1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B5 2.4 Quattro - My Winter Car

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Bozonc Andrei, 24 Aug 2018.

  1. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Intre timp am pus si un kit de conversie cu masa simpa de ambreiaj, dar tot smuceste cand accelerez au dau drumul la acceleratie mai brusc, mi-a spus cinev ca ar fi normal.
    IMG_17112018_133710_HDR.jpg IMG_17112018_133728.jpg IMG_17112018_133736.jpg IMG_17112018_133752.jpg IMG_17112018_133758.jpg IMG_17112018_133813.jpg IMG_17112018_143559.jpg IMG_17112018_143607.jpg IMG_17112018_143618.jpg IMG_17112018_143646.jpg
     
    mirceacml, Gabi_KGT, Tommi-KGT și alți 2 apreciază asta.
  2. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Foarte multumit de masina pana acum, condusul iarna a devenit foarte distractiv.
    IMG_28112018_220531_HDR.jpg IMG_28112018_220504_HDR.jpg
    B5 ul meu si tot un B5 al unui prieten :)
     
    Gabi_KGT, andyzaharia, paul14 și alți 3 apreciază asta.
  3. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Astazi am facut ultima tura la munte pe anul asta :)
    Masina se comporta foarte bine pe zapada, gheata etc. Dupa ce inveti putin sa o controlezi totul este o distractie, combinatia asta de motor aspirat + quattro este excelenta pentri iarna, da caldura foarte repede dupa ce o pornesc, sunetul este exceptional si quattro te duce unde vrei atata timp cat nu ramai suspendat.
    Pe viitor as vrea sa ii fac distributia, ulei si filtre. O exacuare de inox pentru a o face sa sune si mai bine, cutia in 6 viteze. O frana de mana hidraulica (cred ca pe la toamna, sa fie pentru iarna viitoare) si sa vad daca se mai poate scoate ceva putere din motor, dar este ok si asa (trebuie sa ma mai documentez in privinta asta).
    An nou fericit tuturor.
    IMG_31122018_215647.jpg IMG_31122018_215642.jpg IMG_31122018_215627.jpg IMG_31122018_215619.jpg IMG_31122018_215605.jpg IMG_31122018_215559.jpg
     
    hercheacatalin, gutza25, twist și alți 9 apreciază asta.
  4. twist 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Quattro
    Marco_audi, smurff și Bozonc Andrei apreciază asta.
  5. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am trecut la rotile de vara, chiar daca sunt incaltate cu Michelin Alpin le voi folosi vara pe astea pentru ca iarna nu dau nici un randament :)
    Intre timp am strans aproape toate piesele pentru a pune cutia in 6 viteze: mai am nevoie doar de planetarele fata, dar acum am ceva de rezolvat si nu pot investi nimic :(
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Conversie la SMF am si eu pe B6 FWD, nu smuceste cum zici tu, singura diferenta deranjanta e cand cuplez ambreiajul in ture mici (pic sub 2000). Deci nu cred ca problema ta e de acolo.
     
    Bozonc Andrei apreciază asta.
  7. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    De ieri B5 ul a intrat intr-o restaurare totala ca sa ii zica asa. De acum vine vara asa ca trecem la C5 asa ca am timp la dispozitie pana la iarna pentru a termina masina :), deci o faem cum trebuie, aveam asa:
    - Cutie 6 viteze, cardan, planetare, timonerie, semeringuri si bucse diferential spate
    - Evacuare completa cu o finala sport cu 2 iesiri de 90 mm , vedem daca va fi nevoie si de o intermediara dupa ce ma apuc de taiat/sudat
    - Toate bucsele si bratele pentru puntea spate + discuri si placute, etriei reconditionati etc. furtune frana, jug si fuzete curatate si vopsite
    - Kit brate punte fata + bucse jug
    - Distributie + pompa apa, curea si role accesorii, ulei, filtre, buji fise, debitmetru, senzorul acela de dupa debitmetru, curatat galerie admisie, clapeta si alte chesti mici care vor veni pe parcurs
    - Rezolvat o scurgere de antigel de deasupra cutiei, ceva furtun care se duce in masina, asta este sigura scurgere la acest motor, in rest este impecabil
    - Plus ce mai apare pe parcurs
     
    Ultima editare: 2 Apr 2019
    paul14, Gabi_KGT, gutza25 și alți 3 apreciază asta.
  8. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Dintr-o simpla masina de iarna va ajunge un proiect foarte frumos.
    Ce cutie e cea din penultima poza?
     
  9. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    cutie in 5 viteze raport 37/9 pe care o voi inlocui cu una in 6 cu acelasi raport pentru a pastra diferentialul de pe masina
     
    DonDoneL apreciază asta.
  10. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Exista asa ceva?
     
  11. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Salut, da exista cutie cu acest raport si cu sase trepte.
     
