1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motoare DIESEL la Audi A2 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A2' creată de pedro100ro, 11 Dec 2007.

  1. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    Salut,Pentru senzorul G28 la audi a2 1.4 tdi amf stie cineva cum anume se ajunge la el? este vorba de senzorul turatie motor si cred ca este pe volanta, insa nu as vrea sa desfaca jumatate de masina sa ajunga la el, deoarece la service nu prea stiu la masina ..stie cineva ceva despre el?
     
  2. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Jos in dreapta pe blocul motor,partea din fata a masinii.
     
  3. marko 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audia2
    Multumesc! se ajunge ok la el, sau este mult de demontat? in ideea in care sa stiu daca e nevoie sa merg la service sau o pot face rapid si singur...
     
    Ultima editare: 9 Mai 2016
  4. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Eu cred ca i-l poti schimba cu usurinta.
     
  5. Ragnar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI 75 CP, 2002
    Buna seara, astazi am parcurs 150 km cu un Audi A2 si in timp ce mergeam am observat ca cateodata se deschide bine turbo si cateodata imi taie turbo ( adica ii dau blana si deodata ma impinge in nas).

    Daca ma puteti ajuta si ce ar trebui sa fac sa remediez problema. Stima !
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ar trebui sa faci o scanare si un log in mers. Ce ai experimentat tu se poate intampla din X motive, de la un furtun pana la turbina defecta.
     
  7. Ragnar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI 75 CP, 2002
    Mersi de răspuns, am sa fac ce ai spus. Stimă!
     
  8. Ragnar 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Targu Neamt
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI 75 CP, 2002
    Buna seara, nu stiti cam pe la cate ture se deschide turbo la audi a2? Si este cu geometrie variabila sau e simplu ? Stima !
     
  9. alinbay

    alinbay 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A2 1,4 TDI 2001
    Va salut si va rog ajutati-ma cu problema urmatoare, nu am gasit despre problema asta nicaieri.
    Am o problema si nu-i dau de cap nicicum. Audi A2 1.4 TDI cod motor AMF. Pornire grea la cald si la rece, cand vreau sa o pornesc da sa porneasca dar nu porneste si pe urma invarte vreo 10,15 sec. pana porneste, dupa ce a pornit functioneaza perfect pana ajung sa o opresc. Daca o opresc dupa vreo 6, 7 ore aceeasi problema o intampin. Pe tester nici o eroare aparuta, verificat injectoare in timp real totul perfect.
    Va rog mult ajutati-ma.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E un motor PD, verifica instalatia de alimentare sa nu se dezamorseze, oringurile la inj.pompa tandem.
    Parcheaza masina cu botul in jos si spatele ridicat peste noapte si vezi cum porneste.
     
  11. adyrex

    adyrex 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A2, 1,4 TDI
    Cine imi poate spune care este diferenta dintre motorul cod BHC si cel AMF ?
    Este vorba de 1,4 TDI, 75 CP.
    As vrea sa stiu care sunt diferentele dintre cele doua motoare, si daca piesele de schimb sunt aceleasi pentru ambele motoare, ambele cutii de viteza, ambreiaje, etc.
    Multumesc.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ambreiajul este identic, deci si cutia.
     
  13. Balascau Alina 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A2
    Cand accelerez mai tare și se creează presiune mai mare in turbo sare furtunul ca și când amestecul nu ar fi bine facut. Dacă s-a mai intalnit cu cineva cu problema asta poate ma lamureste si pe mine. Multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alina te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. Guest 1904 Guest

    Buna ziua,

    Intrebare ptr cei care stiu: care si cum sunt distributiile la 1.4 TDI ? ( curea, lant, etc.). Ma interseaza in special la ATL, vreau sa cumpar unul sotiei !
     
  16. RotaruDan 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a2 1.4 tdi 2001
    Salutare,sunt nou pe forum,va rog daca ma puteti ajuta si pe mine cu o.parere,am si eu un audi a2 1.4 tdi din 2001 .
    De curand a inceput sa se opreasca motorul la relantii,gen daca stau la un semafor,dupa care astept vreo 10 min si porneste ,invarte mai greu dar o ia.
    Mentionez ca am fost in service si nu i-a dat nimic pe tester,dar mecanicul banuie ca ar fi senzorul de la axa cu came.
    Va rog mult daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat.
    Multumesc.
     
  17. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Salutare colegi ,

    Problema la masina : audi a2 17964 - charge pressure control p1556 - 35-10 - negative deviation - intermittent ,
    Motorizare 1.4 tdi AMF ,

    Schimbat : Turbina 2 buc, a doua turbina este a fost reconditionata desi nu prezenta uzura mare si verificat pe stand, schimbat electrovalava N75 (responsabil cu actionarea westgate)-nou , Debitmetru nou original bosch, verificat etanseitate furtun intercooler cu o presiune aplicata de 2 bari inclusiv admisia , Schimbat senzorul MAP nou , curatat EGR , admisia . La curatare admisie EGR sau la schimbartea turbinei am schimbat si garniturile . Verificat linia de vacum si pompa de vacum ,Verificat electrovalvele de vacum , Verificat compresia , verificat firele de la ECU la electrovalva N75 . Toate bune si frumoase .

    Verificat parametrii la debitmetru este ok . Daca fac conexiunea la electrovalva de la N75 ca sa nu poata refula presiunea apare eroarea de deviatie pozitiva care este normal (la suntul respectiv la electrovalva nu putea sa deschida westgate si insemna ca turbina baga mai mult ).

