1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A4 B6 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Bestie, 7 Noi 2008.

  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Apar si eu pe aici cu o nedumerire. Pe eticheta de sub capota am indicii " 1 - 1075 KG si 2 - 1025 KG ".

    Conform catalogului Eibach, codul de arcuri pentru mine ar fi: E20-15-003-02-22

    Am dreptate?
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    1BR inseamna si este sasiu confort pentru vehicule off-road si este cu 13 mm mai mare decât 1BA
    Pe scurt = brief: suspensie pentru drumuri grele

    Cand o sa am timp o sa atasez si va traduc toate suspensiile pentru platforma A4 B6 si A4 B7 (8EC)

    Da
     
    AlexPTB și lowlife apreciază asta.
  3. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Nu e foarte complicata treaba cu suspensiile care au venit in echipare de fabrica pe platforma 8E
    Acestea sunt dupa cum urmeaza
    1BA = suspensie standard si sa spunem punctul de referita
    1BR = suspensie drumuri grele + 13 mm fata de 1BA
    1BE = suspensie sport - 20 mm fata de 1BA
    1BV = suspensie S-line -30 mm fata de 1BA
    Mai exista si echipari pentru vehicule cu destinatie speciala, gen politie sau ambulanta, dar nu cred ca se confrunta cineva punctual cu astfel de dileme, si oricum ar trebui tratate individual.
    Diferenta de garda la sol este data bineinteles de arcuri. Acestea la randul lor sunt imperecheate cu amortizoare cu cursa aferenta inaltimii arcurilor. Un arc mai inalt inseamna de cele mai multe ori si o preluare mai facila a denivelarilor/socurilor.
     
    lowlife apreciază asta.
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Bun, stiu asta, ideea era daca obtin vreun plus de confort cu 1BR sau doar o inalt :)

    Nu cred ca ala e catalogul Eibach, din cate stiu ei au doar 2-3 modele de arcuri pt toate B6 ever, nu conteaza indicii aia.
     
  5. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Eu as spune ca prea putin o sa castigi la confort, si la fel si la inaltime. Doar nu faci offroad cu B6.
    In schimb, pierzi clar la aspect si stabilitate.

    Pentru o masina folosita daily de catre cineva nepasionat de aspect, 1BA mi se pare varianta ideala.
    Altfel, cine vrea si catusi de putin aspect, merge relativ linistit si cu 1BV :) Eu nu am atins pana acum, dar nici nu ma gandesc sa urc borduri sau alte arogante.

    20190921_162500.jpg

    Parerea mea, nu o strica cu 1BR
     
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    t_qua77ro

    Nu e problema de atins, oricum nu conteaza 1-1.5cm. Problema e cu gropile, denivelarile si peticele. Iar de aspect si stabilitate mi-a trecut.

    AlexPTB

    La asta ma refeream (catalog pdf):

    Screenshot_20191116-214722.png
     
  8. Tirpitz

    Tirpitz 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A4 Avant 1.9 t.d.i awx 2002
    Salutare,
    Am schimbat arcurile spate la masina din profil Audi A4 B6 1.9 tdi și sunt mulțumit de cum arată acum. Mă refer că înainte de a le schimba toată lumea mă întreba dacă am ceva greutate mare în portbagaj. Mulțumesc pe această cale colegilor lowlife, Sorin 1975, care m-au ajutat cu decodarea V.I.N-ului mașinii. Operațiunea este relativ simplă, pentru cei dibaci. Aveți o poză cu arcurile și codul pentru cei ce au nevoie.

    20191130_081244.jpg
     
    lowlife apreciază asta.
  9. GabrielC27

    GabrielC27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI AVF, 2004
    Salut,
    Este vorba de un audi A4 B6 2004, 1.9 tdi cod motor AVF.

    Mi se părea instabila pe drum la orice viteza, asa ca am schimbat amortizoarele, din câte am înțeles erau pe ducă.
    Acum ma simt mai în siguranță dar când bag în viteza 1-a și jonglez cu ambreiajul ma balansează înăuntru. Ca si cum motorul ar pleca primu și după, roțile.
    E normal ? Țin sa menționez ca nu am suspensie sport și am schimbat doar amortizoarele, arcurile au rămas la fel. Să schimb și arcurile ?

    Dacă ma apas pe capota are tendința sa scârțâie, bănuiesc ca nu e grav.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Vezi sa nu ai tampoanele de la motor/cutie rupte. Oricum, trebuie suita pe elevator si verificat.
     
    GabrielC27 și lowlife apreciază asta.
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Amortizoarele le-ai cumparat dupa seria de sasiu ? Aratau ca cele de pe masina ca si dimensiuni? Sunt montate bine? intreb pentru ca mie imi montasera idiotii protectiile de praf invers. De scartait ce scartaie ? Arcurile au flansa de cauciuc sub ele si cred ca si deasupra.

    Arcurile se inmoaie in timp, dar nu cred ca in asa hal incat sa iti stea masina pe amortizoare.
     
    GabrielC27 apreciază asta.
  12. GabrielC27

    GabrielC27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI AVF, 2004
    Da, după seria de șasiu, eu zic ca le a montat bine mecanicul. Scârțâie când ma apas pe capota în ambele părți (șofer, pasager față). Mai verific.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pai tu ai amortizoare noi si iti scartaie cand apesi pe capota? Fugi repede si verifica masina pe un elevator, ceva nu e ok deloc.
     
    GabrielC27 apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sa apara aceeasi problema deodata, pe ambele parti, putin probabil.
    90% montaj necorespunzator.
     
    GabrielC27 și lowlife apreciază asta.
  15. GabrielC27

    GabrielC27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI AVF, 2004
    Eu am încredere în mecanicul meu, acum mi a zis ca poate sa scârțâie și din ceva bucșe.. Nu prea am înțeles..
    Dacă merg cu viteza 1 prin gropi scârțâie ușor... Zici ca am rabla.. Amortizoare noi.. Nu cred ca arcurile scârțâie..

    O sa merg mâine în oraș sa îmi facă o constatare mai amănunțită...
     
  16. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Scartaia si inainte sau a aparut dupa schimbul amortizoarelor?
     
    Ultima editare: 18 Noi 2020
    GabrielC27 apreciază asta.
  17. GabrielC27

    GabrielC27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI AVF, 2004
    Scârțâia și înainte..
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si de ce nu i-ai spus mecanicului ?
    De ce nu l-ai pus sa verifice, bucsele de la bara stabilizatoare, bucsele de la brate, etc. ?
     
    lowlife apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Opriti-va cu discutia despre orice altceva in afara de arcuri si amortizoare aici in acest topic pentru ca sterg direct mesajele fara explicatii. Multumesc.
     
    GabrielC27 și lowlife apreciază asta.
  20. GabrielC27

    GabrielC27 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9 TDI AVF, 2004
    Am facut o constatare in alta parte, suruburile de la bieletele antiruliu sunt puse invers iar un surub de la amortizor nu este strans,m-am crucit cand am vazut cu ochii mei.
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta