1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie de viteza automata la A4 B9 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de mada1971, 24 Ian 2018.

  1. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    A mea e de 150CP. Am testat si tremura putin doar cand e in D sau R. Daca o bag pe N se opreste din tremurat. Repet, tremuratul dispare singur dupa un timp.
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Acelasi simptom si la mine dar se pare ca nimeni nu stie motivul :D
     
  3. adig 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Golf MKVII
  4. marcelush

    marcelush Banned

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Articolul e prost scris, malițios si face referire la alte tipuri de transmisii, transmisii cu alt cod, puse pe alte masini.
    Videoclipul este pentru o masina cu transmisie CVT, iar postul de pe forum este din 2013, pentru o masina Audi A7. La un moment dat se face referința si la o cutie diferita, care a fost pusă doar pe S
    Cutia DL 382 e cea mai nouă cutie tip DSG, pusă exclusiv pe Audi A4 B9... si cred ca si pe noul A5. Probabil va înlocui si transmisia pe alte modele. Sursa buna aici: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
     
    bobalex18 și sackzitul apreciază asta.
  5. adig 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Golf MKVII
    La ce citesc aici ma duce cu gandul ca aceasta cutie chiar are pb de fiabilitate. Am avut un DSG 6 cu vreo 200.000 km si probleme grave n-am avut. Astea cu 7 viteze citisem ca sunt problematice, mai ales DQ200. Pe Tiguan am vazut alta cutie, DQ 500 parca, si cred ca e ok dar pe B9 vad ca se plange lumea. O sa iau una fara garantie cu aprox imativ 130.000-170.000 km si nu vreau surprize.
     
  6. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    Cine se plânge?
     
  7. adig 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Golf MKVII
    Mai toti. Cineste mai sus: porto91 si majestik sunt pe pagina asta. Tremurat, lipsa putere etc. (Tampoane rupte la 60k ? )
     
    Janxi apreciază asta.
  8. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    Pe A4 B9 îs vreo 3 modele de Stronic 7, dar toate din seria DLC382, deci nu are rost sa vorbim de alte modele

    Mașinile nu se mai fac sa tina o viata, asta e clar, oricum suportul de cutie sau motor nu poate fi considerata o problema de cutie, posibil și restul de mai sus ce s-au plâns de tremurat ar trebui sa meargă sa verifice mai în întâi suportul/suporții.
    Și la mine trepideaza pe loc în D/R puțin, o sa vad sapt viitoare sâmbătă cu suportul nou și va anunț.

    Eu nu am mulți km, adică 64k astăzi, dar eu merg cu mașina destul de tare și folosesc treptele de viteza pana la rosu. Nu dau kick down de pe loc sa omor mașină, dar dintr-a doua pe la 30-40 km/h ia kick down foarte des (de peste 10-15ori pe zi dacă merg pana la lucru și mai niște drumuri scurte) + exterior sa nu mai vorbim.

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
     
    tox apreciază asta.
  9. adig 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Golf MKVII
    Cum adica sunt 3 cutii DL328 ? Stiam doar de DL328-F pe B9 2.0TDI.
    Are cineva pe aici 200k km cu steptronic7 ? Cum se comporta?
    Parca n-as vrea manuala si nici BMW, tot Audi mi se pare cea mai echilibrata.
     
  10. sackzitul

    sackzitul 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2010
    Locație:
    TM
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp
    DLC382, nu 328, am atașat pozele (sunt derivate între ele) [​IMG][​IMG][​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
     
  11. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Daca iti doresti automata si iti vei lua manuala, vei cam regreta si nu vei fi multumit. Asa mai bine cumperi alta marca de masina. Eu am 78.000 km fara probleme.

    P.S:

    DQ 200 e cu ambreiaje uscate si face probleme restul din cate stiu sunt mai ok. Inainte sa cumpar masina citisem si eu pe net legat de S-tronic 7 si nu citisem sa fie ceva probleme de fiabilitate in genul celor cu ambreiaj uscat.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adig iti spun doar atat: cand iti pui problema unor costuri de intretinere nu iti permiti aceasta marca. Punct.

    Tu gandesti ca in povestea cu drobul de sare. Daca se strica o repari indiferent cat costa. Altfel nu te mai uita la marca asta pentru ca iti spun eu ca este foarte scumpa la intretinere si reparatie o cutie automata (mai ales daca "pica"). Cand ne cumparam o masina ne gandim la un ansamblu si nu doar daca avem bani de achizitie si atat. Cand ne cumparam o masina ne gandim cati bani avem pentru intretinere, cine o repara, unde mergem cand se strica si asa mai departe.

