1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Clapete galerie admisie motoare 2.7 si 3.0 TDI - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de lizardsxxl, 2 Feb 2010.

  1. Adrian E. Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 3.0 TDI, 2009
    ai dreptate dar m-am saturat cat timp am vazut martorul aprins in bord. il anulam si dupa 100 km se aprindea iarasi. daca mai pica dupa ce ies din garantie revin pe forum :)
     
    Ultima editare: 19 Sep 2019
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Cat face 5600lei in euro, ca eu cu nici 200 euro am pus reconditionate si am uitat.
     
    Adrian E. Kovacs apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Aproximativ 1200€.
    Ai ales solutia cea mai buna, cu cele ranforsate.
    Kit-urile alea ce se gasesc in comert zici ca a esuat reciclarea plasticului la fabricarea lor (un material foarte prost).
     
    Aurel G apreciază asta.
  4. vik71 Silver Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
    Depinde ce alegi sa cumperi. Sunt care doresc kit-uri ieftine dar sunt si care apreciaza calitatea. Sunt kit-uri care au garantie si 2 ani de zile.
    Mai conteaza si cine/cum le monteaza, daca le duci la nenea mecanic care e grabit sau nu are timp sa le curete si le monteaza direct pe slam = depuneri, galerii admisie murdare mai mult ca sigur vor aparea in continuare erori sau nu vor fi eficiente in timp.
    Galeriile / clapetele se curata foarte bine, se monteaza kit-uri de calitate. Datorita faptului ca toata lumea le zice clapete si nu GALERII de admisie am sute de cazuri cu confuzii pe clapete de acceleratie cumparate si schimbate degeaba sau motorasele de la admisii la fel, cumparate noi sau second si schimbate degeaba.
    Clapeta acceleratie, galerie admisie bank 1 / bank 2, motoras galerie admisie bank1 / bank 2 e corect.
    Caz concret recent: i-a zis mecanicul clientului sa comande / sa-i aduca 2 clapete admisie. A cumparat online ca era mai ieftin 2 clapete de acceleratie :) dar erorile erau de pe bank 1 galerie de admisie cu probleme, bank 2 motoras galerie de admisie cu probleme. Retur n-a mai putut sa le faca = bani pierduti.
     
    gabi_74 apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Toate kit-urile alea de reconditionare de pe piata sunt niste mizerii ieftine. Indiferent de unde le cumperi, provenienta este tot Alibaba, Aliexpress, implicit China.
    Calitatea materialului plastic lasa de dorit. Si nu, nu vorbesc din auzite, etc.

    Kit-urile respective sunt bune doar ca sa “carpesti” provizoriu.

    Pe mine m-a tinut aprox. 1 an, dupa care si-a facut joc iar tija interioara. In conditiile in care eu merg foarte sportiv cu masina si dupa 1 an depunerile in galerie erau aproape 0 (zero). Plasticul folosit este de foarte proasta calitate si se toceste destul de repede.
    Despre calitate vorbim la kit-urile de teflon, nu la mizeriile astea de plastic.

    Garantie ? Pai de ce trebuie sa desfac galeria anual doar sa inlocuiesc kit-ul (fie el si gratis) daca eu dupa 1 an am depuneri aproape 0 in galerii ?
    Am inteles, se inlocuiesc in garantie, dar pe bani si timp.

    P.S Nu toata lumea face 10.000/an, eu fac intre 50 si 70.000.

    Stiu ca fiecare isi lauda produsul, in scopul imbunatatirii vanzarii. Dar crede-ma ca esti inca incepator in V6-le de pe Audi fata de cati bani, nervi, timp, experimente, etc. s-au facut pe acest forum pentru a scapa de respectiva problema definitiv sau macar pe termen lung.

    Diagnosticarea gresita a problemei nu are legatura cu, calitatea kit-urilor.
     
