1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat /- Consiliere achizitie Audi Q7 motor DIESEL

Discuție în 'Audi Q7' creată de ultra19, 23 Apr 2009.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Steelman, salut! Motorul din acea perioada este cel cu codul BUG, exact cum am avut eu. Probleme mari nu sunt la acest motor... doar tijele sau clapetele galeriilor de admisie, cate un injetor sau mai multe (foarte rare aceste probleme), un senzor, si alte nimicuri. Consumul extraurban este in jur de 9-10 %, dar in orase aglomerate trece lejer de 15%. Cutia este buna, mai apar smucituri sau uzura la cardan/diferential/cutia de transfer... dar dupa un anumit rulaj sau exploatare proasta. Suspensia pneumatica mai da probleme (nimicuri) dar daca nu stii unde sa o repari... iti mananca zilele si banii. Este o masina relativ veche si tot mai rara, dar este un avantaj ca acum se cunosc multe solutii economice pentru intretinerea si reparatia eventualelor nevoi. Bafta in alegerea masinii potrivite!
     
    bobalex18 și stefan550 apreciază asta.
  2. Steelman 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI AVB,2002
    Multumesc frumos de răspuns.
     
    bobalex18 apreciază asta.
  3. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am gasit un Q7, 3.0 TDI, 272 cp, fabricatie 2016, inmatriculare iunie 2017, 66000 km acum, garantie extinsa 4 ani. Dotarile si pretul sunt destul de subiective, nu prea sunt multe de discutat. O nelamurire as avea si anume:
    Istoricul este curat, in afara de revizii o intrare de schimbare parbriz(dar numai parbrizul, fara altele, probabil o piatra ceva). Insa acum 6000 km a avut inlocuit calculatorul de la adblue si conducta de adblue pana la motor(inlocuite pe garantie). Aceasta intrare poate reprezenta vreun eventual viciu de fabricatie ? Pot reapare probleme pe parte de adblue pe viitor?
    Si nu caut vreun soi de prezicator.....doar intreb, poate unii dintre voi au cunostinte mai aprofundate legate de adblue(sistem care in general din ce am citit e usor problematic)

    Practic intrebarea pe scurt e daca aceasta masina merita luata in calcul pentru achizitie, sau sa ma orientez deja in alte directii?
    Multumesc frumos.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Deci pe scurt... din toate problemele ce le poate avea o asemenea masina, cu o intretinere nu usor de trecut cu vederea... pe tine te opreste o conducta de AdBlue?!! :)

    Au fost probleme la acest motor pentru AdBlue, dar ceva prin Australia, unde s-au inregistrat mai mute reclamatii din ce stiu eu.
     
    Motanelul apreciază asta.
  5. silviunik 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Locație:
    resita
    Masina:
    audi a4,2000cmc,2013
    Eu am model Q7 din 2016, 272 cp si 118.000 km.fără nicio problemă.
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Pai vorbim de o masina care are numai 66000 km si inca 2 ani garantie. Cam 30000 km/an inseamna ca nu a mers mult la drumuri scurte de oras, 2 schimburi de ulei... uzuri mari nu ar trebui sa fie. Cat despre costurile de intretinere stiu despre ce e vorba, sunt ok pt mine.

    Singurul semn de intrebare ar fi schimbul calculatorului de adblue... daca poate reprezenta un deficit in productia masinii...un eventual risc pe viitor...
     
  7. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Mai stresez cu o intrebare. Am un pdf cu vin decoderul pt un Q7, insa am ceva nelamuriri. Masina are pachetele advanced si technology, pachete care includ printre altele si All Wheel Steering. In pdf-ul care il am nu apare nimic trecut despre aceasta dotare, si nici despre pachetele respective. Acum pachetele ma gandesc ca sunt concepute si facute de importatori si difera in functie de cerintele pietei respective in timp ce vin decoderul da informatiile de la fabrica audi. Asta s-ar explica in felul asta.

