1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor Diesel la A4 B7 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de stefan3336, 27 Iun 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Decat sa te complici cu alezat turbina, schimbat miez, facut flanse adaptoare, intercooler, etc. Nu mai bine ii faci un soft si o duci in 170-175 cai si gata ?
    La cati CP cauti sa o duci de te gandesti la astfel de modificari ?
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu exista nici un fel de potrivire și turbina aia e prea veche ca tehnologie, e folosita din 98. Nu merita deranjul. Se pot face hibrizi din a ta sau sa pui una de BRD,eventual cu un miez de CAHA, etc. Asta daca vrei mai mult de 170 cp.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  3. alinut

    alinut 3rd Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TFSI , 2005 , motor BPG / Audi A4 B8 2.0TFSI , 2009 , motor CDNB
    Bună seara băieți ! Am înlocuit senzorul de presiune pe admisie și pot spune că mașina a înviat efectiv !
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  4. Laru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 bke 2006
    Salut,
    Am un Audi cu motor cod BKE 1.9 TDI și am verificat parametrii la turbina, injectoare și erau buni. Intr-o zi nu a mai tras peste 2000 turati, iar de la 1.800 turati se aud paleții de la turbina atingând pe carcasa. Sa fac o recondiționare la turbina ? Scoate si fum negru la accelerari bruște.
     
  5. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Nu mai merge cu masina, risti sa distrugi motorul.
    Recomandarea mea este sa trimiti turbina la Turbolider (Iasi) sau, daca ai, cat de cat ,experienta in mecanica sa comanzi un miez de la ei (aduc numai Melett) si sa-l asamblezi(trebuie sa reglezi opritorul dupa vechiul miez, pentru ca vine nereglat).
    Totodata sa verifici daca paletii au atins rau carcasa. Daca da, iti trebuie alta carcasa.
    Eu am cumparat miez de la ei si, momentan, sunt f multumit(l-am prins si la un super pret 650ron, fata la 950 pe ebay).
     
  6. Laru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2018
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 bke 2006
    Multumesc.
     
  7. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Salut, am și eu o problema cu turbina mea, A4 2.0 tdi motor bpw, precizez că da mereu fum alb albăstrui mai ales când o turez, dimineață la prima pornire nu da. Turbo are și un pic de joc in ax. Se poate să consume ulei? Dacă achiziționez un miez chra pt turbo mai trebuie echilibrat ceva? In poza este îmbinarea dintre turbo și galeria de evacuare.

    Banui turbina, cam fluieră cand am scos tubulatura de admisie cea care vine din filtru de aer in turbo. Presupun că după ce se încălzește și uleiul și turbina, capătă un joc mai mare in ax, uleiul se subțiază și de aici și fumul. Vă mulțumesc dacă mă puteți ajuta cu un răspuns ceva, o informatie.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tot ce ai intrebat are raspuns scris pe forum. Citeste cu rabdare pentru ca pe acest forum nu ne repetam iar mesajele care se repeta sunt sterse.
     
  9. Soare Daniel

    Soare Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2017
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 tdi 2006 BPW
    Am citit paginile. Dar nu scrie nicăieri că pot schimba miezul plug in play fara să calibrez sau să echilibreze ceva. Asta era întrebarea. Oricum mulțumesc și pt acest răspuns. Totuși cineva urmărește problemele noastre/ unora.
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Raspunsul e da, poti cumpara CHRA preferabil de "firma" altfel nu faci nimic cu chinezisme si e plug and play.
     
    Armanu Adrian și Soare Daniel apreciază asta.
  11. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Poți cumpăra un miez Mellet dar va trebui reglat un pic șurubul de stop și actuatorul. Asta ar merge făcut la o firma care recondiționează că sa ți le regleze. Pe masina va fi mai greu.
     
    Armanu Adrian și Soare Daniel apreciază asta.
  12. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi a4 b7,2.0tdi brd Quattro
    Salut,
    Sper sa nu ma repet cu o intrebare deja pusa dar din cate am citit nu am gasit problema mea aici pe forum.
    La masina mea Audi a4 B7 cod motor BRD dupa ce ajunge motorul la temperatura de functionare si vreau sa accelerez cand motorul este usor subturat (2000-2200 rpm)se aprinde martorul portocaliu in bord (spirala de incalzire a bujiilor) care palpaie si motorul intra in limp mode. Dupa ce il opresc si repornesc merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat,pana la urmatoarea accelerare din turatii mai joase. Asta se intampla doar in treptele 4, 5, 6.
    Pe diagnoza computerizata apare eroarea:
    P0299 - boost pressure not reached.
    Pe ross-tech tot ce am gasit legat de eroarea asta se repera la motoarele pe benzina si e diverter valve de vina dar pentru motoare diesel nu am gasit solutie. Turbo-ul a fost curatat si verificat, actuatorul verificat, traseul de intercooler verificat sa nu aibe pierderi de presiune si am schimbat si valva N75 (cineva mi-a dat ideea sa incerc cu asta).
    A mai intalnit cineva buba asta de care nu-i dau de capat ? Si e pe atat de enervanta pe atat de periculoasa, pentru ca mi s-a intamplat odata in depasire.
    va multumesc frumos,o zi buna
     
  13. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă s-a umblat la turbo și a fost dereglat actuatorul, e normal sa nu mai facă presiune. Trebuie făcute verificari acolo și mecanic și cu loguri in mers. Verifica cu vcds ca având și actuator cu senzor ar trebui sa fie mai simplu de diagnosticat treaba asta.
    Dacă aveai pierderi asa mari, cred ca dădea eroare de boost leak (cel puțin la cele cu injectie bosch asa da).
     
