1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Diesel 3.0 TDI la Audi A7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Dragos2195, 3 Iul 2016.

  1. Ginoo8

    Ginoo8 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A7 3.0 tdi 272
    Va salut,
    Vreau sa schimp capacul de la culbutori de pe partea stanga a motorului (parte soferului) deoarece a inceput sa curga ulei cam mult. Am inteles ca sunt o multime de lucururi de demonatat: galerie de admisie, injectoare, etc. Ceea ce nu stiu este ca odata ce se demonteza injectoarele, dupa ce le monteaza la loc o sa mearga in parametri normali cum mergea inainte sau trebuie facuta vreo codare/modificare ceva din tester ? Mentionez ca masina este un A7 2015 3.0 tdi 272 cp.
    Va multumesc frumos.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Faci tu toate astea singur de intrebi care sunt pasii ? Sau mecanicul la care mergi este cofetar ? :) Da se schimba si se demonteaza tot ce este de demontat chiar daca dureaza "3 zile" doar demontarea.Injectoarele odata demontate se monteza pe baza unor pasi = proceduri adica sunt niste reglaje mecanice de facut la montaj. Nu se foloseste VCDS.

    Citeste si acest topic integral: http://www.clubaudi.ro/threads/inje...obleme-si-rezolvari.23531/page-22#post-835091

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.

    Asta este pentru scoaterea injectoarelor:

     
  3. Ginoo8

    Ginoo8 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2019
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A7 3.0 tdi 272
    O fi si cofetar mecanicul. :) E mecanic bun doar ca nu a mai schimbat capac de culbutori la aceasta masina. Stie sa demonteze, sa monteze doar ca nu stia sigur daca dupa montarea injectoarealor este nevoie de VCDS. Multumesc mult pentru ajutor
     
  4. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Cauta alt mecanic, unul care mai facut reparatia asta.
     
  5. negoitacatalin

    negoitacatalin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A7 3.0Tdi Quattro
    Salutare , desi am avut mai multe tipuri de audi , a venit timpul sa testez si un Audi A7 3.0 TDI S-Tronic 2013 cod motor CDUC , alta masina , alte sunete / simptome si asa mai departe , masina are 250.000km , am citit ce au mai scris colegii care mai detin acest model , insa unele probleme seamana cu ale mele: mai exact am sesizat o serie de sunete poate cine a condus mai mult 3.0 tdi stie sau poate sa se de-a cu parerea, pentru mine este prima motorizare de 3.0 pana in prezent am avut decat 2.0.
    Prin urmare -- la pornire vestitul sunet de lant 1 secunda
    -- la rece cand plec la drum , la viteze mici cand schimba treapta -2-3 si se subtureaza se aude un huruit ,cand se incalzeste nu se mai aude nimic.
    -- in momentul in care ma aflu in parcare o pornesc si calc frana , cand schimb in cutie din P -N -D-R , se aud niste clancuri` si se simte si un usor zvac`
    -- cand opresc la semafor de exemplu si tin piciorul pe frana , mereu am impresia ca masina sta in presiune si vibreaza usor , daca o dau in N nu se mai simte nimic .
    -- la oprirea motorului se aude un mic sunet metalic , ca de volanta !!
    -- cand plec de pe loc daca virez stanga sau dreapta si accelerez , se simte un vibrat in masina nu foarte puternic similar cu vibratul acela cand derapezi usor si masina se redreseaza.
    -- masina are perne de aer , uneori se aude in partea din spate un pppsssstt scurt, similar cu cel de la RATB dar mult mai sensibil, nu face atat zgomot.
    Masina a fost testata cu VAG COM nu are erori pe nici un computer.
    ~~ sunt sunete de uzura pe care nu toata lumea le aude , inteleg ca este masina second uzata etc, daca cineva a mai intampinat astfel de probleme , si daca a gasit si rezolvari pentru ele as dori sa le stiu , imi place masina nu ma lasat in strada merge dar nu vreau sa imi fortez norocul .
    Va multumesc si astept parerile voastre!!!!!!
     
