1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul Quattro si sistemul de transfer (Diferential) - schimbare ulei in grup la TT Mk1 (8N)

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de mihai_buldogu, 3 Ian 2009.

  1. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    nu e normal sa invarti cardanul cu mana , te-ai uitat daca ai uzura la cardan ?
     
  2. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    cand este oprita masina e foarte normal sa invarti cardanul si e pe liber pt ca controlul grupului e electronic
    Apropo am schimbat grupul dar mai rau face.....adica ceva de genul unei planetare stricate.....am sunat la audi pt ca am un prieten si mi-a zis ca ar pute-a fi de la o bucsa in viraj sa cedeze si sa nu se alinieze rotile in viraj adica sa ramana o roata mai in spate....oricum am zis ca luni o duc la tess s-o las vreo 2 -3 zile sa se ocupe de ea........ce pot sa spun cand am schimbat grupul am fost nevoit sa desfac un brat de pe spate care m-a chinuit groaznic sa-l pun la loc si s-ar putea sa fie ori o planetara ori bucsile de la bratele de pe spate ramane de vazut......deci acum masina in viraj se aude ca si cum ar fi o planetara stricata pe spate.........revin cu noi informatii cand o aduc de la tess
     
    Crist03 apreciază asta.
  3. Predator

    Predator 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi TT
    Succes in remedierea problemei
     
  4. pfaizzzer

    pfaizzzer 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2009
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI quattro, 2005
    Salut,
    Din faptul ca huruitul se aude doar in viraje poate sa fie de vina si diferentialul (in viraj viteza unghiulara a rotii din interiorul curbei e mai mica decat cea a rotii din exteriorul curbei...aici intervine diferentialul rotindu-se pinioanele satelit din el pentru compensarea diferentei de viteza ungiulara). Daca tu spui ca pe zapada nu face zgomot in viraj inseamna ca roata din exterior, care se roteste mai repede, patineaza, nefiind nevoie ca diferentialul sa functioneze.
     
  5. radupro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2009
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Audi TT quttro,1.8T,180 cai
    :keule::keule:inca si in ziua de azi maina se afla la audi dupa lungi cautari si multe interventii s-au depistat multe defectiuni la cea ce inseamna tractiune integrala....deci am schimbat grupul....cardanul....si cuplajul de la cutia de viteze....ca sa fie totul ok....ar mai fi senzorul de acceleratie longitudinal care influenteaza tractiunea cand sa adica comanda spre calculatorul de haldex nu maine vine si senzorul si din cate am inteles ca e ca si rezolvata problema revin cu detaliile complecte cand am sa ma vad din nou la volanul masinii....si care sunteti din brasov sau din zona il recomand pe OTI ca mecanic pt orice ce inseamna Audi si WW......
     
    Crist03 apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Un tutorial video referitor la schimbare ulei in grupul spate diferential Haldex (cheia respectiva, tipul uleiului si procedura pentru inlocuire) urmariti acest clip de la minutul 29:45:

    https://www.youtube.com/watch?v=J3r2ohDh8ac
     
  7. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    Salut,
    Nu trage spatele deloc. acum am constatat, pe zăpadă.
    Pe tester da ca e o eroare mecanica, nimic destul de clar.
    Ce ar fi de făcut mai departe? aveti vreun mecanic care se pricepe la asa ceva?
    Mulțumesc
     
  8. cristysir

    cristysir 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A5 Coupe, 1.8 TFSI 170 CP, 2009; Audi TT Roadster, 1.8T 225 CP APX, 2000
    Pune aici ce erori ti-au iesit la scanare.
     
  9. musafiru

    musafiru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi tt 1.8 quatro 8N3 BAM, stage 2 300CP
    Era mufa la controler oxidata, dat cu spray contact, pus la loc. merge perfect, scapat cu 30 de lei. :) am rupt-o pe zapada ieri la munte.
     
  10. Turlea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Motru
    Masina:
    Audi tt
    Salut .sunt nou pe aici .detin un tt ,2002,224 cp ,si nu prea i dau de cap cu awd ul ,daca ma poate ajuta cineva ,atasez erorile de pe vcds
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu verifici tot ce scrie in link ?

    P.S Vezi ca s-au semnalat destule probleme la controller-ul Haldex-ului.
    Deja sunt o gramada pe piata ce repara/reconditioneaza aceste module.

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01324
     
    Ultima editare: 6 Iul 2018
  12. Turlea 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2018
    Locație:
    Motru
    Masina:
    Audi tt
    Da .multumesc .eram bagat in ceata ,pt ca ,mi sa mai zis ca ar putea fi linia Can a masini
     
  13. Crist03

    Crist03 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2016
    Locație:
    Slobozia
    Masina:
    Audi A4 b7
     
  14. Elvis1998 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT 1.8T quattro 1999
    Salut!
    Recent am achiziționat un audi tt 1.8t 180cp 1999 quattro.
    Am observat ca in demaraj tare doar fața patineaza,pe vcds nu apare nici o eroare la haldex
    Și m-am gândit ca e grupul,sa fie ceva pinioane scoase din el
     
  15. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Verifica siguranta de la haldex, la modelul facelift este siguranta 31 din panou.
    Ca sa testezi sistemul, urca masina pe elevator si baga a1a, asa iti dai seama daca functioneaza corect.
    Cu VCDS poti face un output test la pompa, daca nu se aude inseamna ca-i stricata si nu poate cupla atunci cand este necesar.
    Schimba uleiul si filtru.
     
  16. Elvis1998 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT 1.8T quattro 1999
    O s-o urc și o sa fac așa
    Dar ultima data când am avut-o pe elevator și când am rotit cu mâna de o roata din spate cealalata nu se învârtea invers ca la diferențialul pe fata dacă înțelegi ce zic
     
  17. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Verifica ce ti-am recomandat mai sus si vei reusi sa-ti dai seama unde este problema.
     
  18. Elvis1998 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT 1.8T quattro 1999
    Ok
    Mulțumesc mult!
     
  19. Elvis1998 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi TT 1.8T quattro 1999
    Am rezolvat problema.
    Pompa era cauza, intrase ulei la motorul pompei.
    Mulțumesc pentru ajutor!
     

Distribuie pagina asta