1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. ionut radu brd 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Sep 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A4 b7 2.0 brd
    Turbina care afost desfacuta si curatata baga presiunea de care are neviie masina de la 2.5 in sus .Asta e singura problema si nimebi nu isi da seama de unde vine problema
     
    Iacob cristian apreciază asta.
  2. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Vad ca nu intelegi ce ti se spune. Sunt mai multi factori care determina lipsa de presiune la turatii mici.
    Citeste cateva pagini in urma si o gasesti rezolvarea. Daca iti e lene si astepti doar raspunsuri, o sa ramai cu problema.
     
  3. Stefan_Morarul

    Stefan_Morarul 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2020
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A6 C7 / 2012 / 2.0 TDI 177 / S-line / CGLC
    Salutare tuturor posesorilor de BRD. O indrumare rapida daca se poate, de la cineva priceput, va rog.

    Masina cu 215k km reali. 185k facuti in Europa. Cand am achizitionat o am schimbat urmatoarele : Consumabile in primul rand ( ulei, filtre ), Distributie, DPF Nou cu garantie + senzor temperatura de la baietii de la Odorheiu Secuiesc, pompa apa, turbina noua Garret, senzor ax came si cam atat. A mers super 20k km pana cand a inceput sa manance cam 1l de ulei la fiecare 3 4 mii de km ( in functie de cum merg cu ea ). De exemplu, daca scot capacul de la ulei cand motorul e pornit imi arunca picaturi afara. De asemenea, egr ul e plin de ulei din cate se vede ( l am curatat cand am cumparat masina ) Si capacul de la culbutori are ulei la suruburi.

    Precizez ca, n u conduc masina ca o benzinara. O las sa se incalzeasca inainte de a i da turatii, plaja de turatii 2-3k ( in depasiri peste 3k cand nu am timp)

    Va rog acordati mi 2 minutele din viata si spune ti mi cam ce as avea de schimbat la ea, va multumesc. Am atasat poze cu locurile cu pricina.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In primul rand nu noi iti spunem ce ai de facut ci mecanicul dupa ce se fac niste investigatii si speli motorul obligatoriu pentru ca sa vezi pierderile. Aici vorbim despre motor si atat nu despre EGR, ASV = valva shutt Off si altele. EGR-ul si ASV nu se curata, se schimba obligatoriu cu unele noi si originale sau in cel mai rau caz cu unele marca Siemens-VDO. Nu ai citit nimic pe acest forum si cand te inscrii pe un forum nu incepi cu intrebarile ci incepi cu cititul luni de zile pentru ca sa inveti. Tu acum ai descoperit masina asta si te miri de anumite lucruri rezolvate deja de ani de zile. Dupa ce citesti, integral topicul asta in care ai scris, toate topicurile din aria asta si acesta: https://www.clubaudi.ro/threads/consiliere-achizitie-q5.16692/page-8#post-854451 o sa stii tot ce ai de facut.
     
    Stefan_Morarul apreciază asta.
  5. volnick1986 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2017
    Locație:
    AB
    Masina:
    Audi A4 B7
    Salut. Al meu BRD a bagat un litru de ulei la un an (intre schimburi) pe 6700 km daca te consoleaza cu ceva. Eu zic ca e normal la TDI PD. Asta e.
    Al meu scapa ulei pe langa cablajul de la injectoare din spatele motorului. Uleiul se prelingea de acolo pe DPF si facea un frum si un miros de toata frumusetea. Am rezolvat problema cu un silicon bun american de 300 de grade de vreo 50 de lei. Un cablaj nou (ca garnitura nu se gaseste separat) e cam 800 de lei. Acum de cateva luni bune e totul OK nu mai curge, nu mai pute a ulei incins.
    Succes cu BRD-ul, motorul care iti mananca viata. :)

    PS: O garnitura noua la capac nu i-ar strica. Una Victor Reinz sau Elring e 70-80 de lei maxim.
     
    Ultima editare: 25 Aug 2020
    Stefan_Morarul apreciază asta.
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Degeaba schimbati garnitura capacului.
    Din cauza caldurii acesta se deformeaza si scapa ulei chiar si cu garnitura noua.
    La fel ca si EGR-ul, capacul trebuie inlocuit cu unul nou OE.

    P.S Inlocuiti si suruburile, cele vechi se alungesc din cauza caldurii si la refolosire riscati sa stricati filetul.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce ne repetam cu ceva scris acum ani de zile pe forum si mentionat (nu numai in acest topic) de zeci de ori in decursul acestor ani de cand exista forumul. V-am rugat sa nu mai raspundeti unor useri care nu au nici macar bunavointa sa citeasca. Asta ca sa-mi dati mie de lucru.
     
  8. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Salut,
    La motorul meu cod BRD (masina din profil), după schimbarea injectoarelor se face amorsarea instalației ? Am testa/reparat injectoarele iar acum masina nu mai pornește. Posibil sa fie aer pe instalație ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. blue19

    blue19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2017
    Locație:
    Germania - Ohringen
    Masina:
    audi a4 avant,2.0tdi/170cp,2007
    Mulțumesc, mecanicul lipsește și am rămas cu masina asa. Credeam ca scap fără VCDS. O seara buna.
     
