Citește in topicul de cutii automata pentru A6 C7. Am scris acolo ce am pățit și cum am rezolvat. Dă câteva pagini in urmă si o să găsești.
Salut. Am patit-o si eu. Am un Audi A7 3.0 TDI (245 cp) quattro din 2012. Masina are 127.000km. In 26 Decembrie mi-a aparut mesaj in bord: Gearbox Malfunction: No reverse gear. You can continue driving. Masina nu mai schimba in viteze pare si nu mergea in R. Am opri motorul, l-am pornit din nou si a disparut eroarea. Mergea ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Dupa 100 de km a aparut din nou si a ramas acolo. Am dus masina la reprezentata, au gasit probleme la Mechatronic. Se poata repara folosind Kit-ul de Mechatronic. Reparatia presupune si schimbat uleiul in cutia de viteze (pe care l-am schimbat in Ianuarie 2017). Toata treaba va costa undeva la 4.700RON. Problema e ca daca nu functioneaza bine Mechatronic-ul se poate sa patineze ambreiajele, iar daca sunt busite si alea atunci ar trebui schimbate.
Salut Bogdan, cand timpul iti permite lasa-mi un mesaj te rog. Am o situatie similara ( nu stiu daca ar fi si cauza la fel). Deja am cheltuit in jur de 6.000 lei la reprezentanta, iar rezultatul este zero. Tu ai rezolvat in totalitate problema ? A mai reaparut ? Multumesc mult.
Mă poate lamuri și pe mine cineva cum verific uleiul din cutie și pe unde completez dacă este cazul? (Audi A7 2011 3.0 TDI, cutie s-tronic) pe cine am întrebat pe la service-uri toți îmi spun ca nu se poate sa îl verifici și sa completezi gen cum faci cu cel de la motor... Multumesc
Depinde care ulei ? Uleiul din mechatronic sau cel din partea mecanică. Nivelul se face cand faci schimbul. Ai pierderi ? De ce vrei sa verifici ?
Nu, nu sunt pierderi. Mașina chiar merge perfect doar ca acum vreo 2 luni când schimba din a 5-a în a 6-a se simțea o mica smuncitură, asta în decursul unui drum de vreo 20 km. A doua zi când am plecat din nou nu s-a mai simțit nimic și nici nu a mai făcut vreo figura de atunci. Eram doar curios dacă ar fi ceva sa știu sa fac din timp sa nu se agraveze. Mi-a zis cineva care are o alta marca de masina dar tot cutie automata, ca și a lui tot la fel făcea și a completat cu puțin ulei
Nu mai asculta povesti. Masina merge bine nu umbla acolo. Mai ales daca nu ai cunoștințele necesare. Schimba uleiul la 60000 km sau mai repede gen 40000 km. Dacă ii sa se strice ceva inevitabil se va strica, nu ai cum sa previi. În timp cutia face uzura.
Buna ziua, am un Audi a7 2013 245cp cu cutie de 8+1 si vreau sa faca schimbul de ulei in cutie, ce ulei imi recomandati? Am vazut ca e uleiul original de la audi si mai e de la ZF. Care e diferenta intr e astea doua ca si calitate? La pret e diferenta enorma.
Citeste toate topicurile despre cutia automata din aria A6 C7 aria asta si A6 C6 pentru ca sa inveti. Foloseste ulei original. Mai departe procedezi cum crezi de cuviinta dar fara intrebari pentru ca raspunsurile exista deja scrise pe forum. Cand te inscrii pe un forum te apuci de citit nu de pus intrebari.
Salutare! Doresc sa achizitionez un Audi A7 2011 3.0 TDI. Are cutie automata tiptronic. Nu am aflat foarte multe despre acest tip de cutie citind problemele din acest topic. Ma poate lamuri cineva care ar fi diferenta dintre s tronic, multitronic si tiptronic? Multumesc!
@raom este alta "caruta" dar aceeasi "teleguta". Spor la citit! https://www.audiworld.com/how-tos/a...t-s-tronic-dsg-transmission-comparison-421232
Buna ziua Am un Audi A7 biturbo,313CP,cutie tiptronic,are 200.000 km.O am cam de un an jumate mergea perfect pana acum dar de o luna am o problema din treapta 1-2,2-1 are o smucitora dar nu tot timpul. Am fost la reprezentanta au facut o diagnoza si nu mi-a dat nicio eroare,pe cutie sau motor. Cei de la Audi au bagat seria si zic ca nu se schimba uleiul la cutie.Am vorbit si cu alti mecanici si zic ca se schimba la 60 mii indiferent de ce zice reprezentanta.Ce poate sa aibe? A mai avut cineva problema asta?Ce sfat imi dati? Multumesc
Salut, De curand am schimbat ambreiajul si volanta la Audi A7 3.0 tdi quattro 2012 cutie automata De atunci masina are problemele: Dupa ce pornesc motorul timp de 10-15 min (find rece) cutia se comporta normal, dupa care incepe sami dea niste șocuri in treapta 3-2 si 2-1, dupa care imediat cum ma opresc la un semafor cutie imi intra in eroare (Gear box malfunction you can continue driving limited function) Atunci ea ramane blocata in treapta 2 nemaschimband nici superior nici inferior Daca o opresc si o pornesc din nou isi revine si iar pot sa continui sa merg alte 5-10 minute si iar intra in eroare Pe tester mi s-au dat urmatoarele erori: P17D400 Shift Solenoid “A” Malfunction P17D500. Shift Solenoid “B” Malfunction Cine a mai intampinat asta sau care stie ce ar trebui sa mai fac ? Multumesc.
Salut .Aceeasi problema o am si eu si cei de la service imi spun sa schimb mecatonicul . Mai exact ce au facut la masina ta si care au fost costurile ? poate reusesc saluminez si eu pe cei din service . Multumesc