    Audiquattro6 și Aurel G apreciază asta.
  6. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Acum aproape un an cand am schimbat tijele din spate am spus ca la prima eroare voi cumpara kit-urile de reconditionare interioare si le voi schimba. Acum, citind din ce in ce mai mult aici nu prea mai sunt asa pornit. Clar de schimbat vreau sa le schimb.
    Am gasit si eu pe net kit-urile refurbished cu 290 euro dar, tot acest furnizor are acelasi kit dar fara motorase la 230 euro.
    Cum credeti ca ar fi mai bine daca eu nu am probleme-cel putin pana acum- sa cumpar galeriile cu motorase la 290 euro sau pe cele fara motorase la 230 si sa pun motorasele de pe ale mele?
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
  8. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Da ,despre astea spuneam si eu la PMG Berlin. Multumesc.
     
  9. vik71 Silver Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    audi A4 B8 2.0tdi CBAB /140cp
    la momentul actual sunt 4 modele de kit-uri de reparatie Galerii de Admisie 2.7/3.0tdi .depinde ce doresti sa alegi si cat doresti sa investesti ,nu toate sunt alibauba sau china ! 2+2 ar veni socoteala.
    sunt care doresc si la 10 lei daca se poate ,sunt care apreciaza calitatea ,sunt samsari ,bisnitari care nu i intereseaza daca tine 2 zile ,sunt care doresc rezolvare pe termen lung
    mai pun mana pe carte si invat ,nu i problema cat despre interpretari gresite erori si schimbate degeaba piese cu siguranta pot spune ca sunt mii de posesori auto care au patit-o si aici ma refer exclusiv la 2,0 2.7 3.0 4.2 tdi cu foarte foarte multi bani cheltuiti aiurea [exclusiv pe interpretare eronata erori + citit prea mult pe google....]
    un ex : daca ai eroare de pe motorasele de la admisii ,de ce dai Galeriile jos si umbli la ele ? daca ai o admisie cu defect ,de ce cumperi motoras nou ? daca se aprinde spirala in bord si e clapeta de acceleratie ,de ce repari Galeria de admisie bank 2 ? + alte zeci de exemple se pot da [toate din practica !]

    P.S.

    Am un best in my life de 154.000 km in 1 an si 4 luni, ultima masina vanduta a fost cu 695.000 km (de la 215 la mine cu motor original)
     
  10. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    A cumparat cineva clapete mentionate in link-ul de mai sus ? sunt cu tot cu motoras ? calitativ cum sunt ? Sfaturi achizitie din alta parte ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Cumperi de la colegul vik71. Are anunt aici pe forum.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu sunt ok cele de la colegul Vik71.
    Are tijele model vechi, problematice si calitatea lasa de dorit, luate de pe Aliexpress.
     
    Ultima editare: 9 Dec 2020
    MrFler și Aurel G apreciază asta.
  13. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Am schimbat astazi kit-ul exterior pe original la bank2 si am scapat de problema. Confirm faptul ca kit-urile de pe net sunt niste MIZERIIII, imi pare rau ca nu am facut poze intre kit-ul exterior de import si cel original. Dpmdv aruncati banii pe geam cu acele minunate kit-uri. Regret ca am reconditionat cele 2 bank-uri.
     
  14. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Am pus asa ceva acum un an si jumatate si nu pot spune decat ca sunt incomparabil mai bine realizate decat originalele.

    20190604_085646.jpg 20190604_085033.jpg
     
    MrFler apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sunt ok ca si firma, fac lucruri de calitate.
    Doar ce am comandat o cutie de viteze de la ei.
     
    MrFler apreciază asta.
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Exact, si eu am vandut masina cu ele si erau ca in prima zi. Cele OE nici nu stau pe langa ele.
     
