1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Salut. Toate piesele enumerate mai sus (pompa rezervor, pompa inalta presiune, rampa, senzori) am avut posibilitate sa le probez fara sa le achizitionez efectiv, mai putin ECU cu care am ramas pe cap..si s-au facut la primul service, nu la reprezentanta. La Audi am ajuns cand am schimbat ECU ca doar ei il puteau activa si de atunci a ramas masina la ei, doar ca de mai bine de 2 saptamani primesc acelasi raspuns...inca nu stim ce are.
     
  2. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Atunci, sa ma cheme pe mine ca o dovedesc eu.
     
    Bibildocu, pronet, mishu_ și alți 2 apreciază asta.
  3. Ervin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    aiud
    Masina:
    a6 1.9 awx 2002
    Salut,
    La masina mea am avut span in istalatie. Am luat alte injectoare verificate pe stand. Senzori noi, pompa sub masina noua dar in continuare am eroare P008700. Masina porneste la sfert dar cand o accelerez mi se aprinde spirala si nu mai trage.
     
  4. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Ai pus si pompa noua? Rampa ai curatat-o? Regulatorul de pe rampa l-ai schimbat?
     
  5. Ervin 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2016
    Locație:
    aiud
    Masina:
    a6 1.9 awx 2002
    Regulator nou, senzor de pe pompa de inalta nou, pompa de sub masina noua, cea din rezervor SH, pompe de inalta doua puse SH si face tot la fel.
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ervin in primul rand pentru ca sa nu iti dispara mesajele scrise, fara explicatii, te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Tu avand in profil o masina ce nu are nici o legatura cu acest topic de ce ai scris aici, ce legatura are masina din profil cu aceasta arie ? Multumesc.

    Cand ai asemenea probleme la motoarele CR, cu span in instalatie, tot ce montezi inapoi pe masina se monteaza nou obligatoriu. Nu piese de la gunoi, adica SH. Mai ales la sistemul de injectie care este foarte sensibil. Dupa ce faci asta mai revii pe forum cu intrebarile si mai ales daca rezolvi revii cu rezolvarea pentru ca pe viitor cei care citesc sa nu mai intrebe despre aceeasi problema si mai ales asta este rolul unui forum. Multmesc.
     
  7. vladone 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A6 2014, TDI Ultra 190CP
    Revin cu un update la problema semnalata de mine si care intre timp s-a rezolvat. De vina pentru lipsa presiunii in rampa se pare ca a fost regulatorul de pe rampa, mai exact din cauza unei mizerii adunate in zona imbinarii cu rampa de presiune (sunt niste gaurele acolo). Mizeria cu siguranta nu provenea de la pompa de inalta presiune, de fapt erau ca niste bucatele mici de cauciuc si chiar nu imi dau seama de natura lor (reziduuri de la motorina, bucatele de la vreun furtun ?!), dar cert e ca dupa ce s-a curatat si s-a suflat cu aer mizeria de acolo, masina a pornit si merge fara probleme de aproape 2 saptamani..vedem pe termen lung cum o sa fie. Din cauza ca masina nu dadea nici o eroare pe diagnoza (in afara de citirea in timp real a presiunii mici la pornire) si astfel nefiind 100% sigur pe decizia de schimbare a componentei defecte, prima oara s-a incercat schimbarea acestui regulator de pe rampa cu unul SH. S-a luat aceasta decizie pentru confirmarea defectului, dar acesta fiind defect a influentat in mod eronat interpretarea diagnosticului. Astfel, a urmat ce a urmat. In toata aceasta poveste a fost un lant de ghinioane, decizii proaste (una poate si din partea mea si mi-o asum), indiferenta din partea unora sau chiar lipsa de cunostine sau profesionalism, dar nu asta e rostul postarii mele, ci ma simteam dator sa revin cu prezentarea solutiei la problema semnalata si sa inchid astfel bucla, poate pe viitor cineva o sa gaseasca folositoare aceasta informatie. Multe multumiri si lui @Bogdan123 pentru consultanta, suport si rabdare. Numai bine!
     
    DrLexic, Danyelnr1, DeViAnS și încă o persoană apreciază asta.
  8. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    In ultima luna 4 persoane au avut probleme cu presiunea rail. De fiecare data problema s-a rezolvat prin schimbarea regulatorului de rampa care era murdar cu span si nu mai lucra bine.
    Este o idee buna sa il curatati din cand in cand. Foarta multa mizerie trece de filtru de motorina si tot ce nu trece prin injector ajunge la regulator si inapoi in rezervor.
     
