Noul Audi RS6 Avant a fost prezentat oficial şi va ajunge la clienţi în prima partea a anului viitor. Noul model din Ingolstadt dispune de un sistem mild hybrid de 48 V şi un motor V8 de 4,0 litri biturbo cu 600 CP şi 800 Nm. Noul RS6 Avant ajunge în 3.6 secunde de la 0 la 100 km/h şi are o viteza maximă limitată electronic la 250 km/h. Opţional pot fi comandate două pachete de performanţă cu ajutorul cărora maşina cu o greutate de 2,1 tone poate atinge viteze maxime de 280 km/h sau chiar 305 km/h. Resursele sunte gestionate de o cutie automată tiptronic cu 8 trepte. Sistemul mild-hybrid de 48V are rolul de a contribui la reducerea consumului de carburant: când şoferul accelerează de la 55 km/h la 160 km/h noul RS 6 Avant poate circula timp de 40 de secunde fără ajutorul motorului termic. Preţul estimat pentru noul Audi RS6 Avant este de 125.000 euro pentru versiunea de bază.
in principiu imi place, exceptand bara spate care mi se pare absolut neinspirata. si rotile cu jante de 22 de inch nu au ce cauta pe o astfel de masina...diametrul total al rotii fiind efectiv prea mare 20 standard, 21 optional ar fi trebuit sa fie. si pe modelele de baza, A6 si A7, rotile sunt efectiv prea mari si cumulat cu discurile de frana care nu respecta proportiile rotii(pt ca nici nu e nevoie), rezulta ceva ridicol.
Acolo la spate intr-adevar pare ca aduce a ceva de la Renault, poate ca nu a fost cea mai inspirata alegere dar totusi tine de gusturi pana la urma. La fel si cu marimea rotilor, doar ca din punctul meu de vedere rotile alea uriase sunt un plus dpdv estetic si nu un minus.
Stiu ce zici, ca si mie imi plac rotile mari. Totusi, cred ca exista un optim si rotile cu jante de 22 pentrut RS6 la care se mai adauga talonul anvelopei, cred ca sunt prea mari. Si A6 modelul standard are rotile prea mari din punctul meu de vedere (jante configurabile pana la 21 de inch) si acolo apare contrastul ala ridicol cu discurile de frana mici. Maxim 20 inch mi se pare rational pentru modelele standard A6, seria 5, E klasse si cu un inch in plus pentru modelele speciale RS6, M5, AMG asta tot din punctul meu de vedere.
Am inteles ca cei de la VW au impus sa faca o asa tiganie. Nu inteleg motivul, dar sper ca exista o alta optiune pentru cine nu vrea asta.
Incearca sa scada pe cat se poate de mult costurile de fabricare. Tipsurile fake par din plastic. Si oricum S6 diesel.. bataie de joc. Era de ajuns sa ramana la A6 3.0 bi-tdi care este oricum foarte potent.
Eu am auzit ca ar exista un motiv tehnic pentru evacuarea asta fake de pe S6-le TDI, dar nu garantez ca e 100% corecta informatia; Audi ar sustine ca temperaturile de pe evacuare ar fi foarte foarte ridicate si ca ar putea topi vopseaua/plasticele masinii asa ca inginerii au preferat sa tina evacuarea sub caroserie cu tipsurile orientate in jos. Conform cu acest clip minutul 06:40:
Am avut o zi noul A6 3,0 tdi. Ca o comparatie sincer prefer C7-le, mi se pare mai placut interior-exterior. Tinuta de drum mi se pare aceeasi, antifonarea similara. Pe sport are sunetul acela fals, se aude din sistemul audio. Chestii care imi displac: evacuarea fake, bordul glossy doar ecrane, cromul de la stopuri, jantele desi erau pe 18 pareau foarte mici. Concluzie, nu as da banii pe asa ceva, C7 a ramas ultimul Audi frumos, pareri personale bineineles.
mie imi place f mult cum arata noul A6. am condus pt abia 10 km 3.0tdi, insa nu mi-am dat seama de acel sunet fals...probabil nu am avut cand, insa da, asta e oribil, cum la fel este si evacuarea fake. Bordul doar cu ecrane nu e tocmai urat, insa nu este practic. Nu poti conduce si sa stai atent sa apesi pe zona de ecran care trebuie...trebuiau sa lase cateva comenzi, alea cele mai folosite, pe comenzi normale, pe butoane. Jantele de 18 par f mici pt ca Audi a crescut diametrul total al rotii de la o generatie la alta. Pe C5, 18 insi erau uriase(cred ca de RS6 erau), pe C6 18 erau f mari, pe C7 erau normale, iar pe C8 sunt mici. Intre C7 si C8 au crescut diamentru total al rotii cu 1 inch. Deci, ca sa ai acelasi impact vizual de pe C7 cu 18 inch, ar trebui ca pe C8 sa ai de 19. Prin comparatie cu seria 5, A6 C8 are avantaje incontestabile, e drept ca de ergonomie: 1.spatiul tuturor pasagerilor este mai mare 2. portbagajul, desi egal ca volum, pe A6 are alta forma fiind mai lat si mai putin inalt. La seria 5, faptul ca portbagajul este mai inalt, nu te ajuta cu nimic, acel spatiu pierzandu-se in fapt. 3. pe seria 5, cel putin in felul in care imi trebuiesc reglate mie scaunul si volanul, nu vad aproximativ 25% din partea inferioara a displayului din spatele volanului. Cam la fel imi este si la E klasse. La A6 nu am problema asta.
Reglementările de mediu îi obligă să pună acele țevi în jos. Referitor la S6 diesel, de ce nu ? Eu zic că știu foarte bine ce fac.
Nu arata asa rau in realitate, pacat ca au lasat-o in "fűler". Observ ca spoilerul de pe hayon seama acum cu vechiul S-line. Franele sunt enorme, dar dau impresia de un ansamblu foarte greu. Evacuarea are o clapeta pe una dintre iesiri di este totul dintr-o bucata, nu cu tipsuri false.