1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 1.4 TFSI la Audi A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Kspic, 15 Aug 2015.

  1. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Am si eu o intrebare despre sondele Lambda:

    1. Motorul se comporta ok,porneste la sfert,consumul e ok din punctul meu de vedere. Am avut acu' ceva vreme eroare pe lambda.
    2. Ce am observat: nu se mai simte puterea cum eram obisnuit,adica trag de ea ca sa simt ca se misca. Am citit ca asta ar fi unul dintre simptome=putere scazuta.
    3. Ce sonda ar trebui sa imi cumpar,am comandat una Bosch dar nu stiu cate fire/pini are,am comandat-o pe seria de sasiu.
    4. Daca nu rezolva problema,ce ar mai putea fi? Turbina se aude ca lucreaza (sper sa nu ajung acolo :) :) ). Bujiile sunt schimbar iar bobinele arata bine (au fost schimbate probabil acu' cativa ani).
     
    vladimir88 apreciază asta.
  2. Cypher 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 8PA 1.4TFSI CAXC 2008
    Revin cu alte câteva investigații:

    - nu am avut nici o eroare de motor (in afara de EVAP)
    - am testat boostul turbine,la accelerația la podea cerea 2 Bari dar nu intra decât 1.2-1.3.
    -turbina se aude ca funcționează,nu scoate fum,nu merge iregularități,nu e limitată in turatie tip limp mode.

    Din ce m-am documentat dacă nu funcționează in parametri,nu primește motorul cât oxigen are nevoie și de aici e puterea scăzută. Am mentionat turbina pentru ca am tot felul de scenarii și nu as fi vrut sa dau 500 lei degeaba :)


    Aveți vreo alta sugestie decât Sonda Lambda care ar "limita" puterea?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. mihai_www 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3,1.4 caxc,2009
    Buna ziua!
    cum pot afla codul de acces pt vcds, pe sectiunea motor ?masina e un audi a3 din 2009,1.4 tfsi caxc
    multumesc !
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Caz real.

    Masina cu 140.000 km reali si distributie schimbata, mers doar cu ulei Castrol 5w30.

    La ultima revizie s-a trecut pe Ravenol 5w40 VST si dupa fix 9000 km a inceput sa bata motorul intr-un mare fel.
    Era deja comandat alt pachet de revizie cu acelasi ulei si filtre Hengst.

    O sa revin cu video care sa surprinda bataia respectiva si poze dupa ce se desface motorul.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Corectare, pompa de apa Graf era de vina. A tinut aprox. 25.000 km dupa care a hotarat sa huruie rulmentul la ralanti si in turatie fix cum bateau axele cu came pe vechiul 2.5 TDI. :) Antigel nu pierdea.

    Deja este al 2-lea brand de renume cu care am probleme in primii 25-30.000 km, primul fiind GK.

    Pe o “frantuzoaica” am pus pompa Valeo (asta era si OE) de vreo 20.000 km, sa vedem cat tine si asta ...
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A pus cineva alte bobine la bujii in afara de cele OE care sunt facute de Eldor Italia (primele generatii erau facute in Italia, ultima revizie este Made in Turkey) si la un pret triplu fata de alte branduri consacrate, gen Beru sau NGK.

    Bujii am pus OE (NGK), ma gandesc sa iau si bobine acelasi brand.
     
  7. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Te-ai speriat nitel acum un an :))
    Nu prea ai cum sa omori un 1.4 TSI/TFSI cu un ulei ok. E nevoie de multa munca si perseverenta ca sa il omori.

    Pe prima pagina, primele clipuri postate de mine cu acea pornrire neregulata - Pre-incalzire catalizator, se face la peste 15-16 grade si dureaza sub un minut. Eu o am acum anulata din soft.
    Tot pe prima pagina, unde era vorba despre pacanitul la relanti cu benzina de 100 ( pe la 1-2-3 grade ) problema a fost rezolvata acum cativa ani dar daca am vazut un topic deschis de mine de care nu imi mai aduc aminte, hai totusi sa si postez rezolvarea - era conducta de benzina care batea in caroserie...... . Nu aveti idee cat am crezut ca e distributia pentru ca se auzea fix din fata dreapta, unde se afla si distributia.

