1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Clima / Climatronic - Audi B3 - B4 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de Rusky25, 15 Sep 2008.

  1. Magarila

    Magarila 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2009
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 Allroad , 2.5TDI , 2004
    Buna ziua,
    Am un audi 80 B4 1.9 TDI motor 1Z si vreau sa renunt la Aer Conditionat, adica sa demontez compresorul. Stiu ca im trebuie alt suport pentru alternator. Altceva ce imi mai trebuie ? Multumesc.
     
  2. Daniliuc cristian adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2018
    Locație:
    Iecea mare,timis
    Masina:
    Audi 80 b4,1.9tdi
    Salutare prieteni.am un 80 b4 din 93,si am fost la cineva sa imi incarce ac-ul cu freon si ulei.problema este ca a gasit doar o mufa de incarcare si mi-a zis ca ar fi trebuit sa fie 2.are cineva o schita a conductelor sau stie cineva unde gasesc a doua mufa?prima am gasit-o pe radiatorul de ac.
     
  3. audiaks

    audiaks 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2012
    Locație:
    Paşcani / Iași
    Masina:
    Audi B4 Avant, swap AFN, '93
    Salut! Dacă e vb de supapa de pe radiator, pe acolo se încarcă pe înaltă presiune.
    Același răspuns l-am rezolvat într-un service mai bun.
    Succes!
     
  4. Daniliuc cristian adrian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2018
    Locație:
    Iecea mare,timis
    Masina:
    Audi 80 b4,1.9tdi
  5. Andrei tanasis 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2020
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi coupe 2,3 E 1990
    Buna ziua
    Am un Audi 90 coupe din 1990 si cand pornesc aerul conditionat si pun pe cald imi baga aer cald iar cand schimb sa bage aer rece imi baga tot aer cald. Precizez ca inainte masina a stat 6 ani. Sa trebuiasca oare curata instalatia ? Va multumesc frumos.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica intai flapsurile / voletii / actuatoarele / motorasele directionare aer rece si aer cald. Iti ramane unul din acestea (flapsurile / voletii / actuatoarele / motorasele) blocat sau inchis.
    Fa-ti rost de o schema, pentru modelul tau de Audi (iti faci cont pe Erwin, de o zi, unde platesti cu cardul pentru ca sa iti scoti schemele) cu acestea (flapsuri / voleti / actuatoare / motorase).
    Daca nu stii sa faci asta (sa interpretezi scheme din ELSA) mergi la electrician auto profesionist.
    Adica trebuie mers la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Bafta.
     
  7. Andrei tanasis 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2020
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi coupe 2,3 E 1990
    Mulțumesc frumos ✅✅✅
     
  8. adi_tan76

    adi_tan76 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2013
    Locație:
    Hațeg
    Masina:
    Audi A4B6,2.0L,2002
    Salut,
    Daca este doar AC si nu climatronic ai totul manual de pe panoul cu rozete la climatizare. Cand invarti rozeta de reglaj de la cald la rece trebuie sa auzi la capat de cursa (cald-rece)o pocnitura infundata. Daca se aude, nu ai probleme la cablul de actionare. O problema des intalnita la ele este macinarea buretelui de pe clapeta de dirijare aer intre cald si rece.
     
  9. Andrei tanasis 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2020
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    Audi coupe 2,3 E 1990
    Salut ,
    Pentru ca sa curat bureți măcinați, de pe clapeta de dirijare aer cald și rece, trebuie sa demontez tot bordul sau exista și alta varianta ? Multumesc.
     
  10. CristiCosti

    CristiCosti Silver Member

    Înscris:
    12 Noi 2012
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    Audi 80 B4 2.0E (ABK) 116CP - 1994 / Audi A4 B6 1.8T (BFB) 163CP - 2003
    Trebuie dat tot bordul jos, apoi aeroterma. După aceea, aceasta se desface în 2 bucăți (grijă mare la clemele laterale, se rup foarte ușor dacă nu ești atent) și ai acces la clapete.
    O recomandare: dacă mai ai schimbătorul de căldură original în aerotermă, schimbă-l cu unul nou Behr (Hella) 8FH 351 311-421.
     
    Andrei tanasis apreciază asta.
  11. uxv88 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2021
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi 80 B3 1.6TD 1988
    Salut,
    Am un Audi 80 B3 motor 1.6TD. Initial masina avea motor de 2 benzina, cu AC, proprietarul cand a schimbat motorul a lasat tot ce tine de AC in masina mai putin compresorul de clima. Pe motorul de 1.6 TD, unde vine montat compresorul de clima ? Fulia pentru compresor de clima o are. Este diferit compresorul de diesel fata de benzinar ? Mufele pentru senzorii de temperatura din compartimentul motor sunt acolo toate. Pot curata condesatorul si radiatorul din interior sau trebuie neaparat schimbate ? Si nu functioneaza butoanele de reglat temperatura si pe unde sa bage aer, am inteles ca sunt cu control vacuumatic. De unde ia vacuum la motorul de 1.6TD ?
     

Distribuie pagina asta