACK Quattro 1998
    Salutare!
    Am probleme cu pornirea masinii. Audi A6 4B2 C5 2.8 benzina GPL ACK cod motor, 1998. Am schimbat distributia(Contitech), senzorul temperatura antigel, termostat, bobina(NGK), fisele(Bosch), bujiile(Bosch -iridium), filtru de benzina(Mann), regulatorul de presiune al combustibilului(Pierburg), baterie Exide de 92 Ah, filtru de aer, filtru de ulei, ulei
    Masina pornea bine pana i-am schimbat distributia si alte cele. apoi incet incet a inceput sa porneasca la a 3-4a cheie. Undeva tragea aer fals, la distribuitorul de vacuum(cred ca asa ii zice), pe la un dop. S-a rezolvat cu dopul si tot asa pornea. pe tester imi dadea sonda lambda 2 ... dupa ceva vreme am gasit-o ca era desfiletata, am strans-o la loc si nu mai zornaie :). Acum dupa ceva vreme, porneste la a 6-7-8-9...cheie si ii fluctueaza ralantiul, scoate fum alb si miroase urat...plus a benzina nearsa. Mai da si rateuri de pe la a 3-4 cheie, in evacuare. Am scos furtunasele de vacuum care vin in distribuitor si in regulator si nimic....nu trage aer deloc pe acolo. Am crezut ca poate e pompa de benzina...pentru ca am desfacut furtunasul de tur la intrarea in rampa si acolo nu e pic de presiune daca masina sta peste noapte. La cald masina porneste aproape la sfert, cateodata invarte de 2-3 ori...
    pompa de benzina baga doar cand dau la automat. cand pun contactul nu se aude nimicsi nici nu baga. Apoi am desfacut furtunul de retur si am dat la automat...benzina trece prin regulator...ca si cand nu ar fi acolo. In mod normal trebuie sa fie presiune in rampa? cine mentine aceasta presiune ? 1 pompa pe de o parte si regulatorul pe cealalta parte? daca pompa de vacuum nu trage, cred ca nici regulatorul nu-si poate face treaba. Cum functioneaza si mai ales cand, pompa de vacuum? Vineri am programare la service dar pana atunci... poate s-a mai lovit cineva de problema asta si imi da niste indicii. pe benzina dupa ce se linisteste ralantiul si ii dau o pedala scurta are o intarziere, daca fac aceeasi manevra pe gaz motorul raspunde prompt.
    Va multumesc! O duminica placuta va doresc.
     

Distribuie pagina asta