    Simptom masina merge bine 100-200 km fara erori, parametrii toate se incadreaza iar la un moment dat masina incepe sa devina puturoasa dupa care am obserbat ca turbina nu mai poate realiza presiunea prescrisa si in momentul cand apare diferenta de 200mbari intre valoarea prescrisa ci cea realizata apare si eroarea cu deviatia negativa . Daca imediat o repornesc masina face presiunea prescrisa in admisie .

    Alte incercari ce am facut . Am scos furtunul de vacum de la EGR ca sa nu fie actionat acesta . Initial ma gandeam ca presiunea se pierde prin EGR , ca acesta inchide prost si ar fii de aici problema . Bineinteles capatul la furtunul de vacum am obturat ca sa nu pierd vacumul . Reglat si injectoarele . Schimbat si distributia reglat corect la semn astfel incata avansul sa fie cu valoarea la nominal .

    Tot asa daca la electrovalva de N75 daca fac un sunt intre refularea de la admisie si actionare westgate (asta inseamna ca nu ma poate actiona turbina - partea de comada westgate) la turatii mai mari (3000 rot ) apare intr-adevar eroarea de deviatie pozitiva dar nicioadata cea negativa .

    Alte observatii: la parametrii in comparatie cu o alta masina cu aceeasi motorizare . La turatii mai joase (1200-1800 ture) presiunea realizata in admisie e mai mic cu 100-150 mbari si masina intr-adevar mai puturoasa decat cel de pe care am facut comparatia la parametrii .

    Sincer nu stiu ce mai pot sa incerc de aceea apelez la ajutorul vostru . Daca cineva -sa lovit de aceasta problema ori daca mai aveti vreo idee cum a-si putea sa ma scap de aceasta problema .

    Va multumesc
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce MAF, MAP si N75 ai pus ? La brand ma refer.
    Cand problema nu este turbina, vacuum-ul si/sau N75, ramane MAP-ul, MAF-ul si/sau intercooler-ul.

    Conteaza foarte mult ce piese ai pus, de exemplu.

    Debitmetrul OE are cod 057 406 461 A. Pui doar OE sau Bosch 0281002355.

    N75-ul are cod 1J0 906 283 A. Pui doar OE sau Pierburg 7.02256.01.0

    Codul MAP-ului il alegi din lista in functie de VIN-ul masinii.

    upload_2019-9-6_12-16-57.png

    Pentru 038 906 051 pui doar OE sau Bosch 0281002177
    Pentru 038 906 051 B pui doar OE sau Bosch 0281002399
     
  19. Stich Rolland 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi A2, 1.4TDI, 2002
    Multumesc de informatii dar mai sunt si informatii pe care le-am omis sa le postez si anume :

    Am MAF-ul de pe masina cu codul mentionat de tine , mai am inca doua de la dezmembrari . Initial am suspectat si eu MAF-ul desi parametrii erau bune , adica niciuna nu masura mai putin de 850-950mg/cursa in sarcina ca sa pot spune ca e obosit .
    MAP-ul am doua originale , unu care era pe masina si inca unu de la dezmembrari . Aici intr-adevar am observat ca intre cel original de Bosch si aftermarket este o deviatie de 200 mg masurate . Adica cel de bosch masoara mai mult . Inclusiv am verificat dupa VIN sa fie cu codul corect

    La N75 am 4 bucati 2 de la dezmembrari , cel care a fost pe masina si acum cel nou la care nu mai retin daca e codul dat de tine dar voi verifica . Aici am gasit o chestie interesanta . Am facut o verificare cu presiune de aer si toate scapa la 1 bar. Adica exact cum e pus pe masina la partea de intrare i-am aplicat progresiv de la 0 la 1 bar presiune si niciuna nu a tinut-o. De ce am ales varianta acesta de verificare ? Pt ca am observat ca pana nu ajunge presiunea in admisie la valoarea prescrisa westgate-ul nu este actionat, nici presiunea nu ajunge la westgate si asta e blochat de electrovalva N75 .Deci ar trebui sa tina aceasta presiune .Iar asta se intampla undeva la 1600-1800 turatii si presiunea in admisie la aceasta turatie este pe la 1 bar masurat cu manometru si contraverificat prin MAP ca si valoare . Presiune /turatie motor unde de obicei imi apare eroarea. In caz de suprapresiune deschide valva N75 catre westgate iar surplusul de presiune care apare este eliberat in admisie . Acuma daca gresesc in logica mea sau in cea ce am facut va rog corectati-ma .

    Acesta a fost si motivul pt care am incercat suntul la N75 ca sa nu poate actiona westgate-ul si sa vad daca apare si eroarea de deviatie pozitiva fara sa apara cea negativa . Lucru care pana acum mi s-a confirmat .

    Inclusiv toate furtunurile le-am verificat cu presiune (la tot ce tine de actionare turbina ) si celelalte care sunty pe vacum cu vacumetru .
    Am verificat conexiunea daca este corect de la furtune la electrovalva de N75 . Aici conexiunea l-am luat din documentatie Elsawin . Aici mi-ar fii de ajutor o poza cu o electrovalva si cu explicatie care furtun unde vine sa ma pot contraverifica .

    Am schimbat si ECU deoarece schimband aceste componente ma gandeam ca imi vine de acolo problema .
    Alte observatii : La rece masina e puturoasa rau , nu sunt erori si nici din parametrii nu am gasit absolut nimic . Am facut comparatia cu masina unui coleg de la care am luat parametrii atat la rece cat si la cald , atat la relantiu cat si in sarcina .
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vad ca singurul lucru nou care l-ai cumparat a fost N75, care nu stii ce brand este si ce cod are.
    Despre ce vorbim ?
    Fa un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat.

    Poftim.

    upload_2019-9-6_13-53-58.png
     
    Ultima editare: 6 Sep 2019

Distribuie pagina asta