    Reviver și vladone apreciază asta.
  9. Goofyno 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAGA 143CP 2011
    Am citit pe aici ca Motorina Premium ar fi mai uscata si asta ar afecta pompa de inalte(depunere de pilitura). Este adevarat? Cei cu CR, recomandati aceasta motorina sau o preferati pe cea normala?
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ?La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ,premium ...
    Pun de 3 ani maxx motion in 2.0 CR si merge impecabil
     
    Alin Alina apreciază asta.
  11. Goofyno 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAGA 143CP 2011
    Doar intreb. Ca asta e din ce am mai vazut eu pe YT si din auzite.
    Deci sa inteleg ca per total i-ar face mai mult bine cea premium. Ce parere ai si despre cea de la Rompetrol?
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Omv,petrom,rompetrol,toate astea sunt ok
     
    MRR și MDU apreciază asta.
  13. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Chiar si Mol.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ca fapt divers, Lukoil sunt cei mai jalnici, din spusele multora. Cu toate ca eu cand sunt in Romania numai de acolo bag (am o statie la 1 km de unde locuiesc) fara nici cea mai mica problema.
     
    smurff apreciază asta.
  15. bertea fanel

    bertea fanel 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2016
    Locație:
    faurei jud braila
    Masina:
    a4 b8 2.0 tdi 2010
    Salutare,
    Ma numar printre norocosii care am ramas in drum in cauza celebrei pompe de inalte la motorul 2.0 TDi acum fix 1 an in timp ce plecam in Germania.
    Chemat platforma si verdict: span. Pret reparatie reprezentanta 15.000 lei. Am asteptat 1 an sa ma hotarasc ce fac cu jaful de auto: dezmembrare sau reparatie.
    La inceputul anului 2020 dupa multe cautari am achizitionat pompa de inalte din Germania la incredibilul pret de 200 Euro cu returnarea sumei de 100 euro la predarea celei defecte plus 4 injectoare 375 Euro cu returnare la jumatate de suma la predarea injectoarelor defecte.
    Intrebare: de unde dracu scot nemernicii astia de la reprezentanta din Romania preturile astea nesimtite ? Pentru pompa de inalte in Romania mi-au cerut de 15 ori pretul din Germania. Incredibil dar pot proba cu factura fiscala primita la achizitionarea pieselor respective, piese noi cu garantie 24 luni.
     
    pamfilie2006 și DeViAnS apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu dezbatem preturile reprezentantei sau alte preturi ale vanzatorilor, aici pe forum. Fiecare "se descurca" cum poate. Foarte bine ca ai rezolvat. Bafta.
     
    romy.b apreciază asta.
  17. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    Am și eu vreo 15.000 Km cu CP3 pe un audi A4 B8 cod motor Caga, cutie multitronic, nu am avut nici o problema cu functionarea, dar, nu reusesc sa scap de zgomotul, dârdâitul, ronțăitul pe care-l face de la 1000 pana la 1500 rotatii sau cand merg constant intre aceste turații sau cand sunt in decelerare intre aceste turații. Asa face de cand am montat pompa. Am pus furtune cu tresa metalica, de pânză, de tot felul, dar nici o îmbunătățire. La motorul 1.4 hdi cod 8HZ de peugeot, la acesta pompa, dupa cum se vede in poza, are niste furtunuri din conducta de plastic nicidecum din cauciuc, o sa incerc sa fac rost de asa ceva poate o fi din acesta cauza. Cine mai are CP3 cu multitronic imi poate spune daca are aceste zgomote ?

    IMG_20200305_092343.jpg
     
  18. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    @Racman Stefan ataseaza o poza cu furtunele care le ai acum instalate. Eu am sunet la rece dar vine de la partea de retur... dupa ce se incalzeste motorul, sunetul dispare.
     
  19. Racman Stefan

    Racman Stefan 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0 TDI, CAGA, MMV, 2011
    La mine nu dispare sunetul nici după ce se incalzeste motorul, am pus furtun de 1 metru pe retur, pe tur, mai scurte mai lungi, deci nu cred ca este de acolo sunetul, am schimbat regulatorul de presiune, nici o schimbare. Eu cred ca voi renunta la cp3, nu mai suport sunetul.
     
  20. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Mda, pacat ca ai sunetul atat de deranjant. Pompa clar e o solutie buna dar se pare ca mai face figuri.
     
    smurff apreciază asta.

Distribuie pagina asta