    MrFler apreciază asta.
  17. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    Salut,
    Masina mea Allroad A6 C6 an 2007 motor 3.0 TDI cod ASB.
    Clapeta de acceleratie, shut off, sau clapeta de aer, toate denumirile astea sunt ale clapetei de langa joja de ulei la motoarele 2,7 si 3.0 tdi
    Dupa reconditionarea ei cu kit de reparatie de la colegul vik71 a mai functionat cateva luni dupa care a dat eroare pe partea electronica. A intrat ulei in carcasa.
    Tot de la vik71 am luat clapeta noua, plug&play, aftermarket. Problema rezolvata.
    Colegul vik71 stie ce face si stie ce vinde ....si nu scump. Mersi Vik.
    Masina si-a trezit toti caii dupa ce am curatat clapetele de admisie, schimbat kit flaps-uri, cu tot ce tine (tije, etc.)
    Vreau sa adaug ca am incercat toate spray-urile posibile, profesionale si alte solutii. Cea mai buna solutie de curatat calamina de pe galerii, tevile de plastic si aluminiu de dupa clapeta shut off, s-a dovedit a fi Triumf pentru curatat cuptoare. Dupa 2-3 recipiente cu pulverizator manual au facut totul bec.
    "Narile" alea vestite sunt o provocare dar vitale pt buna functionare a motorului.
    A zis cineva ca clapeta EGR nu se infunda la motoarele astea si asa e. Era doar afumata in conditiile in care de pe galerii si tevi am adunat 1/2 kg de calamina.
    Dati-i talpa fratilor, mers in sport pentru automate, 2500-3000 ture pentru motoare curate si sanatoase.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A montat cineva asa ceva pe V6 ?

    Am avut ocazia sa testez cateva saptamani un A6 cu flaps off, EGR off, DPF off.
    Anulate atat fizic cat si din soft, dar fara stage 1.
    Masina in cauza un A5 CCWA, fiind mult mai “fasneata” si raspuns mult mai rapid la acceleratie (lag mai mic) decat CDYA-ul meu.
    CCWA si CDYA sunt aceleasi motoare.
    Pe VCDS si in log-uri, totul ok.

    Asta este kit-ul ce necesita dezactivarea motoraselor din soft. Dupa, se pot demonta tijele+motorasele.

    Exista acelasi kit dar cu 2 bracket-uri (ce limiteaza cursa tijei) si numai este necesar dezactivarea lor din soft (implicit nu se mai pot demonta de pe masina).

    upload_2022-12-17_17-57-3.jpeg
    upload_2022-12-17_17-57-17.jpeg
    upload_2022-12-17_17-57-35.jpeg
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Salut,

    EDIT : Am mentionat mai sus ca revin cu un feedback si am uitat.
    Nu pot fi subiectiv deoarece anularea clapetilor de admisie s-a facut impreuna cu EGR Off (complet dat jos de pe masina si refacut circuitul de racire) si DPF Off (cu downpipe, DPF-ul original pus la pastrare).

    Nu am facut Stage 1.

    Dar, trage mult, dar mult mai bine in ture joase. Urcarea in turatii se face mult mai lejer fara a avea impresia ca tractez o remorca de 750KG. Practic, a disparut foarte mult din lag-ul existent initial.
    Consumul a scazut cu circa 1-1.2l. Irelevant, putea sa se si mareasca, pe mine ma interesa sa scap de problemele “well-known” si de dependenta asta a DPF-ului (stai atent la regenerari, nu opri motorul, fa drumuri lungi, stai cu ochii pe valorile din VCDS, etc.).

    Pai, eu trebuie sa conduc masina, nu ea pe mine.

    Contra, pana ajunge la 90 de grade motorul este o idee mai galagios la ralanti.
    Miros usor intepator al esapamentului (gazele nemaifiind recirculate de EGR si filtrate de catre DPF) clasic al motoarelor EU4.
    Dar, nici o asemanare cu mirosul unui motor cu deCAT si DPF Off, insuportabil propriu.

    Oricare din problemele admisie/EGR si DPF va pot duce la cheltuieli de mii de €uro daca sunteti in tranzit in alta tara sau va pot garantat strica o vacanta mult asteptata.
    Eu unul, nu am nevoie de asa ceva.
     
    Aurel G și jeles apreciază asta.

Distribuie pagina asta