    Ca si un sfat care l-am mai repetat:
     
    sackzitul apreciază asta.
  13. porto91

    porto91 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9 2016 2.0 TDI DEUA
    Adig, dacă tu cauti nod in papura să nu-ti iei automata, mergi linistit pe manuala. Eu m-am plans de un tremurat/leganat care poate avea diverse cauze. Nu m-am plans ca nu-mi schimba cutia, sau ca agata, etc. Momentan e ireprosabila cutia si n-as mai reveni niciodata pe manuala.
     
    sackzitul și bobalex18 apreciază asta.
  14. adig 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Golf MKVII
    Incerc sa minimizez timpul pierdut prin serviceuri (nervi, draci si stress inutil) alegand ceva ce stiu ca are sanse mici de defectare. Tu ti-ai lua o masina cu DQ200 daca ai bani si ti-o permiti ? Vad ca sunt persoane care isi fac service-ul in Austria. Cum sa alegi o masina dupa criteriul "unde mergem cand se strica"?
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Am avut Golf 6 (in familie) la care am schimbat mecatronicul de 2 ori cat am detinut-o ( 2 x 1.700 Euro piesa + manopera). Mai precis am schimbat mecatronicul de 2 ori in 170.000 km pana cand am detinut masina. Am cumparat masina pentru ca asa am vrut. Nu cumpar masina gandindu-ma ca se strica ci daca am bani de intretinere. Daca se strica masina, trebuie reparata fara intrebari si indiferent de costuri. Ti-am mai spus: cand pui intrebarile de mai sus nu iti permiti aceasta marca si nu numai.

    Ba exact asa o alegi pentru ca altfel o sa plangi pe forumuri si nu numai.
     
  16. Alex badea

    Alex badea 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2018
    Locație:
    Cluj-napoca
    Masina:
    Audi a4 , 2.0 TDI, S-Tronic, Quattro , B9
    Exista totusi si o piata cu masini second hand, cu piese aftermarket , cu ateliere altele decat la reprezentanta si nu neaparat rele. Nu stiu cati de aici si-ar permite sa dea pe un a4 60000 de euro......
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu am comentat unde se fac reparatiile atat timp cat se fac reparatii de calitate si cu piese de calitate nu neparat originale. Indiferent cand cumperi o masina intretinerea ei va costa tot atat cat a costat si cand a fost noua. Asta nu inteleg multi cand isi cumpara o masina SH care la achizitie a costat zeci de mii de Euro.
    Ei vor sa o repare pe "2 lei". Nu se poate asta si trebuie sa-ti asumi anumite reparatii la numite masini SH care pot costa poate mai mult decat ai dat tu pe masina.
    Cand o sa invatati asta nu o sa va mai vaitati pe forum ca marca asta de masina este scumpa la intretinere.
    Nu esti obligat sa cumperi o masina SH scumpa ci esti obligat sa cumperi ce poti intretine. De asta avem cap, sa judecam si sa nu ne ploua in gat. Nu trebuie sa epatam cu masinile noastre carora "unii dintre detinatorii de Audi" si nu numai de marca asta le pun combustibil de 30 lei si le repara cu piese noi de la gunoi.
    Gata cu polemica pe tema asta.
     
    Bogdan123 și sackzitul apreciază asta.
  18. Mitiy

    Mitiy Silver Member

    Înscris:
    2 Ian 2014
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0TFSI 2012
    Baieti, unele mici vibratii, unele mici socuri pe care le are cutia, se rezolva cu schimbatul uleiului in cutie si puteti verifica si tamponul de sub cutie.
     
  19. PuyaBv

    PuyaBv 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2019
    Locație:
    Germania - Brasov / Romania
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi quattro 190PS, 2016
    Salutare tuturor,
    Detin un Audi A4 B9 190PS Quattro 82000km, scriu si eu aici mica problema pe care o am ... Cateodata in R cand eliberez usor frana se aude ca si cum ar fi masina subturata..... Mai este cineva in cazul meu ?
     
  20. alexnet

    alexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    A4
    Asa face si a mea, totusi destul de rar.
     

Distribuie pagina asta