1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A6(4G) Avant 2.0TDI 190CP ultra S-Tronic - o noua aventura

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de MarianMaxx, 29 Sep 2017.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este si nu este! In realitate se vede putin mai bine, iar diferenta intre ele vine de la forma tipsurilor. Cele de pe 2.0TDI ultra 190CP sunt mai mici, subtiri si unghiul de taiere mai drept. Cele de pe 3.0TDI sunt mai groase, putin mai ovale si unghiul de taiere mai inclinat. Am centrat cat mai estetic posibil. Scuzati sudura, dar nu sunt de meserie .:anbet:

    Cam asa este diferenta intre ele .
    Screenshot_20190607-181635_Gallery.jpg
     
    stefan550, Mihael03, mirceacml și alți 2 apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cand speli masina fara sa controlezi prognoza meteo... realizezi ca ai muncit degeaba.:banghead:

    20190626_202421.jpg 20190626_202354.jpg 20190626_202316.jpg
     
    stefan550, mihaicristian, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Tot frumoasă rămâne, chiar și murdară. :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  4. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu mai ai dreptul sa te iei de milimetrul nimănui pana nu rezolvi tipsurile alea...zici ca sunt certate intre ele si fiecare a apucat pe alt drum. Ce se intampla acolo si mai ales cum de poate Marian pe care îl stiu eu sa meargă cu ele asa de "împrăștiate "? Hai ca e păcat de restul sa lasi asa.
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  5. Msclemike

    Msclemike 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi
    Huracan style...
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @borsy, multumesc... asa este! ;)

    Mircea, am spus in urma de ce evacuarea este asa. Nu am dorit sa o fac de serie, am vrut ceva personal. Ca sa iasa ca la "toata lumea"... trebuia sa desprind tipsul meu si sa il trag putin inafara. Asa cum este acum, fiecare tips este aliniat cu coltul de la spoiler, urmand curbura acestuia. Cel adaugat este cam 5 mm mai in jos, dar la partea superioara nu este inca fixat, urmand sa le fac cand schimb bara.
     
  7. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Msclemike, cam asta a fost ideea.;) Am gasit ceva de la Porsche Cayenne sau Macan care arata bine, dar trebuie sa controlez dimensiunile.


    Nu stiu de ce in poze apar aceste diferente, dar la fata locului este chiar interesant cum se vad. :think:

    20190627_203025.jpg
    Screenshot_20190628-010522_Gallery.jpg Screenshot_20190628-010527_Gallery.jpg
     
    mihaicristian, Alex_WeS, stefan550 și alți 5 apreciază asta.
  8. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Prea personal...prea ca la țară.

    Marian, pune mana și fă ceva cum trebuie
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  9. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    @MarianMaxx arata f ok. Atat timp cat tu esti multumit, restul nu mai conteaza. Spor in continuare si sa te bucuri de ea!
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu am mai scris nimic pe aici deoarece nu prea sunt noutati. Masina se comporta bine in continuare fara sa creeze probleme. Am facut o spalare la tunel pentru prima data... vroiam sa verific cat este de daunatoare vopselei. Lasa intradevar cateva semne chiar daca este o spalatorie deschisa de o saptamana.

    Screenshot_20190822-115839_Gallery.jpg

    Am facut o mica excursie de cateva zile, dintre care 800 km intr-un singur tur. Acum am intradevar conferma ca am facut o alegere foarte proasta cu scaunele sport. Dupa 2-300 km incepe sa imi apara dureri de spate si solduri. Se mai inbunatateste putin confortul daca ridic sezutul in sus, dar nu prea mult ca ating cu capul in plafon. Daca aveam scaunele vechi le puneam inapoi. Singurul lor avantaj este pe partea estetica si confortul de fierbinte/rece cand intri in masina prima data. Trebuie sa incerc un scaun confort de A8... eventual schimb cu alea.