  12. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Astazi mi-a ajuns si carligul, este exact ce am vrut, nu cel vopsit negru care intr-un an -doi ruginesc si se cojesc.
    Am gasit pe unde imi pierdea apa, nu prea se vad furtunele sparte dar o sa el schimb pe amandoua si daca cumva curge de la radiatorul din habitaclu macar am am eliminat cauza ca ar fi de la furtune.
    Si daca tot in perioada asta nu este chiar asa mult de munca m-am hotarat sa dau motorul jos sa ii fac distributia si ce mai am pe la el.
    Se mai adauga in lista de pese si 2 tampoane pentru motor, ambele fiind rupte. Un radiator pe apa, pe care o sa il fac la RAL Bistrita, un radiator de clima, tragerul si carenajele de la rotile din fata.
     
  13. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Imi pare rau ca nu am mai scris de mult timp, dar pana la urma am reusit sa imi fac putin timp sa mai detalie putin ce am mai facut la masina.
    Pana sa ma apuc de motor am montat carligul pentru ca urmeaza sa imi iau o remorca sa mai car cate una-alta la casa si pentru ca imi este mai usor sa trag pe cineva decat sa ma chinui sa prind sufa de veriga de dedesubt. totul a decurs foarte bine.
     
  14. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Apoi m-am apucat de desfacut motorul si de facut o lista de piese necesare si arata cam asa:
    1. Set segmenti
    2. Garnituri chiulase
    3. Garnitura corp fata bloc
    4. Semering corp fata arbore cotit
    5. Garnitura corp spate bloc
    6. Semerging corp spate arbore cotit
    7. Buson baie ulei
    8. Silicon etansare
    9.Garnitura capac epurator intre V
    10. Carnituri capace culbutori
    11. Semeringuri axe cu came
    12. Capace axe cu came
    13. Kit distributie
    14. Kit accesorii
    15. Popma apa
    16. Termostat
    17. Sonda lambda
    18. Debitmetru
    19. Senzor temperatura aer admisie
    20. Tampoane motor
    21. Suport tampon antibalans
    22. Tampon antibalans
    23. Garnituri galeri evacuare
    24. Garnituri galerie admisie
    25. Tampoane cutie de viteza
    26. Flansa cu rulment pentru cardan
    27. Tampoane diferential
    28. Burdufe planetare spate spre roata
    29. Semerginguri diferential
    30. Furtune apa din calorifer incalzire in motor
    31. Filtre epuratoare
    32. Filtru ulei
    33. Filtru benzina
    34. Filtru habitaclu
    35. Filtru aer
    36. Ulei
    37. Senzori unghi ae cu came
    38. Bujii
    39. Radiator apa
    40. Suruburi Chiulase
    41.Piulite gaelrie evacuare
    42. Suruburi Biele
    43. Cuzineti Biele
    44. Garnituri regulatoare axe cu came
    45. Calorifer incalzire
    46. Tabla protectie rezervor
    47. Discuri spate
    48. Placute spate
    49. Table protectie discuri spate
    50. Discuri fata
    51. Placute fata
    52. Etrieri fata
    53. Tragher radiatoare
    54. Carenaje fata
    55. Careneaje spate
    56. Patina lant pompa de ulei
     
    Ultima editare: 21 Oct 2019
    K_Man și gabitza121 apreciază asta.
  15. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Apoi am trecut la treaba, am inceput cu blocul, spalat, degresat, vopsit.
     
    gabitza121 și arazvan2002 apreciază asta.
  16. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Piesele au fost spalate si fiind gata de monaj am montat pipele pentru ungerea pistoanelor, arborele cotit si pistoanele, apoi pompa de ulei si baia. Am intors motorul, am curata chiulasele si sus cu ele.
     
    gabitza121 și arazvan2002 apreciază asta.
  17. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am montat galeriile de evacuare si pe cea de admisie. Distributia, urmata de capacele culbutorilor si kitul de accesorii.
     
    gabitza121 și arazvan2002 apreciază asta.
  18. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Kitul de ambreiaj, cutia si motorul este gata de pus sus. Montat suporti pentru motor si asezat motorul la locul lui.
     
    gabitza121 și arazvan2002 apreciază asta.
  19. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Apoi instalatia electrica si cea de racire. Evacuarea a mai suferit niste modificari fata de cum este in poze, am mai adaugat 2 intermediare pentru ca sunetul era prea tare in oras, chiar si cu intermediarele tot este putin prea tare, posibil sa mai urmeze o intermediara, cand o sa o mai ridic pe elevator o sa fac si niste poze.
     
    gabitza121 apreciază asta.
  20. Bozonc Andrei

    Bozonc Andrei Bronze Member

    Înscris:
    15 Iun 2017
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2003 150 hp Quattro/ A4 B5 2.4 ARJ 1999 165hp Quattro/ A6 C5 1.9Tdi AWX 2002 170hp
    Am schimbat caporiferul de incalzire, discurile, placutele si tablele de protectie si masina este gata.
    Si un clip cu sunetul dupa un mic rodaj.

     

Distribuie pagina asta