  11. Ionelmariandanaila

    Ionelmariandanaila 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2020
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    audi a4 sline 2.0 brd 2008
    O interpretare va rog ? Am eroare P 0299

    20201227_150827.jpg
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Era asa de greu sa faci toate verificarile scrise aici:

    16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
    Possible Symptoms

    Reduced Power Output
    Limp Mode

    Possible Causes

    Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
    Charger Pressure Control defective
    Turbocharger faulty
    Diverter Valve faulty

    Possible Solutions

    Check Hoses/Pipes to/between Components
    Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    Check Turbocharger
    Check Diverter Valve

    Special Notes

    If the Turbocharger is faulty due to mechanical / internal problems or the exhaust system is restricted (typically the Catalyst) this fault may be the end result.

    si in plus sa verifici tot ce am scris eu si alti useri despre Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached adica:


    1 Fault Found:

    000665 - Boost Pressure Regulation
    P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON

    In traducere Actuator Turbo cu membrana sparta sau lipsa vacuum

    sau

    1. Ori membrana actuatorului este sparta, dar sistemul de vacuum este bun si comanda actuatorul degeaba, caci avand membrana sparta acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui inlocuit actuatorul.

    2. Ori actuatorul este bun, nu este spart, dar din lipsa de vacuum, acesta nu va actiona geometria turbinei, deci va trebui sa verifici eventuale neetanseitati ale sistemului de vacuum, sau poate nu mai produce vacuum pompa tandem. Mai sigur ai neetanseitati, deoarece daca nu aveai vacuum deloc observai ca si pedala de frana era mai rigida.

    Acum am facut o exceptie si ai primit explicatii dar data viitoare lenea pe care ai afisat-o iti va fi penalizata adica mesajele scrise aiurea, inutil si care se repeta iti vor fi sterse direct si fara explicatii.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema.
     
  13. Ionut T

    Ionut T 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 170 CP BRD QUATTRO DPF OFF 2007
    La masina din profil un Audi A4 B7 cod BRD am ulei in motorina si fum albastru. Ceva ajutor ?
     
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @Ionut T singurul loc unde sunt foarte aproape uleiul si motorina e pompa tandem. Incepi de acolo cu investigatiile adica sa inlocuiesti pompa cu una noua originala sau in cel mai rau caz marca Bosch. Obligatoriu se schimba si garnitura dintre chiulasa si pompa tandem cu una noua si doar OE = originala. Daca arzi motorina cu ulei de motor, e destul de probabil ca fumul albastru sa fie cauzat de asta.
     
    Ionut T apreciază asta.
  15. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Salutare! Am o problema la brd-ul meu care nu ii mai dau de cap nici cum. Problema se manifeste in felul urmator: de pe la 3200 de ture nu mai trage deloc (nu imi da limp). Nu conteaza in ce viteza sunt. Pur si simplu nu mai urca in ture, parca pica turbina. De la relanti si pana in 3200 de ture trage aproape normal in orice viteza. Precizez ca si pe liber se tureaza pana in 5000 de ture si scade imediat la 4600. Am schimbat clapeta shut off ca imi dadea eroare pe ea si tot nu vrea sa traga. Acum nu mai am nici o eroare. Va rog sa imi dati si mie un sfat ceva! Multumesc!

    Sper ca am postat unde trebe si problema asta nu am mai intalnit-o niciunde pe forum!
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni din pacate. Cauta un bun mecanic si fa investigatii suplimentare. Se face LOG si se fac mai multe investigatii si multe altele. Iti trebuie un bun mecanic si mai ales un bun electrician = diagnostician auto pe partea electrica.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  17. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Am inteles. Luni o sa merg din nou la service. E posibil sa fie infundat filtrul de particule? Trebuia sa schimb si egr-ul odata cu clapeta? M-am cam saturat sa platesc degeaba la carpacii astia din zona mea... O sa incerc eu sa fac un log in mers. Nu stiu daca si reusesc! Merci oricum!
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este posibil orice.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  19. vladliviu85

    vladliviu85 Audi Expert

    Înscris:
    27 Mai 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 BLB 2.0 TDI 2005 - 140 calutzi
    Schimba zona daca nu gasesti pe nimeni priceput acolo la tine. Exista in aria de prestari servicii a forumului cativa colegi care te pot ajuta. Dar trebuie sa faci un efort si sa te deplasezi la unul din ei in acest caz. Stii vorba aia ... nu vine muntele la tine, trebuie sa te duci tu la munte. Nu exista defectiune care sa nu poata fi remediata, trebuie doar sa gasesti persoana care sa stie sa ii dea de cap. Bafta.
     
    Iacob cristian apreciază asta.
  20. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Revin cu rezolvarea in caz ca mai pateste cineva asa ceva. Am inlocuit pompa tandem si am inlocuit filtrul de motorina care era tot infundat. Filtrul a fost schimbat in urma cu 3 luni. Foarte proasta motorina la noi. Multumesc mult celor care si-au dat interesul pentru problema mea.
     
    vladliviu85 și Siegfriedbrunnen apreciază asta.

Distribuie pagina asta