    Screenshot_20190822-115645_Gallery.jpg


    Saptamana viitoare urmeaza sa inlocuiesc distributia si cureaua de accesorii la reprezentanta, apoi schimbul de ulei si filtre, de mine.
    Am vandut intre timp si cel de al-doilea spoiler de pe portbagaj, S-line. Sper ca pe acesta nou sa il montez in curand impreuna cu bara si grilele pentru ACC.
     
    stefan550, Mitiy, Mihael03 și alți 4 apreciază asta.
  11. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    Cele de A8 confort sunt într-adevăr altceva.Am mers 1450 km și nici vb de durere de spate sau picioare.Daca ai ocazia încearcă-le. Dacă mai au si masaj....E mai bine
     
    Mitiy, Mihael03 și MarianMaxx apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pana la urma cureaua de la distributie si servicii a fost schimbata de mine. Astazi, la suma de 205.181Km a fost inlocuita distibutia cu tot tacamul, la reprezentanta Audi, pentru suma de 730 euro. Am garantie la piese si manopera pentru 24 de luni. :arco:

    S-a lucrat foarte bine si curat, dar doua lucrusoare tot nu au fost pe placul meu. Volanul si scaunul frumos acoperit, desfacut si remontat totul ca din fabrica la motor si imprejurimi... totul la locul lui. :o:

    Cele doua "probleme" sunt:
    - Marginea de la capacul motor, buza deasupra la distributie.... a fost putin julita pe muchie. Cu acest incovenient pot traii mai departe. :)
    - Rola de la cureaua de accesorii nu a fost inlocuiata. Ei bine, asta nu imi da pace.:banghead:
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu mai inteleg nimic! Ori masina dupa 200k de km si-a facut rodajul... ori si-a revenit dupa schimbatul distributiei. :uhm:

    De plictiseala, acum cand ma intoarcem de la servici, am observat ca sta foarte bine la capitolul consum. De la ultimul plin am facut aproape 800 km si mai am ceva autonomie. In ritmul acesta trec pragul de 1000 km.... eu care abia ajungeam la 900 km. Audila a luat-o razna!:)

    VideoCapture_20190912-043743.jpg VideoCapture_20190912-043520.jpg
     
    mihaicristian, Mihael03, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  14. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    S-a defectat clusterul din bord. :)
     
    MarianMaxx și Andu333 apreciază asta.
  15. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Frumoasa masina.
    De curios..stopurile de FL cu bara originala cum se asezau?
    Ms.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nicio diferenta, deoarece stopurile de la facelift sunt putin mai mari si acopera bara. Daca schimbi doar bara cu model de facelift si lasi stopurile de non facelift, atunci ramane un mic colt din bara la vedere. Pun o poza pe alb unde se vede mai bine.

    IMG-20190511-WA0012.jpg

    Masina mea cu ambele stopuri:

    20190515_114157.jpg
     
    lowlife apreciază asta.
  17. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Exact ce ma interesa!!!!
    Multumesc.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nimic nou pe partea mecanica. Nu am avut parte de evenimente neplacute, masina merge ceas... mai ales de cand am schimbat distributia. Momentan astept sa imi montez noua bara pe spate si spoilerul de S-line sau RS6. Vedem ce aleg pana la urma.

    De la ultima spalare a trecut mai bine de o luna, iar astazi am aprofitat de o mica pauza (lucrez cam 35 de zile pe luna in ultima vreme) si am trecut pe la spalatorie. Partea dificila a fost indepartarea picaturilor de hartie create de la vaporii de hartie. Am folosit pentru prima data doua produse noi: manusa cu fibra fina si un mega prosop.


    Cele doua piese foarte practice.


    20190929_175412.jpg 3.jpg



    La inceputul operatiei masina se prezenta cam asa:

    1.jpg 2.jpg


    Si dupa circa 2 ore de munca fara oprire, am ajuns la urmatorul rezultat:

    5.jpg 6.jpg 20190929_164303.jpg
    4.jpg 7.jpg


    Urmeaza ca in cel mai scurt timp sa inlocuiesc uleiul de la motor si filtrele, deoarece am trecut de un an de la ultimul schimb. Partea buna este ca am facut doar 10.000 km. Ulei am cumparat Ravenol VMP USVO 5W-30 de data aceasta si filtre originale.


    Va Urma!
     
    Andrei Rumega, mihaicristian, zamolxez și alți 11 apreciază asta.
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am mai colectionat un plastic nou. Vedem dupa vopsit care ajunge pe masina.

    Screenshot_20191015-234114_Gallery.jpg
     
    Andu333, mihaicristian, Andrei Rumega și alți 4 apreciază asta.
  20. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Foarte frumos. Cat te-a costat ?
     

Distribuie pagina asta