    Cristian Dinache apreciază asta.
  6. Scarface2019 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A7 3.0 BI-TDI 320CP
    Salutare,astazi am facut o diagnoza la masina mea dupa ce i-am schimbat toate filtrele singur si am facut cateva codari, am gasit urmatorul fault

    9567-NOx sensor 2 bank 1
    P229F 00 [096] Implausible signal
    Intermittent - Not Confirmed -Tested sincer memory clear


    Martorul de check engine nu este aprins,masina se comporta normal,dimineata are un miros intepator pana se incalzeste dar am mai mirosit si la un mercedes si e cam acelas ,intrebarea urmatoare este sa schimb senzorul direct sau sa astept pana sa dea engine light?Sau sa il curat putin cu spray de contacte?
     
  7. caiac

    caiac 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2016
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A7 272CP, 3L Quattro, Cod Motor CRTD, 2015
    Salut! Am avut si eu eroarea asta. Am fost la Audi la Reprezentanta si au facut un software update, este o rechemare cred legata de acel senzor. Dupa ce am facut update ul respectiv nu am mai avut eroarea. Ma interesasem de pretul senzorului si au zis ca undeva la 3000 ron ( pret de reprezentanta). Daca gasesc fisa de service iti trimit poza ca sa vezi exact.
     
  8. Scarface2019 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A7 3.0 BI-TDI 320CP
    te rog frumos,acum o sa sun si eu la audi sa vedemd daca pe aici prin bucuresti stie cineva ceva

    Am sunat si au zis ca au fost 2 rechemari pe noxe si au fost rezolvate,ciudat este ca masina are 101.000 de km...
     
    Ultima editare: 17 Feb 2020
  9. Adrian chirita 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 allroad c7 3.0 tdi 272cp 2018
    Salut,
    Am si eu aceeasi problema, sa inteleg ca s-a rezolvat doar cu update-ul ?
    Mulțumesc
     
  10. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Se schimba senzorul + update de software.
    Si masina mea are senzorul schimbat si update. Bafta!
     
  11. Adrian_F

    Adrian_F 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2021
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 Allroad 3.0 BITDI 320 CP CVUA 2018
    Ionut Stancu
    Aveți un cod pentru senzor ? Am sa sun la reprezentanta din Timișoara să vad ce spun si ei. Am avut check engine aprins, apoi s-a stins singur. Stă stins doar cu motorina scumpă de la Rompetrol, dacă bag din aia ieftină, se aprinde check engine. :)
     
  12. Ionut Stancu Bronze Member

    Înscris:
    5 Dec 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C7 FL, 3.0BiTDI, CVUA, 2016
    Poate nu vorbim de acelasi lucru, asa ca mai bine vezi ce-ti spun cei de la reprezentanta. Daca n-ai softul dieselgate pe masina, atunci iti vor spune si parte a acestui proces este si schimbarea acelui senzor NOx.
     
  13. Andrei437 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A7 3.0 Quattro 2012
    Salut,
    Recent am achizitionat un Audi A7 din 2012, 3.0 TDI 245 CP Quattro 255.000 km. Am fost la reprezentanta sa facem o constatare in urma careia s-a constatat ca masina pierde ulei, foarte putin, intre cutie si motor (faimoasa problema aparent). Mecanicul din reprezentata mi-a explicat timp de vreo 15 minute ce, de ce si cum iar sfatul lui si al consultantului a fost ca, daca tot se scoate cutia si motorul pentru a remedia problema respectiva (aparent trebuie, chit ca din alte surse am auzit ca nu ar trebui, ma rog parerile sunt impartite) sa fac si distributia ca sigur nu a fost facuta in viata ei, sa fac uleiul in diferential si evident schimbul de uleiul in motor dat fiind faptul ca nu cunosc istoricul masini (cel in cutie l-am facut deja). Bun, toate bune si frumoase, primesc factura undeva la 14.800 de lei la care s-ar mai putea sa se adauge pentru niste garnituri, suruburi, vreun furtun si cine stie de ce se mai lovesc fiind cu motorul si cutia pe masa (electromotor, pompa de apa si cate altele).
    Sa intru in hora si sa fac toata treaba ? Sa remediez doar scurgerea aia de ulei iar restul sa le las asa momentan fiind o investitie mare dintr-o data chiar dupa ce am luat masina ? Sa caut sa fac toata "operatia" altundeva ? Din contra, sa fac schimbul de ulei in motor, diferential iar remedierea pentru scurgere si distributia sa le las pe mai tarziu si sa umblu asa cu ea ? Fiind un lucru destul de complex, am si eu anumite temeri, n-as vrea sa scoata motorul si cutia oricine si oriunde (sa-l aseze eventual pe ceva palet), sa apara alte probleme, sa merg inapoi si sa mi se bage pe gat alte prostii. Am mai intrebat asa in mare la un alt service la care mi s-a spus ca au facut chiar saptamana trecuta aceeasi treaba pe un Touareg, undeva la 10.000 de lei dar probabil fara schimb de ulei in motor si diferential din cate am inteles...
    Multumesc anticipat.
    P.S:
    Va atasez si niste poze cu frumoasa factura.
     
