1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Injectoare motor 2.7 si 3.0 TDI - probleme si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de radu35, 6 Apr 2011.

  1. Stefan cosac 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 3.0d 2006
    Ok am inteles cum trebuie sa procedez! Imediat ce voi reusi sa rezolv problema cu fumul am sa scriu aici rezolvarea!
     
  2. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Salutare,
    Ma pregatesc si eu de schimbat injectoarele. Am gasit ceva bun la pret, noi marca Bosch cu urmatorul cod: 0445115078
    Pe masina am 059130277 AB pe un motor BKN 204 cp!
    Din ce am citit cele in terminatie BD sunt cele mai bune si as dori sa stiu daca cineva din experienta sau poate are detalii si imi poate comfirma daca cele BOSCH de mai sus sunt echivalente celor cu BD in terminatie si bineinteles daca sunt direct compatibile cu cele de pe masina. Colegii spuneau mai sus ca pentru BUG, BMK, ASB sunt compatibile. Al meu este cod BKN si stiu ca este acelasi cu ASB cu diferenta de cai putere 204 vs 233!
    Va multumesc frumos. Foarte multe informatii valoroase aici pe forum. Felicitari.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpara-le cu incredere, sunt ce trebuie.
     
    Madayoz apreciază asta.
  4. Stefan cosac 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 3.0d 2006
    Cred ca am rezolvat problema reconditionand toate cele 6 injectoare la buzau la domnul iulian! Cost 500 lei/buc Spun cred pt ca astazi abia ce l.am reconditionat, mentionez ca la mine datea cu fum cand si cand doar cand masina statea mai mult in aglomeratie sau la relanti! Nu va luati dupa tester la mine valorile erau apropiate de 0 dar in schimb 3 dintre injectoare picurau si la relanti si dupa oprirea motorului, ce am putut observa imediat este ca mirosul intepator a disparut!
     
  5. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Multumesc frumos. La o diferenta de 200 €uro am gasit si 6 bucati 059130277 BD Original. Ar fi vreo diferenta intre 059 130 277 BD si 0445115078 din orice punct de vedere ? Nu vreau sa ma fur singur. Multumesc.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Codul cu 044 este cod OE Bosch (echivalenta).
    Codul cu 059 este cod OE Audi.

    Costa in jur de 500€ un set reconditionat in Germania cu garantie 1 an, fara limita de km, cu coduri IMA si O-ringuri incluse.

    Iti mai cere o garantie de 50€/buc. (pe PayPal) pana cand trimiti injectoarele tale la ei, dupa care iti returneaza garantia.
     
    Madayoz apreciază asta.
  7. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Multumesc frumos pentru informatie. Am cumparat intr-un final 6 bucati 059 130 277 BD la pretul de 1.200 lire, 200 lire bucata.
    O sa comand si placa arcuita de fixare pentru fiecare injector.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta la o cautare de 2 minute. Economiseai in jur de 200€.
    Noi, nu reconditionate.
     
  9. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Noi le-am luat pe Audi OE. Am preferat acestea decat Bosch. Cele Bosch pot fi reconditionate fara sa imi dau seama, acestea sunt sigur ca sunt noi.


    [​IMG]


    Mai era si varianta asta dar din acelasi motiv le-am luat pe celelalte.

    [​IMG]
     
  10. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Azi mi-au ajuns toate. Mega fericit. :) Nu stiu ce sau daca mai trebuie luat ceva in vedere ?

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
  11. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Da, poti citi putin mai im urma si o sa vezi ca se recomanda si inlocuirea placilor de fixare a injectoarelor(spuneai ca o sa le comanzi dar in poze nu apar) neaparat cu piulite noi, capacele cu suruburi noi si nu neaparat , eu cel putin daca tot am desfacut am schimbat si garniturile capacelor de la culbutori.
     
    lucian190 apreciază asta.
  12. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Multumesc pentru raspuns.
    Da o sa comand si placile de fixare cu capacele plus suruburi si piulite. Este necesara spalarea/golirea instalatiei de injectie ?
     
  13. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Eu nu am spalat/golit nimic. In privinta asta poate te lamuresc colegi mai experimentati. Cred ca depinde si ce fel de problema ai avut inainte de a lua hotararea sa schimbi injectoarele... oricum un filtru de motorina nou nu ar face decat bine zic eu.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Multe firme nici nu iti dau garantie la injectoare daca nu arati factura unde sa apara ca au fost montate intr-un service autorizat si ca s-a efectuat curatarea totala a sistemului de injectie (inclusiv rezervor).