    Fiind la a doua distributie cu acest motor trebuie sa semnalam cateva aspecte importante.
    1. Cand iti faci distributia la acest motor, cumpara doar piese originale sau kit-ul INNA de distributie lansat recent care include tot ceea ce ai nevoie ( inclusiv variatorul de la axa cu came de admisie )
    2. Mergi la un mecanic bun, care stie sa foloseasca autodata si stie de siguranta de la pinionul arborelui ( daca cineva se joaca prost cu ea, te trezesti ca iti sare distributia in mers )
    3. Verifica variatorul de la axa cu came, daca are probleme sau daca exista suspiciunea unor probleme, trebuie schimbat neaparat.
    3. Foloseste ulterior produse de lubrifiere de calitate. Lantul de distributie de la motorul acesta nu este atat de modern pe car ar fi navigatia de pe Lambo ( RNS-E ). Sincer dpdv calitativ mi se pare la fel de bun ca un KMC de bicicleta, dar este strict pararea mea si nu trebuie bagata prea mult in seama.

    Folositi filtre de calitate pentru ca distributia asta este satana distributiilor .
    - cu cat hartia filtranta din elementul filtrant este de calitate mai buna si are mai multi pori de filtrare, cu atat filtrarea este mai performanta si fluxul de ulei este mai mare.
    - sistemul de absortie al uleiului din baie pana in filtrul de ulei este marca Hengst ( cel putin asa scrie pe fata interna a capacului distributiei ), motiv pentru care am trecut la filtru de ulei Hengst care a facut cea mai mare diferenta in ceea ce priveste comportamentul distributiei la pornire.

    Motorul este dotat cu sistem de injectie directa a benzinei si se prezinta cu o pompa de inalta presiune Hitachi. Nu este o pompa problematica doar ca daca ai trecut de cifra de 200.000 km pe bord, ar fi bine sa te uiti putin si la tachetul ei, ca nu cumva sa fie mai uzat decat este cazul. In rest sistemul de injectie nu este unul pretentios, merita din punctul meu de vedere un aditiv de curatare si lubrifiere sistem injectie inainte de fiecare revizie.

    Bujiile, in manualul ei scrie ca pot fi tinute 50.000-80.000 km.... . Si da pot fi tinute, atata timp cat sunt originale ( NGK Iridium ) . Da 80.000 km mi se pare o cifra foarte mare asa ca nu va recomand sa treceti de 50.000 km cu ele. Si insist foarte mult pe ideea de bujii originale ! In comert eu nu am gasit decat NGK Platinum in schimb asa cum am precizat mai sus, cele originale sunt NGK Iridium, mult superioare dpdv al nivelului de rezistenta.

    In rest, apa, paie si bataie.... nu stiu ce probleme comune sa mai existe pentru acest motor sau cel putin nu imi vin acum in minte.
    audi66 poate sa mai ofere aici si alte informatii si experiente cu motorul de 1.4 ( rupe asfaltu' ) TFSI
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    M-am speriat nitel ?
    Am oprit motorul si am sunat la asigurare sa trimita platforma sa o duc acasa. :)

    Pana una alta am descoperit si de ce se auzea esapamentul ca un Ferrari la prima pornire din zi si de ce intrerupea o fractiune de secunda dupa 3000-3500 rpm.
    S-a uzat bucsa wastegate-ului din interiorul turbinei.
    La un moment dat s-a aprins Check Engine impreuna cu Limp Mode si pe VCDS eroarea
    16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation

    Rezolvarea ? Alt wastegate flapper, 20 €uro, montaj eu cu 0 €uro.

