1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jante si Anvelope Audi A4 B8 - ce alegem - ce se potriveste

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de VorteXz, 31 Mar 2009.

  1. AndyCod

    AndyCod 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2019
    Locație:
    Timis
    Masina:
    Audi a4 b8
    Salutare, urmează să plec în concediu și am achiziționat anvelope noi 245/45/R17 XL vară. Acum problema e ca pe cele vechi aveam presiune 2.2 erau m+s si mi se părea mașina mult mai stabilă la viraje bruște sau la luat curba cu viteză mai mare... acum cel de la vulcanizare a băgat pe fata 2.5 si pe spate 2.4 când am întrebat de ce a zis ca asa trebuie. (Si nu mi se pare deloc stabilă la viraje mai strânse, ok nu e masina de curse..)Eu pe usa am 2.2 fata si 2.4 spate masina încărcată iar cu 2 persoane 2.0 fata/spate. Azi am decis sa bag 2.3 fata/spate (parca e mai stabila)e ok dacă merg asa sau sa bag cum scrie pe sticker/ușa ?
     
  2. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    In general e bine sa pui cum e pe sticker, nu ce zic cei de la vulcanizare. Mai conteaza si ce manometru au in dotare (multe nu indica corect) si ca presiunea sa fie facuta la rece. Daca nu mergi cu masina incarcata poti sa lasi presiunea pe care o ai acum.
     
  3. meghitz

    meghitz 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008 + AUDI A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
    Domnule, nu pot sa nu constat ca ai o precizie f mare in a masura "stabilitatea" masinii atunci cand presiunea difera cu 0.1 respectiv 0.2 atomsfere!!
    Cred ca si cei care testeaza masinile astea la fabrica Audi din Ingolstadt sunt invidiosi pe tine... :)
    Am un feeling si in acelasi timp o curiozitate, daca esti amabil, sa ne spui si noua ce marca si tip de anvelope ti-ai achizitionat.
     
    Ultima editare: 27 Iul 2019
    bobalex18 apreciază asta.
  4. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    @AndyCod eu am ajuns la concluzia ca e mai stabila in curbe cu presiunea spre minim, in cazul tau 2.0. Posibil sa fie de la drumurile noastre, care daca prind o mica denivelare in curba am impresia ca masina "sare" efectiv, in special de spate. Mai ales daca am presiunea spre maxim. Probabil trebuie sa fiu foarte greu incarcat, de felul 500 kg+, sa merg pe maxim la presiune. La amortizoare nu te-ai gandit ? Cat sunt de vechi ?
     
  5. AndyCod

    AndyCod 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2019
    Locație:
    Timis
    Masina:
    Audi a4 b8
    Nu e vorba ca vreau performanta etc. Doar că doream sa stiu mai exact după cine sa ma iau si sa va cer si vouă o părere. Si am scris exact ce am sesizat.. e vorba de falken azenis iar legat de suspensie am schimbat doar amortizoarele sachs fata/spate luna trecută. în fine..

    Multumesc frumos pentru răspunsuri.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se pune aer in anvelopa conform cu ce scrie pe stalpul usii. Nu inteleg ce tot dezbateti aiurea si inutil acesta problema.
     
    AndyCod apreciază asta.
  7. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu am achizitionat acum 3 saptamani Michelin Pilot Sport 4. Puse pe masina si umflate la 2.6 exact cum se specifica pe stalp pentru o masina full incarcata. Dupa circa 1500 km efectuati, pot spune ca masina e mai lipita de asfalt. Sunt convins ca nu presiunea e motivul, ci anvelopele.
     
    AndyCod apreciază asta.
  8. CptAndrei

    CptAndrei 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2019
    Locație:
    Lugoj
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI (CAGA) 105kw/143cp, 2010
    Salut. Am achizitionat 4 jante OZ RACING SUPERLEGGERA 8Jx17 ET35 la un pret super bun si arata foarte bine, pentru un B8 2010 2.0TDI 143cp CAGA si intrebarea mea este sa montez anvelope 225/50/R17 94Y sau 245/45/R17 95Y?
    Anvelopele care vreau sa le achizitionez sunt DUNLOP Sport Maxx RT 2 225/50 R17 94 Y sau DUNLOP Sport Maxx RT 2 245/45 R17 95 Y. Este mare diferenta la confort/aderenta/consum intre 225/50 si 245/45?
     
