1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata DSG la Audi A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de dnsuru, 4 Aug 2012.

  1. stelco1968 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2016
    Locație:
    Norvegia
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 CAGA , Audi A3 8P 2008 BSE
    Salut, se poate ca la o masina care de la inceput si pana la 153000Km au fost facute toate reviizile si inspectiile intr-un service autorizat Audi sa poata trece neobservata o cutie de viteze automata defecta?
    In special la deal are niste zvacuri si turatia sare mai intai in 4000 si apoi 5000 RPM
    La ultima inspectie sa gasit un arc rupt ,radiator spart, cauciucuri vechi probleme la ABS becuri arse la numar la parasolar si alte nimicuri dar nimic despre cutia de viteze. La 154300 Km cutie este gasita defecta la un alt service Audi din alt oras.

    Masina Audi A3 8P 2008.
    Cutie Tiptronic 09G
    Motor BSE

    Multumesc.
     
  2. Roland09 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    Salut. Am si eu o problema la Audi A3 8P din 2005 cod motor BKD , cutie automata 6+1 ( D/N/R/S ). Acuma de o luna a inceput sa trepideze la mers cand apas un sfert la acceleratie , parca sunt niste smucituri/ sacadare . Daca apas acceleratia pana la fund nu se simte nici o trepidatie sau lipsa putere . Suna un pic volanta la pornire si la oprire motor , asa ca am schimbat volanta cu una nou nouta , s a schimbat si bucsele alea doua la suportul de spate de la motor/cutie . Distributia , uleiul si toate filtrele schimbate , distributia reverificata si este corect pus .Cutia schimba foarte bine , nu smuceste , porneste de pe loc instant cum lasi frana .Precizez ca face doar la cald cand ajunge apa la 90 C° , la rece nu se simt smuciturile la accelerare usoara . O sa facem o curatare de turbo , dar nu cred ca are vreo legatura cu turbo . Cand pornesc masina la rece , dupa ce a stat o noapte scoste fum albastru aproximativ 30-40 de secunde , dupa care nimic , nici chiar daca o turezi . A fost pus pe tester , nu mi a aratat nici o eroare . Am facut poze la valori poate ma ajutati unde as putea sa incep . Pozele sunt facute la ralanti . Am citit tot thread ul , sa inteleg ca si cutia mea este problematica sau e doar la cutia 7+1 ?
     
  3. Roland09 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A3 BKD 2005
    S a rezolvat cu schimbatul injectorului nr.2 . Numai smuceste , nu sacadeaza , nu scoate fum albastru dimineata la prima pornire . Nici tremuratul la ralanti nu se simte . Mersi . Bafta .
     
  4. Lentilica 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3, 1.6 Tdi (CAYC), 105 CP, 2010 si Audi A4 Allroad, 2.0 Tdi, 190 CP, 2015
    Salutare!

    Am un A3 8P din 2010 cu cutie S-tronic = DSG in 7 trepte cu ambreiaje uscate, cod motor CAYC. Intrebarile mele ar fi:

    Stie cineva care este producatorul ambreiajelor originale ?

    A schimbat cineva acest tip de ambreiaj si daca da care este costul estimativ pentru aceasta operatiune?

    Va multumesc pentru eventualele raspunsuri.

    O zi buna.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste acest topic integral si citeste topicul mentionat in mesajul #53
     
  6. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    @Lentilica saptamana trecuta am schimbat ambreiajul pentru masina din semnatura ( are ambreiaj uscat ) la Porsche Pipera. Pret total 4500 lei.

    Daca schimbi ambreiajul iti recomand sa schimbi si volanta.
     
    Ultima editare: 24 Iun 2019
  7. Lentilica 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3, 1.6 Tdi (CAYC), 105 CP, 2010 si Audi A4 Allroad, 2.0 Tdi, 190 CP, 2015
    @root multumesc pentru pont. In pretul scris a intrat si schimbarea volantei ?
     
  8. root

    root 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    Audi A3 8V Sportback - 2013 - 1.8 TFSI ( CJSA ) 132KW
    M-au umplut de nervi si pe mine. Ieri am dus masina inapoi in service. Am luat-o mai prost de cat am dus-o. Dupa ce am schimbat ambreiajul plus update de soft la cutie si motor, nu mai schimba cum trebuie. sare din 6 in 5 cand o accelerez, smuceste, etc....
     