    Daca aveti un pic de fum negru pe carcasa turbinei, este semn ca flapper-ul este pe duca si scapa gaze pe langa axul acestuia.




    1.jpg

    Filtre am folosit si folosesc de mai multi ani doar Hengst.
    Ca si ulei, pana acum am incercat Ravenol 5W40 VST si Valvoline 5w30 XL III C3.
    Mail silentios motorul cu Ravenol decat cu Valvoline.
    Urmatorul schimb il fac cu Motul 5w30 X-Clean+.

    Bujiile le-am pus OE acum vreo 40.000 km. Le inlocuiesc tot cu OE la urmatorul schimb de ulei.
     
  9. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Ai codurile pieselor ?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru wastegate flapper ? Nu exista cod OE, conform reprezentantei, daca e stricat acel flapper se inlocuieste turbina integral.

    Nu se gaseste decat in China 11-12€ + 5-6€ transport sau in Romania cu 350-400 lei.

    Daca vrei sa il inlocuiesti iti las link in privat.

    Ca sa il inlocuiesti iti trebuie bormasina, burghiu de 3 sau 3.5mm (pentru otel, inox), presa si cineva care sa iti dea cateva puncte de sudura (TIG).
     
    Kspic apreciază asta.
  11. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    La mine a existat o problema mai veche .... Uneori mașina parca avea ezitări in accelerație, trăgea bine și brusc dădea în nas .
    Așa că am pus VCDS-ul și am fript un log in mers .

    Pe la 3500-4200 rpm turația la care cuplul era maxim aveam o surpriză , un knock ( clepeta de accelerație se închidea de la 99.2% la 75%, ulterior își revenea la cei 99% )
    Bujiile fiind ok, am schimbat bobinele ( la sfatul lui Ginel de la powertech care a avut răbdare să se uite pe logul trimis de mine )
    Am luat 4 bucăți de bobine NGK și după montarea lor mașina s-a schimbat destul de mult .... In sensul că motorul este mult mai rafinat când turațiile sunt ridicate iar acea ezitare a dispărut complet .

    Turbo face boost cat i se cere deci totul este ok ( inca ).
    Benzina de 100 de la OMV acum se simte mai bine ca niciodată.

    Așa că dragi posesori de 1.4 TFSI, daca un schimb de bujii e ok sa fie făcut pe la 30-40k km ( iridium originale NGK ) , la doua schimburi de bujii merge și unul de bobine nu de alta dar nu sunt o avere iar prețul nu te omoară așa de rău ( 440 lei toate 4 ) .
    NGK recomanda ca bujiile sa fie schimbate in jur de 80-90-100k km
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si raspunzatorul “tacanitului” pentru motoarele TSI/TFSI ce au tachetul de la pompa de injectie pe role.

    Se uzeaza rolele din interior creand joc intre ax si cilindru.

    Deja tachetul nou vine cu un joc miniscul intre ax si corp, adunat si cu jocul dintre rola si ax, rezulta un “tacanit” de toata frumusetea.

    upload_2020-11-24_17-24-19.jpeg

    Si tachet vechi, adio sunet de diesel.

    upload_2020-12-21_23-17-0.jpeg
    upload_2020-12-21_23-17-12.jpeg
     
  14. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Am schimbat si eu tachetul acum trei saptamani. S-a linistit destul de ok motorul adica se simte o diferenta cu cel nou INNA.
    Una peste alta de cam 2 ani am tot sesizat ca masina are un comportament destul de ciudat, adica o accelerez si trage prea brusc, prea brutal. In ultima vreme in schimb nu mai tragea deloc cum trebuie, practic in cateva loguri am sesizat ca nu face boost cat trebuie si cand trebuie.
    Am trecut la investigatii si am patit aceeasi problema ca si audi66, doar ca eu am abordat situatia putin diferit adica am vorbit cu un amic si mi-a adus turbo noua Mitsubishi TD025, completa la 2100 lei ( aceeasi turbosuflanta costa 3000 lei pret de achizitie pe intercars parca ).
    Am montat tubrosuflanta noua evident cu kit nou de montaj turbo complet plus lubrifiere a axului tijei de la wastegate cu spray cu pasta ceramica de la liqui moly plus pasta ceramica pentru restul elementelor de prindere.