  9. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Fiind late de 8J, ar merge la fix 245//45/17. Înălțimea e aproape identica, vreo 2mm diferența in favoarea 225/50. Alegerea mai buna ar fi 245/45/17.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  10. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu as pune 225/50 R17, daca-ti place look-ul mai stretch. Eu am 225/50R17 acum si am avut inainte 245/40R18. Pe curbe masina se comporta la fel de bine, nu sesizez vreun dezavantaj la stabilitate sau aderenta. Balonul la 225/50 e cu circa 2mm mai mare decat la 245/45.
     
  11. Stefan47

    Stefan47 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 Avant, 2.0 TDI (CSUA), 2015
    Salutare,
    Am achizitionat de curand aceste jante Speedline Le Mans pe 19" cu 9J, ET 52 si vreau sa montez niste distantieri pentru a le alinia cat mai aproape cu aripa.
    Din calculele mele ma gandeam ca pe fata ar merge un 13-14 mm si spate 18-20 mm. Ce parere aveti ? As ajunge la un ET 38 fata si ET32 spate. Mentionez ca nu vreau sa iasa in afara deloc, ci sa fie cat mai "la linie" posibil cu aripa.
    Momentan sunt incaltate cu 235/35 dar voi trece la 255/35 din sezonul urmator.


    [​IMG]
     
  12. Stefan47

    Stefan47 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 Avant, 2.0 TDI (CSUA), 2015
  13. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
  14. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
  15. Stefan47

    Stefan47 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 Avant, 2.0 TDI (CSUA), 2015
    K3nT, m-am tot jucat cu configuratorul, nu asta e problema...eu ceream o parere :)

    MDU, multumesc pentru link...din pacate nu toti au inteles acel topic, mai concludent este link-ul catre audizine. O sa incerc sa ma inspir de acolo.
     
  16. Caprita Emanuel

    Caprita Emanuel Silver Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Locație:
    Rastatt DE
    Masina:
    A7 3.0 TDI 2015 (CRTE)
    @Stefan47 Eu cred ca 255/35 R19 sunt mult prea mari pentru mașina ta!Nu o sa meargă bine mașina. Dă-i cât poate duce nu o omorî. Dimensiunea asta o am eu la motor de 3.0 Fratele meu a pus roți de 18 pe o motorizare de 1.9 tdi si mașina mergea tare rău. Dat jos pus pe 16 mașina zboară. Trage singur concluzia
     
    z1daru apreciază asta.
  17. Stefan47

    Stefan47 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8.5 Avant, 2.0 TDI (CSUA), 2015
    Am avut pe masina anterioara roti de 17" ea avand din fabrica 15" pe motorizare de 1.4 si nu am simtit niciodata ca ar fi mers masina 'mai prost' cu dimensiunea mai mare...important e sa pastrezi proportiile, iar 19" la un motor de 2.0 si 400 nm nu omoara masina, sa fim seriosi...

    Sincer iti spun, a mea a venit in original cu jantele de 18" S-line si anvelope 245/40, acum ca i-am pus 19" nu am simtit nicio diferenta in 'cum merge' masina.
     
  18. Mike7 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2019
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 110 KW CJCD 2013
    Salut,
    Mi-am cumparat anvelope de iarna cu dimensiunile 205/60/R16 montate pe niste jante originale R16 de Audi cu specificatiile urmatoare: 7jx16 ET 46 mm. M-am uitat in manualul masinii doar dupa ce le-am montat si am observat ca pentru 205/60 este indicat ET de 39 mm,
    pentru ET 46 este indicata dimensiunea anvelopelor de 225/55.
    Intrebarea mea este daca pot circula fara probleme avand in vedere contextul mai sus mentionat.
    Multumesc.
     
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Stai linistit, nu e nicio problema. Diferenta este insesizabila, doar 7mm.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    latimea cauciucului este data de latimea jantei in concordanta cu radialul si evident, dimensiunile acceptate de producator.
    ET-ul e offsetul jantei fata de fuzeta in raport cu mijlocul acesteia.
    Nici o legatura cu ce ai intrebat tu pentru ca latimea jantei e tot 7J iar cauciucul daca e 205 e mai intins (strech) fata 225.

    offset.jpg
     

Distribuie pagina asta