    Dar, totusi, cum pot sa aflu absolut toate dotarile unei masini...caz concret, exemplul de mai sus. In vin decoder nu apare nimic despre all wheel steering, si totusi masina are asa ceva, am vazut-o cu ochii mei :))
    Ma poate lamuri cineva ? Apreciez mult... :)
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce intelegi tu prin asta ?

    Nu exista alta decodare pentru seria de sasiu, doar ceea ce ai primit si tu. Reprezentanta decodeaza in acelasi fel VIN-ul masinilor produse de catre grupul VAG.
    In decodarea seriei apar inclusiv optionale care nu sunt prezente pe masina cu acea serie de sasiu. S-a mai explicat asta pe forum de multe ori pana acum.
    Esti de 9 ani pe forum si trebuia deja sa stii asta. Amesteci lucrurile cu "pachete" si altele. :)
    Nu inteleg de ce aveti atata "stres" :) cu dotari pe care poate nu le folositi niciodata de felul padele la volan si alte tampenii.
     
  9. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    No offence Cristi, prin "all wheel steering" inteleg ca vireaza si rotile de pe puntea spate. Sau poate ai vrut sa fii ironic, desi nu as vrea sa cred asta. Am anexa la contractul de cumparare a masinii(ma refer la primul proprietar) si apare pachetul de dotari "Technology selection" care include printre altele si All Wheel Steering. Am fost si am vazut masina, am vazut ca masina are optiunea asta.
    In pdf-ul din Vin decoder insa nu apare nimic legat de All Wheel Steering. Si asta mi se pare un pic ciudat, poate gresesc eu pe undeva....

    Da, sunt de 9 ani pe acest forum, in acest timp nu cred ca am gresit cu ceva fata de cineva, si stii si asta cred.

    Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva cu ceva.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand sunt ironic o spun direct si fara ocolisuri. Da, se poate ca unele functiuni si optionale sa nu apara in decodarea PDF. Si despre asta am mai discutat pe forum de foarte multe ori. Bafta.
     
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Ok, este raspunsul de care aveam nevoie. Insa acum apare o noua intrebare: se poate face ceva pentru a vedea toate dotarile unei masini ?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, din pacate.
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Iarasi sper sa nu postez gresit...
    Ma poate ajuta un coleg cu un plan de service, revizii pentru Q7 4M ?
    Multumesc mult.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai exista in format normal scris pe hartie. Daca ai fi citit ai fi aflat ca il gasesti pe myaudi.com. Am marea rugaminte ca pana nu ai modelul asta de Audi sa lasi intrebarile scrise inutile si mai ales care se repeta. Sunt colegi destui care au Q7 si te poti conversa cat vrei prin PM sau la telefon despre tot ce te intereseaza.

    Daca ai deja Q7 si pentru ca sa nu iti fie sterse mesajele direct si fara explicatii te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina ce o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  15. Mariusadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 , 2.0 TDI , 2007
    Buna ziua,
    As avea nevoie de un sfat de la un posesor sau un fost posesor al acestui model, Q7. As dori sa imi schimb masina si ma gandesc destul de mult la acest model, de aceea as dori sa stiu de la proprietari sau fosti proprietari al acestui model, mai exact cel dn prima generatie, 2007-2008, daca acum in zilele noastre se mai merita sa iti mai cumperi un astfel de model. Ce taxe/costuri aduce si de unde ar fi mai ok sa o achizitionez, din tara noastra sau de afara, mai exact din Germania. Din cat m-am interesat eu si ce am mai auzit, are un motor foarte fiabil si acum. La cel 3.0 TDI ma refer, dar mi-ar fi mai de ajutor un sfat si o parere clara de la un om care a posedat o astfel de masina. Multumesc si o zi buna.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste intai problemele acestui motor si vezi daca iti permiti intretinerea si eventualele probleme.

    Injectoarele - in jur de 5-600€
    Clapetele de admisie - in jur de 150-200€
    Distributia - in jur de 1000€
    O revizie a motorului ulei + filtre intre 150-200€
    Schimb de ulei cutie - in jurul a 250€
    Discurile si placutele sunt subdimensionate raportat la gabaritul masinii, costa unde la 400€ tot kit-ul.
    Impozitul este undeva la 2200 ron.
    Mai exista probleme pe partea de suspensie, perne de aer si compresor.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Marius cand te inscrii pe un forum incepi cu cititul NU cu intrebarile. Ai toate informatiile aici in topic si in celelalte arii, despre aceasta motorizare. Citeste aria Masina mea. Sunt destui colegi care au si au avut aceasta masina.
     
  18. hackey

    hackey 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    bistrita
    Masina:
    audi a8 3.0 tdi 2007
    Salutare,
    Vreau sa achizitionez zilele astea un Q7 din 2011 fara suspensie pneumatica. Ceva pareri: merita sau este diferenta foarte mare intre cea cu perne si cea fara la confortul oferit ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca merita sau nu, asta doar tu stii. In traducere: daca nu are perne nu il mai cumperi ? Te intreb altfel: daca se sparge o perna si te costa 1.500 Euro minim inlocuirea ei ce faci, ne injuri ca ti-am spus noi sa iti cumperi cu perne ? Logic ca o masina pe perne de aer este mult mai indicata pentru confortul oferit si pe cale de consecinta cea pe perne este mult mai indicata la achizitie.
     
  20. felmeridavid 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    BMW 520d E61
    Salut!
    Eu am trecut de la un Audi A4 B6 1,9 TDI (2001) la un BWM 520d E61 (2008) acum 6-7 ani iar acum ma gandesc sa trec la un Audi Q7. Am fost foarte multumit de A4 B6 dar cum a crescut familia a devenit prea mica. In decembrie asteptam fetita nr 3 si nevoia de spatiu va deveni si mai mare. Am cazut la concluzia ca e nevoie de o masina cu 7 scaune si dupa ce ne-am uitat la Volvo XC90 si Audi Q7 inima trage spre un Audi. Cand vine vorba de masini (dar nu numai) calitatea germana este dorinta noastra (chiar daca locuim in Suedia de 10 ani, Volvoul nu ne-a covins).
    As vrea sa ma sfatuiesc cu voi sa fac cea mai buna alegere, sa evit o greseala de incepator.
    Din fericire/pacate nu folosim mult masina, cam 10.000km/an (poate 15.000km daca mergem acasa cu masina, ceea ce planuim si la anul) si vrem sa-o tinem 5-6 ani. Ne-am gandit la un Q7 din 2016, S-line ce se gaseste in apropiere. Masina are in jur de 175.000km (17.500 mile suedezi =175.000km. Nu inteleg de ce calculeaza asa aici dar asa se face...) parcursi, primul proprietar pana vara trecuta fiind o firma (km multi parcursi in Finlanda-Suedia-Norvegia) iar proprietarul actual este o persoana fizica. Din anunt reiese ca masina ar fi costat 1.100.000kr (cam 110.000 euro) si ca ar avea dotari maxime.
    Anuntul e in suedeza dar majoritare dotarilor enumerate le intelegeti (engleza sau foarte asemanator englezei) si probabil ca ochii cunoscatori inteleg mult si din pozele aflate in anunt.
    VIN: WAUZZZ4M7GD012967 fabricat 2015 dar in trafic din 2016.
    Anuntul: https://www.blocket.se/annons/dalarna/audi_q7_tdi_272hk__billigast_val_utr_finans/91884238
    Ce sfaturi puteti sa-mi dati? E un an bun 2016? E primul an in care s-a fabricat acest model. E cu probleme sau probabil bolile de copilarie (daca existau) s-au rezolvat de primul proprietar? La ce trebuie sa fiu atent cand examinez masina in stationare si in miscare, condus? Aici riscul de a lua teapa teoretic e mai mic dar merita/trebuie pus pe tester si asa? De dotari ce ziceti?
    Multumesc anticipat :-)
     

Distribuie pagina asta