    O data cu turbo am schimbat tachetul de la pompa de inalta presiune si garnitura mare care se afla la baza pompei, fiind o cauza de depresurizare a pompei in timpul noptii si spre dimineata masina avand nevoie de mai mult timp pentru a porni. Acum, n-am ce sa ii reprosez, merge impecabil.

    Dar distributia chiar si dupa ce a fost schimbata tot face figuri uneori si singura cauza explicabila este supapa de ulei de la variatorul axei cu came de admisie, supapa ce este controlata electronic. Nu doar in caxul CAXC apare aceasta problema ci la toate, senzor fiind undeva la 700 lei original. Astept sa soseasca si sa fac mai multe teste cu el.
    Pe langa asta am decis sa schimb si senzorii de presiune si temperatura de pe galeria de admisie, au cod nou aparent fiind o noua revizie de senzori. Si daca tot m-am apucat de schimbat senzori si supape, ca sa fie treaba serioasa am comandat si DV-ul de la turbo.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, flapper-ul ala este o problema comuna pe foarte multe motorizari.
    Eu am 195.000 km si joc 0 (zero) in axul turbinei.
    Nu avea rost sa cheltui 6-700€ pe o turbina noua cand aveam la dispozitie varianta flapper-ului nou cu 10€.

    DV sper ca ai luat OE sau Pierburg, varianta revizuita (exista diferente de constructie la interior).
     
  16. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Da, Pierburg am luat.
    Azi am făcut intervenția, in parcare cu doua truse de scule de la Lidl .
    Senzorul de presiune și temperatura din galeria de admisie era puțin murdar in schimb cel de pe traseul de admisie era curat curat .
    DV-ul vechi care dacă are codul care se termina cu D, se mișcă destul de ciudat, așa ca m-am bucurat destul de mult ca am reușit sa îl cumpăr și pe el nou.
    Legat de vestita supapa de la variatorul axei cu came, rămâne de văzut in perioada următoare cum se comporta . Fără sa fie placebo, mașina chiar se simte mai plină de viața după mica reîmprospătare .

    Eu nu am avut unde sa repar partea calda de la turbo. Și ce sa zic la cât am dat pe turbo din punct de vedere al prețului de achiziție (nu din România) a fost pomana

    337C941D-FC39-4175-ACC4-AB3582C47294.jpeg
    D71B7138-0FE1-49B3-9C82-1BE96F02EC71.jpeg 19CF3C9C-582B-46C2-9D50-94CD2002E96B.jpeg 31E0C3D3-4A11-4235-85D6-810D6689DC59.jpeg DD973937-AFB3-462A-94F3-B62DFFD92390.jpeg 8997377F-050F-4F2A-8991-B9A161E413F0.jpeg 7E85B823-E626-46BF-B6E1-2D249E6A258A.jpeg 300104DE-01F2-4E4C-B5EE-5419DD47EC7E.jpeg
     
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Urmeaza o postare lunga asa ca bine ar fi sa va luati ceva de rontaiala pentru ca ... e chiar un caz misto.