  14. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    Da, este o problema comuna la 3.0. Depinde cat de mult ulei se scurge, aici vezi cat de urgenta e operatiunea. Da, trebuie schimbat uleiul in motor si diferential, daca nu ai istoric corect pe care sa te poti baza. Banii ceruti sunt cam 50% peste cat te costa reparatia in non-reprezentanta, si da, fa-i si distributia. Dpdv tehnic, eu am mai multa incredere in colegii de club decat in mecanicii de reprezentanta.
     
    Andrei437 apreciază asta.
  15. Andrei437 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2022
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A7 3.0 Quattro 2012
    Deci simplu spus tot ce mi s-a spus de facut este plus minus corect. Problema e pretul (inainte sa primesc factura din auzite stiam ca maxim 10.000 de lei). De asta sunt si am fost constient ca orice as face la ei mereu voi gasi in alt loc sa fac cu cel putin 20-30% mai putin DAR avand experiente neplacute cu fel si fel de mecanici si alte masini am zis ca merg intr-un singur loc unde totusi mi se ofera garantie si pentru orice problema merg frumos inapoi la ei sa imi rezolve problema, nu sa imi inchida telefonul in nas. Multumesc pentru raspuns.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E stiuta problema cu etansarea, pretul e ok la care recomand si schimb distributie cu ocazia asta.
     
  17. Darius Claudiu

    Darius Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2023
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A7 3.0 TDI 245hp 2011 S-tronic CDUC engine
    Va salut,
    Pentru masina din profil, un Audi A7 an 2011 si motor 3.0 tdi cu 245 cp atasez niste poze cu niste teste de injectoare (poza cu valorile de la injectorul 5 lipseste, asa le-am primit de la fostul proprietar). Imi puteti spune va rog ce sunt acele valori si daca ar fi ceva grav ?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ai in dreapta casuta pentru Fail si OK.

    Orice Fail duce la reconditionarea injectoarelor, deoarece injectorul nu lucreaza in parametri.
     
  19. vp44 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2022
    Locație:
    Madrid
    Masina:
    A6 2,5tdi motor AFB
    Ai prea mult combustibil pe retur. Din ce vad in ce ai afisat, asta inseamna ca va trebui sa afli daca problema este cauzata de mizeria, spanul din pompa sau doar din cauza ruginii si asa iti raman deschise retururile. Iti recomand sa verifici tot sistemul de injectie, pompa, rampa, furtune, tuburi, injectoare si sa cureti si rezervorul preventiv.
     
    Darius Claudiu apreciază asta.
  20. Jh84 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2023
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    A7 3.0 tdi 245CP 2013
    Salutare,

    La masina mea 3.0 tdi 245 cai, se pare ca am o pierdere de ulei (nu prea ma pricep) parte superioara baie ulei. Cei de la reprezentanta au zis ca trebuie dat ori motor jos ori cutie pentru schimbat garnituri. Atasez si niste poze. Am citit pe forum la sectiunea de A6 despre pierdere ulei intre cutie si motor dar nu mi-e clar daca e aceeasi problema.
    A mai avut cineva astfel de problema si a reusit sa rezilve fara dat motor jos?

    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta