Salut. Am scris pe forum atunci ca am renuntat la resoftare dupa 2 saptamani din cauza faptului ca nu era adaptat si pentru cutie. Stiu ca si @mabalaru vroia sa-si faca la momentul respectiv dar nu am detalii, intreaba-l direct daca a mai facut, etc. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Pentru cunoscatori am si eu o intrebare despre turbina de pe bkd 140cp. Ce parere aveti despre aceasta turbina, ce presiune maxima fara sa chinuiasca tine, pana la ce putere ar rezista? (Nu de alta da am ajuns la capatul nerviilor, tind sa cred ca GT1749V turbina originala nu e capabila sa tina nici cei 140cp stock. Spun asta pentru ca am ajuns la a6-a turbina... am zis ca asta e ultima originala. Pana acum am avut originala pe masina...3 reconditionate, una second originala neumblata in ea si acum am ultima turbina doar ca am pus un miez melett in ea.) Am impresia ca turbina asta nu e capabila nici pentru ceea ce a fost proiectata sa faca, masina e un a3 8p bkd, fara soft e stock, am de gand sa o duc pe la 230cp dar daca toate turbinele sunt ca asta.... nam nicio sansa Am de gand ori sa pun una originala de 2.7 ori un gtb2260vk (doar ca e cam piperata...), am gasit o turbina gtb2265vzk hibrida cu interne de 3.0 ce parere aveti despre asta, e ceva de ea sau mai bine sa o las )). Revenind la turbina originala ce parere aveti despre ea?
Eu am facut acu 2 ani a3 cu bkd la 188hp cu turbina originala si merge fara probleme de atunci. Din ce spui, la tine, problema nu e turbina ci doar e afectata de problema reala.
1.6 boost e cam maximum recomandat pentru turbina aia. 1756VK e ok pentru targetul tau de 230 CP, sau 1752 hibrid (parte calda de ARL si fluture de 2052V) cu care faci ~210-215CP fara mari batai de cap, cu egt decent si fara stres pe motor.
Problema reala la ce te referi?... Daca te referi la ungere, ea este ok, verificata de fiecare data. Daca te referi la suprapresiune, asta era primadata la prima turbina, la 2200 de ture facea peste 2.6bar la cat se oprea masuratoarea, astealalte fac presiune decenta in jur de 1.4 in sarcina.
Si i s-a raspuns dar el tot spera ca forumul face o magie si ii repara lui masina defecta din cu totul alta cauza dar nu turbina. Turbina pica din alte cauze nu se defecteaza ea de capul ei. Sunt si cunosc masini cu sute de mii de km si turbine originale dar la care motor nu s-a umblat de catre toate maimutele si facute softuri aiurea de catre alte maimute. Sebi ai primit raspuns si pe vwforum. In cate locuri pe netul asta infinit trebuie sa scrii pentru ca sa intelegi ce trebuie sa faci si cum sa procedezi ? Asta nu este in forum unde facem caterinca proasta si scriem aiurea si inutil repetand intrebarile si raspunsurile.
Salut, As dori un mic ajutor sfat îndrumare pentru a modifica o turbina la un A3 2.0 tdi 170 cp Quattro cod motor BMN 2007. Vreau sa trec la o turbina de 3.0 tdi cu acționare vacuumatica cum este și a mea Ma interesează de pe ce mașini se poate lua turbina de 3.0 sa vina ok doar urmand sa-i fac flansa adaptoare pe galeriile mele.
Cam asta se poate obtine din 2.0 TDI fara chiulasa portata, fara fum si fara sa se exagereze. EGT sub 550 grade celsius Turbo 2260vk nativ Injectoare mari CP3 FMIC Senzor rail 2200 bari MAP 4 bari Componentele upgrade sunt de la colegul @MacMac ,deci daca doriti upgrade, puteti apela cu incredere.
Salut, As avea si eu niste nelamuriri inainte sa ma arunc cu capul inainte sa stric ceva. Detin un audi A6 C7 tdi 2.0 177cp multitronic 2012 cu 200 000 km la bord si ma gandesc sa fac un downgrade pentru fixul de dieselgate + un stage 1 eventual cu limita de 200 cp si 400nm Mi-a zis cineva din Timisoara (de unde sunt) care se ocupa cu asa ceva ca nu recomanda downgrade pentru dieselgate. Oare de ce ? In principiu am gasit 2 tuneri care ar putea face stage 1: rs tunning din Sibiu cu care am vorbit la telefon si parea foarte deschis si profi SI dyno tuning Timisoara care nu face dieselgate fix, doar stage 1. Am zis de ei pentru ca au cele mai bune reviews pe facebook si cele mai multe
Uita de ambii. Primii nu fac nici macar diagnoza pe masina, al 2-lea este praf la capitolul soft. Ia legatura cu colegul @anarchy pentru un soft corect, pe dyno in Timisoara
multumesc de recomandare ionut. Bogdan : nici eu nu recomand downgrade dar pot sa iti fac daca doresti. la randul meu, il recomand pe kng_bv (ionut) in brasov
Regenerare mai des dictata de soft, fara probleme mecanice = mai putin timp filtrul incarcat, nu apuca sa se pietrifice depunerile. Regenerari rare si lungi, necesita temperaturi mai mari, stres mai mare pe materiale, etc. Nici eu nu recomand downgrade, exceptand cazul in care regenerarile sunt exagerate (< 100 km) si masina nu are nici o problema mecanica.
Tocmai ca destul de des (sub 100km ) patesc sa ramana ventilatorul pornit dupa ce ajung acasa (CRED ca asta e un semn al regenerarii ? ). Cateodata si daca fac drumuri scurte in oras de fiecare data ramane pornit ventilatorul de la radiator. Eu caut acuma o solutie sa capat un boost de putere fara sa afectez prea mult durata de viata a masinii, in special a cutiei multitronic de care mi-e frica pentru ca altfel in secunda urmatoare as face stage 1. Ma gandeam ca un downgrade de la dieselgate mi-ar da boost-ul acela de putere sa ma lecuiesc ...