    Audi A3 8P1.4 TFSI CAXC 2011, 137.000 km cu 6000 ore de lucru cu aproximatie.
    Am tot avut probleme cu pornirile galagioase, nu ii dadeam de cap deloc asa ca am schimbat distributia. Concluzia ? diferenta a fost mica, tot aveam probleme cand si cand.
    Am schimbat solenoidul de la variatorul axei cu came ( ca idee pe masina am ultima revizie ) si ce sa vezi ? Masina a mers mult mult mult mai bine. Nu a trecut destul de mult timp si iar a inceput sa zornaie distributia, moment in care am simtit ca turbez asa ca am inceput sa ma gandesc, cum as putea eu sa rezolv situatia asta.... oare sa fie de la uleiul folosit ?
    Plecand de la ideea ca motorul are pompa de ulei cu autoreglare, flux variabil la presiune constanta de 3.5 bari + supapa pentru limitarea presiunii de ulei la 6 bari, am schimbat uleiul din motor cu un Fuchs Titan Pro C3 5w30 XTL, ulei cu vascozitate la 40 grade de 60 mm2/s, cat un 0w30 . Toate bune si frumoase, motorul imi parea o idee mai zgomotos, asa ca am zis ma il tin cat se poate, pana imi fac testele cu distributia. Dar zgomotele motorului a devenit din ce in ce mai urate ... si totul parea ca merge spre cautarea unui motor in dezmembrari.
    Plec de la Brasov spre Buzau si ma trezesc cu cea mai mare surpriza, motorul incepuse sa bata ... sa huruie ... sa faca in fel si chip. Am vorbit in secunda zero cu mecanicul, a dat o tura si a spus, ma te stiu eu pe tine, i-ai dat tu in gura si i-ai facut si soft, ai bataie centrala si e nasol nu stiu cum sa spun dar mi-au trecut in 30 secunde prin toate momentele in care puneam calutii la treaba). Seara s-a incheiat cu masina abandonata in garaj, eu fiind dezamagit si suparat ca in toata cariera mea de Mr. Ulei nu am reusit sa imi fac masina sa tina mult si bine.


    Ieri, masina a ajuns la Victor, a dat baia de ulei jos si a verificar cuzinetii de biela..... Totul fiind super ok, chiar prea ok, motorul avand uzuri nesemnificative s-a concluzionat in acel garaj ca uleiul de la Fuchs nu e bun si de asta avem probleme.

    4ab417dd-dfd3-4b01-bac7-5eea61251b83.jpg 560e7fe6-6985-4b51-b313-1396505ddadc.jpg 70f2f2f7-1478-4204-956c-d421abdda24e.jpg 937cc725-daf5-4ef1-944b-63ec11388cd4.jpg

    Parerea mea a ramas totusi la acel moment ca nu avea cum sa influenteze in sens negativ functionarea motorului acel Fuchs, asa ca a doua zi de dimineata, Victor a pus uleiul in motor, un 5w40 de la Ravenol in ideea ca gata, asta era problema. TEAPA..... motorul batea la fel, asa ca s-a trecut la pasul urmator, metabond eco in ulei, si zgomotele au disparut in proportie de 50%....... aici fiind un semn clar ca ungerea este deficitara.
    S-a luat presiunea de ulei si surpriza..... peste 2 bari in turatii, dar mai putin decat ar fi trebuit sa faca pompa presiune




    Pe masura ce uleul s-a incins, presiunea de ulei a inceput sa scada...... lucru destul de rau.
    In final, am ajuns la inspectia pompei de ulei, CHW parca, iar la o simpla cautare vedem ca este un producator Chinez .........
    Am comandat pompa de ulei noua si sa speram ca asta este finalul povestii.

    Concluzia ? Nasol nasol nasol din partea VAG, sa pui tu pompa de ulei China mi se pare o gluma proasta. Partea buna ? Motorul e in mintile lui, nu s-a uzat din cauza presiunii mici de ulei si asta datorita unor produse de lubrifiere de calitate, folosite de-a lungul timpului alaturi de revizii dese.
    Ravenol a facut treaba excelenta pentru ca de cativa ani tot nu ii dau de cap distributiei si totusi a protejat motorul in contextul problemelor cu pompa de ulei.
    Fuchs a facut o treaba excelenta pentru ca un varful problemei, si-a facut treaba excelent si nu am ajuns sa schimb motorul.
    Metabond in filmare in amestec cu Ravenol, face o treaba excelenta pentru ca motorul chiar cu presiune de ulei mult mai mica decat trebuie, face ca aceasta problema sa nu fie perceputa de utilizator si implicit, sa asigure lubrifiere optima in conditiile date
    Mai jos aveti cateva informatii cu privire la pompa de ulei.

    pompa 1.jpeg pompa 2.jpg pompa 3.jpg
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca garnitura respectiva arata foarte rau.