    Daca o iei putin logic, cam au dreptate. Filtrul de motorina nu este capabil sa opreasca absolut toate impuritatile, si presupun ca ai vazut gaurile din capul injectorului si de cat de putina mizerie este nevoie pentru a le infunda.
     
    Audiquattro6 apreciază asta.
  15. Audiquattro6 4th Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi a6 4f 3.0 tdi quattro 2010
    Ai dreptate. Eu i-am spus ce am facut eu. Si m-am inspirat chiar din postarile tale(multumesc din nou pe aceasta cale). Eu am schimbat doar saibele de foc si cu ocazia asta toate celelalte. Acum , nu stiu ce probleme a avut inainte Madayoz, dar daca intreaba daca este necesară curățarea sistemului de injectie cred ca nu are masina intr-un service mai profi sa zic asa,pentru ca ma gandesc ca faceau asta din start daca se pune nou tot setul de injectoare.
    Spuneam de filtru in ideea in care nu se face aceasta operatiune de curatare si tot este ceva decat filtrul vechi.
    Normal ca este recomandat , mai ales acum cand noile injectoare au costat o suma frumusica.
     
  16. Madayoz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4,3.0tdi BKN,2006
    Salutari!
    Multumesc pentru informatii!
    Injectoarele vechi picură cand sunt inchise,toate au fost verificate pe banc,3 au fost demontate/curatate ultrasonic,erau mai uzate;o sa pun filtru nou OE de motorina(am inteles ca filtreaza ceva mai bine,mai fin) si ulei/filtre motor.Am posibilitatea de a curata si instalatia de injectie,desi nu am garantie decat ca sunt OE/NOI fara reclamatii!
    Totul este DIY la mine in garaj, detin elsa/etka,vag-com original si restul sculelor, deci nimic luxos. Este masina proprie tin la ea poate prea mult, nu ma ocup cu masini, nu sunt mecanic dar am mai lucrat la ea. O am de 6 ani,si tot de atunci urmaresc forumul. Sunt informatii pretioase aici.
    Stima.
     
  17. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Am si eu urmatoarea problema la un 2.7 BPP: Fumul foarte dens cu miros intepator de ulei. Credeti ca as scapa de el doar cu schimbarea oringurilor si saibelor de cupru? Sau sa caut problema in alta parte?
    Las si eu aici erorile si valorile pe care le inregistreaza masina acum.
    Multumesc anticipat
     
  18. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Part 2. Daca ma poate ajuta cineva cum sa pun si un filmulet cu locomotiva ca sa fie mai elocvent:).
    Multumesc
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu nu inteleg de ce intrebati aiurea si inutil in loc sa schimbati intai piesele cu probleme si pe urma sa ne spuneti si noua cum ati rezovat. Nu invatati nimic niciodata. Voi credeti ca forumurile auto sunt concursuri de intrebari si raspunsuri. Ei bine nu este asa sau cel putin acest forum nu este asa. Daca ai acel fum nu este evident ca ai o problema ?
    Schimba intai injectoarele si pe urma daca persista problema treci mai departe cu remedierele nu cu intrebarile. Parca sunteti inconjurati de maimute pe post de mecanici ma refer la cei care va duceti sau la care apelati. Ai atasat degeaba acele LOG-uri si multe alte poze cu diagnoza. Cine ti-a facut diagnoza este o maimuta ? Am mai spus asta dar nu invatati nimic: Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut.
    Aici in acest topic (si nu numai aici) ai toate raspunsurile dar scriem degeaba aiurea si inutil.
     
  20. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Madayoz salut. Ma bucur pentru tine ca ai inteles ca trebuiesc inlocuite toate injectoarele. Daca nu ai apucat sa le schimbi pana acum cumpara (vorba colegului audi66) si piesele de fixare ale injectoarelor, piulite si capace cu garnitura care se monteaza pe capacul de la axele cu came. Daca, cauti la mine in postari eu am pus necesarul de materiale, inclusiv codurile reperelor. Succes.

    gogota_69 salut. Sincer daca vrei sa sti de la un coleg trecut prin asa ceva (adica Eu), NU scapi fara sa inlocuiesti toate injectoarele. Parerea mea este sa nu te imbeti cu apa rece sa zici ca te carpesti cu injectoare SH pentru ca NU merge. Stiu ca nu iti place (ma refer la pret piese + manopera) dar nu ai alta varianta decat noi. succes. Sigur ca tu faci ce doresti. Numai bine.
     

Distribuie pagina asta