  9. Lentilica 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Aug 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3, 1.6 Tdi (CAYC), 105 CP, 2010 si Audi A4 Allroad, 2.0 Tdi, 190 CP, 2015
    Am ajuns la service si mi-au dat amenda: 5.500 lei pentru ambreiaje si volanta :busted_cop:
     
  10. dann512 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3, BKD, 2006
    Salutare. Am tot cautat dar nu gasesc nimic..
    audi a3 8p 2006 BKD 2.0TDI automata,deci DSG
    Problema e ca, in timp ce merg, nu conteaza ce viteza, daca las acceleratia apoi reiau, destul de usor, se aude un trancanit, gen 2 roti zimtate ce cupleaza.
    Acelasi zgomot si cand franez mai brusc. fix inainte sa se opreasca masina. La acceleratie mai brusca , la fel. Nu smuceste, schimba normal...
    Am fost la reprezentanta audi dar o sa-mi spuneti ca-mi bat joc de voi: cica e un mic joc la rulmentii rotilor, si ca e ceva "normal". As crede ca n-au avut chef sa se ocupe, ca sa nu zic ca-s incapabili...
    Cineva ... vreo idee?
     
  11. iulian21

    iulian21 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Balotești
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Probabil volanta, cam aceleasi simptome le am si eu, la un a3 2010 DSG. Ieri la o verificare amanuntita la service mi-au spus ca e volanta de vina. Culmea, abia am schimbat-o acum 50.000km.
     
  12. dann512 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3, BKD, 2006
    Am inteles. O sa tin cont si de aia. Ce am mai auzit e ca poate fi si rulmentii aia cinetici, sau ceva asemanator de la planetara ? Capatul extern al planetarei ?
    Sau, ar mai fi ceva capete de brate dar cum nu prea le am eu cu mecanica, o sa postez niste poze.
    Oricum, daca rezolvi ceva si crezi ca m-ai putea ajuta si pe mine cu vreo informatie, sunt aici. Merci mult deocamdata
     
  13. dann512 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2018
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A3, BKD, 2006
    Confirm volanta. Bkd din 2006 cu dsg, aceleasi probleme de sus, volanta.
     
  14. Domnul Doi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2019
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A3 1.6 benzina 2005
    Salutare,
    Am schimbat cutia automata cu cod HFS cu alta cutie cod HTN la un audi A3 8P an 2005 motor 1.6 benzina si nu mai schimba din treapta 3. Trebuie calculatorul de la cutie rescris. Va rog sa ma ajutati. Stau prin service-uri de 3 luni cu acceasta masina.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi, niste amatori pasionati cu ce sa te ajutam daca niste "profesionisti" nu sunt in stare ? Ai gresit service-ul.
     
  16. Domnul Doi 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2019
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A3 1.6 benzina 2005
    Posibil cu service-ul. Poate s-a confruntat cineva cu aceasta problema. Mi-a mancat zilele masina asta.
     
  17. Malutanf Florin 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2019
    Locație:
    Nasaud
    Masina:
    Audi A3 Automat, 1.6 Diesel, 2010
    Salutare,
    Am un audi A3 1.6 TDI an 2010 automat 7 trepte, motor CAYC care nu mai schimba treptele pare 2,4,6 si marsarier le schimba doar cele impare chiar daca o trec eu pe manual.
    Daca sta masina ceva timp(3,4 ore), le schimba si alea pentru ~ 1 km de mers.
    Ledurile care indica treapta de viteze de pe cluster palpaie.
    Masina e la mecanic a pus testerul si are o eroare pe treapta 2 de viteze din care reiese ca ar fii problema la mecatronic.
    Momentan imi cauta cutie dar fara succes.
    Ce am gasit eu dupa mai multe cautari este un cod la cutie LQN dar nu sunt sigur.
    Intrebarea e sa cumpar un mecatronic nou sau o cutie second, iar daca cutia e second unde as gasit una COD LQN, asta daca codul este bun?

    Multumesc.
     
  18. Ilonca Alin Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a3
    Salutare am și eu un a3 din 2008 și nu mai schimba din viteza 3 în sus decât în turații mari dar dacă pun pe manual schimba bine fără probleme. Precizez ca în jos din 6 în 1 schimba bine și automat. Uleiul în cutie este schimbat și filtru și a fost spălată cutia într-un service în germania. Cutia nu scoate sunete ciudate.
     
  19. raducanu77 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A3 - Automat 2004 - AZV -136CP
    Salutare,
    Am un A3 8P cutie automata DSG an 2004, 2.0 tdi cod motor AZV. Stie cineva care e liste de uleiuri aprobata de audi pentru acest model de cutie ? Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Doar cu uleiul OE se recomanda a fi inlocuit. Il cumperi de la orice reprezentanta Audi sau de la orice magazin de piese auto in baza seriei de sasiu.
     

Distribuie pagina asta