    Mie imi scapa ulei pe langa ea si surpriza, nu exista ca reper separat in ETKA, ci reper unic cu tot cu supapa/regulator.

    Dupa multe nopti de cercetare am descoperit ca se potriveste o garnitura de la pompa servo de pe Touareg. Aceasta avand cod WHT 000 417 A (am platit 2.50€ pe ea la reprezentanta).

    Are peste 1000km de cand am pus-o si numai am strop de ulei acolo.

    Nu folosi orice garnitura la dimensiune, trebuie neaparat cauciuc FPM rezistent la temperatura si ulei.

    upload_2021-4-1_15-36-10.jpeg
    upload_2021-4-1_15-35-52.jpeg
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @audi66 ala este un O-ring NU garnitura. :) Se gasesc O-ringuri pe dimensiuni (latime si grosime) rezistente la ulei si acizi (uleiul este implicit un acid dupa anumiti km parcursi). Multumesc eu, pentru ideea de a folosi acel O-ring OE de la alt reper si pentru cod. Bafta

    @Kspic problema ta nu a avut nicio legatura cu uleiul si nu mai aduce in discutie uleiul aici pe acest topic. Puteai sa ai orice ulei in motor si ai fi patit aceeasi treaba. Cine citeste ia de buna treaba asta si nu este corect ce ai mentionat ca vezi doamne trebuie sa folosesti doar un anume ulei.
    Se foloseste orice ulei (ca si marca ma refer) in motor daca are normele dedicate tipului de motor respectiv iar uleiul este schimbat des = maxim 8.000 - 10.000 km. Nu mai aduceti in discutie acest subiect despre uleiuri pe topicuri care nu au nicio legatura cu problema asta. Problema, dar nu numai aceasta problema, la acest motor este pompa de ulei care in anumite tari a fost inlocuita pe rechemare + TSB / TPI. Ma refer ca asta se intampla in tari cu apa calda nu in tari bananiere (adica la noi). :) Aceleasi problema cu piese de c .... t este si cu distributia originala pentru acest motor, 1.4.TFSI, fabricata de VW in China care este o mare mizerie.
    Dar nu aici discutam despre asta si nu aici dezbatem acest subiect. Ti-am spus asta asa ca idee pentru ca sa stii pe viitor sa nu mai cumperi piese OE = originale stantate Audi/VW pentru acest motor pentru ca sunt fabricate in tari de care nu vrei sa stii / auzi :) si sunt o mare mizerie si care iti vor crea mari probleme ulterior. Cumpa piese AM fabricate de catre marii fabricanti de piese. Nu ii enumar pentru ca sunt sigur ca ii cunosti si tu, banuiesc, dupa atatia ani de posesie Audi si implicit masina din grupul VAG. Una peste alta, multumim pentru informatii si descrierea detaliata si cuprinzatoare pentru a remedia acest defect de fabricatie.

    O zi buna
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, am gresit eu. :)

    Stiu ca se gasesc, au probat multi multe tipuri si in 100-200 km incepeau a supura pe langa.

    Dar cum stii ce dimensiune are un O-ring uzat/tasat de 10 ani ? Asta e problema.
    Si de ce sa testezi pana nimeresti dimensiunea daca exista deja produsul compatibil OE care nu da probleme pe viitor.

    Se poate folosi si Topran 115084, dar nu recomand.
    Am avut experiente neplacute cu Topran / Corteco la niste simering-uri pentru flansele tripodelor.

    Asta este O-ring nou WHT 000 417 A cel mentionat mai sus.

    upload_2021-4-1_15-53-26.jpeg
     

Distribuie pagina asta