  14. alexsala

    alexsala 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2009
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    audi a4 b7,2.0tdi brd Quattro
    Am gasit buba si am rezolvat-o.
    Problema a fost la DPF, era 120% imbacsit si nu mai era in stare regenerarea sa il curete. L-am trimis la curatat si l-am montat, am schimbat senzorul de presiune diferentiala si a fost facuta adaptarea asa cum au cerut cei de la firma de curatari iar acum merge de rupe.
    Din cauza DPF-ului si a contrapresiunii ce a creat-o pe traseul de la filtru spre galerie, a reusit sa-mi crape galeria si teava de langa flansa racitorului de gaze unde e prins pe turbo. Le-am sudat si sunt ca noi. Multumesc penru sfat si ajutor, dar asupra turbo-ului nu s-a intervenit de 5 ani de cand e masina la mine.
    Problema a aparut de vreo 6 luni, deci aparent trebuie curatat DPF-ul pentru ca are viata limitata si regenerarea nu e suficienta mai ales la regim de mers urban frecvent, doar ca e atat de lucru sa il demontezi ca nu iti vine sa o faci. :)
    Sper ca rezolvarea mea sa fie de folos si altor membrii care poate au probleme identice sau similare.
     
  15. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Multam' pentru info.
    Rezolvarea ta e doar partiala pentru ca infundarea dpf-ului este efectul unei cauze si nu cauza in sine(adica ceva il infunda-injector, ulei, etc).
    In plus, prin faptul ca l-ai curatat(daca nu a fost cu aer cald poti sa cauti altu' sau sa iei in considerare anularea) doar i-ai prelungit viata cu 1k-10k km.
     
  16. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Salut! Am si eu o problema pe care nu am mai vazut-o pe forum. Treaba sta in felul urmator. In momentul in care iau o curba la dreapta cu viteza mai mare, mi se aprinde spirala in bord si nu mai trage de loc. Precizez ca de fiecare data cand intru intr-o intersectie (curba la dreapta) mai tare patesc la fel. Opresc motorul si pornesc din nou si isi revine. Nu conteaza viteza de deplasare. Pe drum intins nu am probleme la nici o viteza sau turatie... Sper sa ma ajutati ca in zona hateg-ului nu mai cred in nici un services... Multumesc anticipat!

    Este vorba de un Audi A4, B7, BPW.

    Codul de eroare este urmatorul:

    000581 - Supapa 1 magnetica reglaj presiune turbo -N75- scurt la masã
    P0245 - 000 - - MIL aprins
    împrejurari cod:
    Stare defect: 11100000
    Prioritate defect: 1
    Frecventa defect: 29
    Resetare contor: 255
    rulaj: 285358 km
    Indicator de timp: 0

    împrejurari cod:
    RPM: 1974 /min
    viteza: 45.0 km/h
    sarcina: 48.6 %
    tensiune: 14.21 V
    valori binare: 00000000
    pres.absoluta: 2060.4 mbar
    pres.absoluta: 2152.2 mbar
     
    Rzw apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si eroarea nu iti spune exact ce ai de facut ? Cine face diagnoza stie ce are si stie cum sa remedieze. Nu va mai cumparati diagnoze daca nu stiti sa le folositi.
    Eu cred ca problema ta are legatura cu cablajul de la N75 si ca ceva se atinge = face masa la cablajul care ajunge la N75. Verifica cablajul, conform ELSA, care ajunge la N75 si daca este in regula cablajul schimba N75 cu unul nou si original si pe urma vezi ce se intampla.
    Verifica si pinii mama din mufa de pe cablaj si pinii tata din mufa care este / exista pe N75, sa nu fie indoiti sau corodati
    Indiferent ce vrei sa faci si cum "pui" problema trebuie sa ajungi la un electrian auto foarte bun. Adica trebuie sa ajungi electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  18. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Diagoza mi-am facut-o eu. In zona mea nu exista nici un service pe care sa il laude cineva si din cauza asta mi-am si cumparat un tester. Aveam nevoie de parerea voastra sa merg la cineva (mecanic) sa ii spun exact ce sa desfaca. Cam asa trebuie sa procedez eu prin zona asta daca nu vreau sa ma bage in faliment... Imi cer scuze daca am gresit si iti multumesc pentru raspuns!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu se poate asta niciodata. Iar daca tu ai veni la mine cu o asemenea cerere te-as da pe usa afara instant. Daca nu are cine sa iti repare masina la tine in zona mergi la cineva care te poate ajuta indiferent de distanta sau situatie.

    Ma repet:
     
    Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  20. Ovidiu92

    Ovidiu92 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2018
    Locație:
    Hateg
    Masina:
    Audi a4 b7, 2000tdi, BRD
    Cum ziceam mai sus, nu am incredere in mecanicii din zona. Daca m-au pus sa reconditionez turbina si mi-au trimis ECU la reparat pentru ca se oprea masina din mers si in final aveam un fel de gelatina in filtrul de motorina, va dati seama de ce zic ca trebuie sa le spun ce sa desfaca. Service-ul e sub sigla BOSCH si are pana si statie ITP de camioane. E firma mare si licentiata dar mecanicii si inginerii de acolo lasa de dorit. Am scris aici problema mea cu speranta ca a mai patit cineva si imi poate spune exact ce trebuie facut. Am si eu unpic habar de mecanica (nu sunt expert) si o sa ma apuc sa verific ce mi-ati spus. Cu tester-ul, inca sunt incepator dar ma zbat sa invat. Acum nu vreau sa fac spam. O sa revin sa postez rezolvarea la problema mea. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta