1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie Allroad A6 C6 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 allroad quattro C6 (2006 - 2011)' creată de kuku, 31 Mai 2010.

  1. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Salut baieti ! Am si eu o problema cu troncanitul pe fata, am schimbat toate bucsele si bratele noi si tot se aude tromcanit , am ajuns la disperare nu stiu ce sa mai fac dupa o investitie de 6mii lei..mentionez ca masina are prene de aer !
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Amortizatoarele au fost verificate? S-au verificat multe cazuri cand ele au fost de vina.
     
  3. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Se poate face test cu diagnoza la ele ? Am observat ca au mufe pe fiecare in parte. Daca nu se poate face diagnoza cred ca trebuie sa ma duc la o statie ITP sa le verific.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mufele alea sunt pentru altceva. Nu se face diagnoza pe amortizoare. Le verifici la ITP doar pe cele din spate. Cele din fata sunt integrate in perne. Invata sistemul care il ai pe masina si citeste toate topicurile despre Allroad chiar si cele mai vechi si citeste toate topicurile despre suspensia asta la modelul Allroad.
     
  5. Severin

    Severin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 c6 allroad si avant 3.0 tdi quattro coduri motor ASB An 2007 transimisie tiptronic
    Stiam ca pe fata sunt integrate in perne si stiu exact si pentru ce sunt mufele. Am pus doar o intrebare si nu am gasit pe nici un forum ceva mai explicit. Tocmai de aia am scris aici, poate a mai patit cineva acelasi lucru.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eu ti-am spus cum testezi amortizoarele spate. Bafta
     
  7. IlieALLROAD

    IlieALLROAD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 TDI 2007
    Salut,
    Gasesc lasata masina (din profil) pe fata dreapta, dar nu tot timpul. Ceva pareri ?
     
  8. DRAGOS 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    AUDI A 6, 3000 CC QUATRO 2009
    Verifică furtunile de aer la intrarea în pernă. Verifică supapă corespondentă de la blocul de supapă.
     
  9. IlieALLROAD

    IlieALLROAD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 TDI 2007
    Mulțumesc.am verificat și îmi pierde aer pe la mufa care face legătura între furtune. Unde pot găsi așa ceva?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La cei care vand piese pentru sisteme aer. Sunt zeci de firme si le gasesti pe net.
     
  11. IlieALLROAD

    IlieALLROAD 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 TDI 2007
    Mulțumesc
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  13. Eltorro 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.5 2004
    Poti posta un link cu firma respectiva? Sau daca nu e permis, pe privat te rog?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am mentionat eu link-ul chiar sub acel mesaj.
     
  15. Escu Ioan Codrin 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2018
    Locație:
    Huși
    Masina:
    Audi A6 allroad
    Buna ziua,
    Dețin un audi A6 Allroad C6 2008, am înlocuit pernele pe spate pentru ca aveau pori, am înlocuit blocul de valve, am înlocuit in compresor silicagelul și la viteza mica, mai exact prin oras, mi se aprinde senzorul la compresor clipind intermitent. Am pus diagnoza și mi-a arătat câteva coduri de eroare. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ?
     
  16. Benicuta 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2012
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    AUDI A4 B6 1.9TDI-131CP, AVF
    Am si eu acceasi proble ca HappyFeet din pagina 3. Nu ma lasa sa le calibrez pernele de aer. Cand incerc pe canalul 1 imi da eroare si nu ma lasa sa merg mai departe. Pe VCDS imi spune ca nu e nici o valoare la calibrare. Are cineva o rezolvare? In trecut am luat borna de la baterie 60 min si s-a resetat dar acum nu mai merge. Multumesc mult.
    Masina e Audi A6 Allroad 2007, 3.0 TDI.
     
  17. Dsa 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 TDI 2009
    Salutare!

    Scriu aici experienta mea cu schimbarea pernelor fata care au cedat intr-un interval de 3 luni (A6 Allroad C6 2009 180.000 KM). Imi cer scuze pentru textul mai lung, dar poate experienta mea ii va ajuta si pe altii.

    La reprezentanta am primit o oferta de 6500 RON/bucata asa ca am luat 2 perne ARNOTT de pe autodoc24.ro cu 3600 RON/bucata pe care le-am montat la reprezentanta.
    Prima data am schimbat dreapta fata iar dupa 3 luni stanga fata. Imediat dupa prima inlocuire, am sesizat ceva batai la suspensie, mi s-a spus ca sunt f probabil cauzate de la ceva bucsi, brate, etc asa ca nu am dat importanta, avand in plan oricum sa fac o inspectie a suspensiei in perioada urmatoare.
    Dupa schimbarea celei de-a doua perne, bataile la trecerea peste denivelari s-au accentuat, venind si din stanga si din dreapta.

    Am dus masina la service, verdictul: nu s-au identificat probleme vizibile - din punctul lor de vedere sursa zgomotelor erau pernele aftermarket ARNOTT. Nu i-am crezut, asa ca am ales sa circul asa (cu zgomotele si bataile de rigoare) si sa mai fac alte investigatii la alte service-uri.
    Niciun alt service nu a identificat insa alte probleme vizibile la suspensie.

    Dupa circa 6 luni, masina a inceput sa se lase pe partea fata stanga cand bracam volanul pentru viraj la stanga. Cei de la reprezentanta au dat verdictul de perna defecta si au recomandat inlocuirea pernei cu o piesa OEM. Problema era ca cei de la autodoc24.ro cereau sa le trimit eu piesa in germania, iar examinarea dosarului de garantie dura 8 saptamani - intre timp eu trebuia sa stau cu masina pe butuci - la propriu.
    Asa ca m-am hotarat sa iau piesa originala de data asta, cu speranta ca cei de la autodoc vor accepta dosarul de garantie si imi vor inapoia banii.

    Am montat piesa originala si imediat dupa am sesizat disparitia zgomotelor si a batailor din stanga fata.
    Intre timp au trecut 3 luni de zile si cei de la autodoc24.ro imi tot cer tot felul de facturi si informatii suplimentare pentru executarea garantiei (senzatia mea e ca nu vor sa returneze banii).
    Iar cireasa de pe tort, si cel de-ai doilea amortizor ARNOTT incepe sa scape aer - daca nu circul cu masina cateva zile o gasesc lasata 1-2 cm pe partea dreapta.

    Deci atentie mare de unde cumparati si ce cumparati (cititi in prealabil conditiile de acceptare a garantiei si in tot cazul evitati site-ul autodoc24.ro) - in cazul meu s-a dovedit ca cel putin un amortizor ARNOTT a fost cu defecte (f probabil si cel de-al doilea e cu defecte) si am probleme f mari in a-mi recupera banii cheltuiti pe piesa defecta.
     
  18. Axy

    Axy 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A6 2.0tdi 2012 CGLC. A6 3.0tdi 2006 BMK. A4 1.9tdi 2002 AWX.A4 1.9tdi 2004 AVF
    Salutare,
    Am un Allroad A6 C6 si deodata am observat ca nu se mai ridica deloc. Masina a stat 2 luni nepornita. Imi apare becul de la perne cel portocaliu, ramane aprins iar cel verde palpaie cu o sageata in jos. Nu imi da voie nici din meniu sa selectez vreun mod allroad sau lift, arata ca ar fi lasata pe 2 liniute din 5 dar nu urca deloc oricat as tine-o pornita. Am pus si baterie noua am zis poate e de la baterie dar nu e nicio diferenta.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta nu o rezolvi pe forum ci impreuna cu un electrician pentru diagnoza si pe urma mers la mecanic pentru remediat problemele in urma diagnozei.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  20. Adrian Andriesi

    Adrian Andriesi 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Locație:
    Huedin
    Masina:
    Allroad A6,3.0 ASB,233CP,2007,Tiptronic
    Salutare forumisti,
    Legat de suspensiile adaptive am o problema pe care nu reusesc sa o rezolv de citeva zile: am cumparat masina de mai putin de o luna, vechiul proprietar a schimbat pernele pe spate, compresorul, blocul de valve, releul, totul nou, chiar le-am vazut pe cele vechi. Totul OK pana a ajuns la o vulcanizare sa schimbe o roata (spusele sale) si nici el nici lucratorii de acolo nu au stiut ca masina trebuie setata in "jack mode" pentru a o ridica. De atunci, la pornire e totul OK, pana ajung la o viteza de 50-60 km/h cand se aprinde martorul galben intermitent al suspensiei si se dezactiveaza toate modurile. Daca opresc motorul, repornesc sunt iar active si functionale. Ridica, coboara, totul OK. Am interfata, o clona. Am incercat adaptarea de cel putin 7-8 ori cu indrumarile Ross-tech in mana intocmai si la fel cu indicatiile din instructiunile Ross-Tech care coincid 100% cu ce se gaseste si pe Youtube.
    Dupa introducerea valorilor masurate pe fiecare roata, trec pe canalul 05 ,"New Value - 1". Dupa adaptare, intru in "Faults" si imi da mesajul ca adaptarea nu a fost memorata.
    1 Fault Found:
    01437 - Control Position not Learned
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100101
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 42
    Mileage: 210121 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.02.04
    Time: 12:14:50

    S-a intalnit cineva cu problema asta ? Ce nu fac corect sau ce ar fi de facut pentru a rezolva problema asta ?
     

Distribuie pagina asta